Seven ~ Nathaniel

6 3 0
                                    

*Kevät 2019*

"Nathan! Mennään keinumaan!" Kuulen Hazelin äänen selkäni takaa, joten käännyn ympäri. Tyttö tarttuu kädestäni kiinni ja lähtee vetämään kohti keinuja.

"Ooksä joku lapsi?" Kysyn nauraen Hazelilta, joka vain vilkaisee minua huvittuneena.

"Voi olla. Ainaki lapsenmielinen jos en muuta!" Edelleen nauraen istahdan keinuun ja otan vauhtia Hazelin tehdessä samoin. Osa seitsemäsluokkalaisista katsoo meitä oudoksuen, mutta emme me välitä. Kai me nyt saamme keinua jos haluamme.

Oloni on oudon rento, kun nauran Hazelin kanssa maailman tyhmimmille asioille. Oloni on aina rento hänen kanssaan, enkä ikinä ole vaivaantunut hänen kanssaan.

"Arvaa mitä Hazel." Totean yhtäkkiä naama peruslukemilla. Tyttö nostaa katseensa minuun kohottaen samalla toista kulmaansa.

"No mitä Nathan?"

"Sä oot söpö ku naurat." Pidän kasvoni edelleen peruslukemilla, kun taas Hazel punastuu.

"Ja sit sä oot söpö ku sä punastut." Jatkan suupielieni noustessa leveään hymyyn.

"Ja sä oot aina söpö."

*Kesä 2017*
Leiripäivä 10

Katson tyytyväisenä Adriania ja Sitaa, joiden edellispäiväinenen ilta oli oli sujunut täydellisesti, toki kiitos minun. Olin järjestänyt heille kynttiläillallisen ja paljon kivaa tekemistä. Nyt kuitenkin yritän keksiä miten kertoisin omista tunteistani yhdelle erittäin ihanalle tytölle.

Siitä asti kun näin Hazelin ensimmäisen kerran, olin ihastunut häneen, eikä se ollut kuukausien aikana hälvennyt mihinkään. Tosin olen Hazelin kanssa todella hyviä ystäviä, joten luulisi tunteiden kertomisen olevan helppoa. Mutta ei, se ei todellakaan ole helppoa.

Vatsani heittää takaperinvoltteja aina kun yritän, joten aion odottaa kauan. Harjoitella, jotta se sujuisi mahdollisimman hyvin.

"Nathan mitä sä ajattelet?" Havahdun Hazelin ääneen.

"En mitään kovin tärkeää." Totean hiljaa. Tosiasiassa ajattelen häntä. Koko ajan. Taukoamatta. Liian vaikeaa.

"Ooks ihan varma?"

"Joo oon. Mennääks uimaan?"

"Joooo! Vika vedes on mätämuna!" Hazel ryntää nauraen ylös ja noutaa uimapukunsa. Sen jälkeen hän kiiruhtaa rannalle.

Words: 277

Stronger Together || VALMIS ||Où les histoires vivent. Découvrez maintenant