5

39 3 5
                                    

Azóta a bizonyos buli óta már majdnem egy hét eltelt, szinte már ki is töröltem az emlékezeteimből Jakob csókját. De amint meglátom, eszembe is jut. Elkerülni meg nehéz, hiszen egy házban élünk. De ahogy észrevettem, csak én jövök zavarba a közelében, Ő ugyan olyan természetesen viselkedik, mintha semmi nem történt volna, leszámítva azt, hogy mindig bámul és néha direkt úgy megy el mellettem, hogy véletlen hozzámér. De mindezek ellenére próbálok minél kevesebb ideig vele lenni és próbálom kerülni, hogy kettesben legyünk akár egy percig is.
Tegnap kicsit megfáztam mert vizes hajjal voltam kint az udvaron este. Persze a társaság többi tagja is így volt kint, de mégis csak én fáztam meg. Tök jó. Billie ragaszkodott ahhoz, hogy menjek el orvoshoz mielőtt még rosszabb lesz a megfázásom. Amúgy is gyenge az immunrendszerem. A doki felírt pár gyógyszert és már el is hagytam a rendelőt. Az utcába beérve kicsit jobban siettem haza, mert nem tudom, de olyan érzésem volt mintha követnének. Nincsen semmilyen üldözési mániám, de azért az ember megérzi ha valaki figyeli vagy követi őt.

-Na futottál hazáig?-kérdezte Billie mikor szó szerint berontottam a lakásba.

-Ja, olyasmi. -mondtam majd leültem mellé az asztalhoz. -Csak olyan érzésem volt mintha követnének és inkább siettem.

-Ha akarok akkor kérhetek neked egy testőrt.-javasolta

-Ja nem kell. Nem akarom hogy egy idegen figyeljen rám.-tiltakoztam, mire Billie csak bólintott, majd folytatta mondandóját.

-De akkor is..-kezdte mondani majd bejött a konyhába Jakob.- Akkor ezentúl ha mész valahova szeretném ha Jakob elkísérne, amikor én nem tudok veled menni. -mondta mire döbbenten néztem rá

-Nincs szükségem senkire hogy megvédjen.-mondtam

-Szívesen kísérgetlek.-mondta Jakob miközben pakolt ki a hűtőből valamit majd rám nézett én meg csak gyilkos pillantást vettettem felé.

-Akkor ezt meg is beszéltük.-csapta össze a tenyerét Billie.

Felmentem a szobámba kicsit tanulni, mivel a megkaptam a tananyag mostani részét. Jó sokat haladunk, töriből most kezdem az első világháborút, irodalomból mondjuk még csak a reneszánsz kort tanulom. De az összes tantárgy amúgy jól megy szerencsére.
A tanulást gyorsan le is tudtam, majd bekapcsoltam a tv-t és miután rámentem rajta a youtube-ra elindítottam első zenét amit beadott. Ez nem más mint a The Chainsmokerstől a Sick Boy. Mondanom sem kell, hogy a dalt végig énekeltem. Utána jött Shawn Mendes, Tekashi69, és még sok más előadótól zene amit mind végig énekeltem, aminek az lett a vége hogy az ágyon kezdtem táncolni miközben a távirányítóba énekeltem.

-Mondtam már hogy jól énekelsz?- jött be a szobába, majd csukta is be maga után az ajtót Billie mire én megijedtem és beakadt a lábam a takaróba aminek az lett a vége hogy félig az ágyon, félig pedig a földön feküdtem.

-Megijesztettél. -mondtam nevetve miközben a bal kezemet fogtam mert kicsit fájt az eséstől.

-Vagy csak nem tiszta a lelkiismereted.-nevetett ő is mire nekem lefagyott a mosoly az arcomról. -Fáj a kezed?

-Ja kicsit. Ráestem ahogy félig a földön feküdtem. -mondtam, majd Billie mellém ült az ágyra és megfogta a kezem majd egy puszit adott arra a részre amit fájlaltam. -Dokinál mi volt?

-Adott pár gyógyszert, azt mondta néhány nap én elmúlik a megfázás. Ja meg hogy ne legyek az udvaron ha vizes a hajam- válaszoltam, majd mivel már eléggé besötétedett, ezért felakartam kelni, hogy villanyt kapcsoljak, de Armstrong a kezemnél fogva visszahúzott, mire én az ölébe estem. Kis ideig csak néztük egymást a sötétben, majd miután ezt meguntam közel hajoltam és megcsókoltam. -Ugye tudod, hogy nagyon szeretlek?!

-Tudom, szinte minden nap elmondod.-mosolyodott el, majd most Ő csókolt meg, aminek az lett a vége, hogy lekerült rólam a pulóverem, róla pedig a fekete ing.

🖤❤️🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞❤️🖤
________________________________
Nem szoktam reklámozni másik sztorijaimat, viszont néhány napja elkezdtem egy történetet. Akit érdekel vagy szereti a The Chainsmokers-t az nyugodtan olvasson bele.

 Akit érdekel vagy szereti a The Chainsmokers-t az nyugodtan olvasson bele

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

I love you Drew Taggart ❤️🖤

Örökkön örökké.....Az Őrült rajongó 2.évadDonde viven las historias. Descúbrelo ahora