3

28 4 0
                                    

1 héttel később 

Billie gyerekei a vártnál tovább maradtak itt. A pár napos látogatás helyett , már úgy tűnik hogy több ideig is maradnak. Engem nem zavar, sőt örülök i neki, mert így egy kicsit jobban megismerhetem őket. 

-Készen is vagyunk. -mondta vidáman a fodrász

-Köszönöm. -mondtam majd a tükör felé fordultam.- Azta. Ez agyon tetszik. 

Múlt éjjel sokat gondolkodtam és végül arra a döntésre jutottam, hogy itt az ideje befestetni a hajam. Ezért ma reggel mentem is a fodrászhoz, aki befestette az egész hajamat szőkére. Egyszerűen imádom. Miután kifizettem a munkát kis ideig még a tükör előtt csodáltam a hajamat majd végül átadtam a helyem a következő embernek. 
Hazafele bementem az egyik boltba venni néhány dolgot, majd miután ez is megvolt indultam is haza. A lakásba beérve még mindig nagy csend volt. Billie elvitte a fiait a stúdióba, de gondolom már lassan jönnek haza. Kipakoltam a konyhában azt a néhány dolgot amit vettem majd épp mentem volna az emelete amikor az ajtó kinyílt és az imént említett három személy lépett be, mikor megláttak mind a hárman lefagyva nézek rám.

-Ennyire azért nem lett katasztrófa a hajam. Vagy de? -törtem meg a csendet elsőnek én.

-Fura.-mondta Joey

-Nekem bejön.-folytatta Jakob

- Ja amúgy nekem is. -helyeselt Joey, majd a fiúk felmentem az emeletre. 
Odamentem az idősebb Armstronghoz majd megöleltük egymást.

-Gondoltam kell egy kis változás. -kezdtem 

-Eszméletlen jól áll ez a hajszín.-dicsérte meg a hajam Billie.

A délelőtt nagy részében a fiuk az emeleten voltak, majd olyan fél egy lehetett amikor lejöttek és közölték, hogy lesz este egy buli, ahova mennének és szeretnék ha én is mennék. De természetesen én nem akarok menni. És most ott tartunk hogy a három Armstrong próbál meggyőzni hogy menjek én is bulizni.

-De nemár. Három az egy ellen. Ez így igazságtalan. -mondtam felháborodottan. 

-Így jártál.- nevetett ki Jakob. -Na gyere. Tök jó lesz 

-Nem akarok.

-De nem te mondtad hogy jó lenne egy kis időt eltölteni velük, hogy jobban megismerd őket? -kérdezte Billie.

-Nem, én azt mondtam, hogy jó hogy itt vannak mert jobban megismerem őket. -javítottam ki Billiet mire csak legyintett.

-Én sem leszek itthon. Találkozok a zenekarral és zenélünk meg ilyenek. -mondta tovább Billie. Végül nem tudom meddig győzködtek, de sikerült rávinniük engem is erre a bulira. Szóval most ott tartok, hogy a szobámban készülődök és már vagy a hatodik ruhát veszem le magamról majd dobom el a szobában valahova mert egyik sem jó. Hosszas keresgélés után végül sikerült mégis találnom egy megfelelő ruhát ami egy fekete virág mintás átlátszó (ilyen háló szerű) felső és egy fekete szoknya valamint egy fekete harisnya volt amihez még társult a bakancsom is. A hajamat csak felgumiztam majd a végét begöndörítettem. 
Amikor mindennel elvégeztem egy utolsó pillantást vetettem a tükörképere, majd elhagytam a szobám. A nappaliban Billie és Joey voltak akik az érkezésemre figyeltek fel. Néhány pec múlva Jakob is elkészült így már indulhattunk is.

-Vigyázzatok magatokra és természetesen Emire is. -mondta Billie. 

-Oké, mondjuk én a barátnőmmel leszek, de azért én is megvédem ha úgy van. -mondta Joey.

-Le se veszem róla a szeme. -mondta Jakob majd átkarolt.
Elköszöntünk Billietől majd indultunk is, gyalog mert csak pár utcára van arrább a buli helyszíne. Komolyan el sem hiszem, hogy eljöttem. Amikor az utcához értünk ár lehetett hallani a zenét majd végül megérkeztünk is egy hatalmas házhoz. Szóval akkor házibuli, oké. A fiuk előre mentek én pedig követtem őket és próbáltam nem szem elől téveszteni valamelyiket mert akkor biztos, hogy nem találom meg őket ebben a nagy tömegben. Annyira siettem utánuk, hogy észre sem vettem hogy megálltak előttem, csak azt vettem észre, hogy nekimentem Jakob hátának.

-Had mutassam be a barátnőmet Emi. -mondta Joey majd egy barna hajú lányt húzott oda magához. -Emili, ő itt a barátnőm Stella, Stella Ő Emili. Már meséltem róla.

-Szia, örülök, hogy megismertelek. Már sokat hallottam rólad.-mosolygott rám a lány, majd a kezét nyújtotta egy kézfogásra.

-Emili vagyok. Sajnos én nem hallottam rólad, de nagyon örülők hogy megismertelek. -mondtam. Hát, így elsőre nagyon színpatikus ez a csaj. Még kicsit beszélgettünk míg végül Ők elvonultak táncolni, így ketten maradtunk az oszlopnál.

-Ki szervezte a bulit? -kérdeztem túlkiabálva a zenét a mellettem álló Jakobtol.

-Én.-válaszolt egy magas, szőke hajú sréc

-Emili, Ő itt a házigazda, Adam. -mondta Joey. -Adam, Ő itt Emili..

-Ja tudom, te vagy együtt az apjukkal. -mondta a fiú.

-öhm...igen. -mondtam kicsit halkabban amit szerintem biztos hogy nem is hallhatott a hangos zenétől. 

-Meglepő, hogy egy ilyen szép lánynak ennyire apakomplexusa van, hogy összejött egy tőle idősebbel. Vagy csak a pénz és a hírné vonzott? -kérdezte a srác miközben a kezében szorongatott valamilyen alkoholos üveget amiből már elég sok hiányzott. 
Nem válaszoltam semmit, csak elmentem onnan, fogalmam sincs hogy merre. Nem azért vagyok Billievel, mert bármiféle komplexusban szenvednék, vagy hogy csak a pénz és a hírnév vonz. Én tényleg szeretem Őt. Próbáltam visszatartani a könnyeim, de ez nehezen ment, majd amikor a konyhába értem ,ahol szerencsére senki nem tartózkodott, utat engedtem a könnyeimnek.

-Hé, Emi. Minden oké? Ne is foglalkozz azzal amiket Adam mondott, a srác mindig hülyeségeket beszél, meg most amúgy is részeg. Ne vedd magadra, ez csak.. -kezdte mondani Jakob, de köbe szóltam.

-De nem. Ha ő ezt gondolja akkor biztos, hogy mások is ezt gondolhatják. -mondtam majd letöröltem a könnyeim és töltöttem magamnak egy pohárba vodkát amit meg is ittam. Jakob követte a pédám, és Ő is töltött magának. Ez így ment egész addig amíg az üvegnek már a fele elfogyott. 

-Oké, ennyi szerintem elég. -mondta a fiú majd kivette a kezemből az üveget és eltolta a pulton messzebbre. 

-De neee. -mondtam majd nyúltam volna az üveg tán de nem értem el így csalódottan legyintettem egyet, aminek az lett a következménye, hogy elvesztettem az egyensúlyom és előre estem, de szerencsére az előttem álló Jakob elkapott. -Most szó szerint beléd estem.-mondtam nevetve mire a fiú csak furán nézett rám, majd ő is nevetni kezdett.

-Nem is értem, hogy miért az apámmal vagy. -kezdte mondani a fiú miközben hajolt egyre közelebb. 

-Mert szeretem. -válaszoltam, majd arra lettem figyelmes, hogy jakob egyre közelebb hajolt hozzám és még mondott valamit amit nem hallottam, majd megszüntette a közöttünk lévő is távolságot úgy hogy megcsókolt. Nem tudom, hogy a sok vodka volt-e az oka annak, hogy nem ellenkeztem és hogy végül nem toltam el magamtól Jakobot. Végül Jakob eltávolodott az arcomtól és rám nézett. -Oh te jó ég, ezt nem kellett volna. Mivan ha meglátja valaki, vagy ha látta a testvéred és..

-A tesóm a barátnőjével van nyugi. -mondta majd ismét megcsókolt. 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Örökkön örökké.....Az Őrült rajongó 2.évadTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang