Ma a reggelt a stúdióban kezdtük. Igen, elmentem a stúdióba megnézni a Green Day próbáját. Már elég sok dal elkészült a következő hatalmas album. Utána a zenekarral beültünk egy étterembe ebédeli, ahol megbeszélték az utazást. Szombaton fel egykor indulnak és talán Szerdára már haza is érnek. Kár hogy nem tudok velük menni, de nem baj, mert jövő hónapban helló Nicki Minaj. Még mindig hihetetlen.
Délután a játszottam, miközben szólt a zene youtubeon. Egymás után jöttek a dalok és én mindet végig énekeltem. Mondjuk Lil Pump Gucci Gang számának csak a refrénből tudom azt a pár sort, akkor is csak amikor a gucci gang-ot ismétli.-Nem is tudtam, hogy szereted az ilyen zennéket is.-jött be a szobába Billie, mire kicsit megijedtem ezért elrontottam a játékot, leraktam a telefonom és felé néztem.
-Hát, nyitott vagyok mindenre.-mondta miután lehalkítottam a zenét. Billie furán nézett ám, majd rájöttem, hogy mennyire félreérthető is az amit mondtam.-Öhm mármint...zenék terén.-Válaszoltam mire Billie elnevette magát ezért megdobtam egy párnával amit sajnos elkapott, pedig én olyan szívesen fejbe dobtam volna. Leülte mellém majd a párnával arcon dobott.-Ezt most te sem gondoltad komolyan?-kérdeztem de mivel csak nevetett elkaptam én is egy párnát és azzal kezdtem ütni.
-Azta. Ez nagyon fáj.-nevetett Billie, majd elvette tőlem a párnát és lefogta a kezem. -Olyan bolond vagy néha.
-Te mindig bolond vagy.-mondtam szinte azonnal.- De azért szeretem azt a bolond fejed.
-Ez nagyon kedves.-nevetett ki
-Ne nevess már ki mindig!.-szóltam rá miközben megjátszottam a sértettet. Billie végül abbahagyta a nevetést és az egyik kezével átkarolt majd egy puszit adott a fejemre, majd megcsókolt.
Sokszor eszembe jutnak a néhány hónapja történt események. Amikor felszöktem a buszra. Az a sok veszekedés Armstrongal, ami később "romantikázásba" váltott át. Egyik nap anyu felhívott, mert már aggódott, hogy mostanában nem hívom. Ami nagyon meglepett, hogy úgy köszönt el tőlem anyu, hogy "és üdvözlöm Billie-t is.", pedig először anya volt az aki a legjobban ellenezte ezt a kapcsolatot. Jó mondjuk azért megtudom érteni anyut is, hogy így reagált. Akkor amikor eljött értem és hazavitt. Nagyon mérges volt rám. Mondjuk nem tudok, lehet én is így reagáltam volna anyu helyében, ha a lányom egy tőle sokkal idősebb emberrel akar lenni. De a lényeg az, hogy végül anyuék is beleegyeztek ebbe.-Min gondolkozol ennyire? -kérdezte a mellettem fekvő Billie.
-Ja, csak az elmúlt hónapok eseményein. -mondtam majd szembe fordultam vele.-Anyu nagyon kiakadt rám akkor.
-Tudom Emi. Emlékszel?,ott voltam mikor eljött érted.
-De tőled nem is tudtam elbúcsúzni mert..
-Nem szeretek búcsúzkodni.-vágott a szavamba.
-Ja az feltűnt.-mondtam.
A nap további részét már lent töltöttük a nappaliban, majd vacsora után az Armstrong testvérek és Stella elmentek aludni és lassan mi is követtük a példájukat.
Amíg Billie a fürdőben volt, addig én bekapcsoltam a tv-t és gyorsan átnéztem a csatornákat, majd észrevettem a Karib Tenger Kalózai filmet és már néztem is. Igaz, hogy az összes részét már vagy ezerszer láttam, de számomra ez megunhatatlan. Később én is mentem a fürdő szobába és egy gyors zuhany után már ismét a szobába voltam. Billie az ágynak az Ő részén feküd és közben valamit nézett a telefonján én pedig néztem a filmet tovább a tv-ben. Viszont mind minden filmnél amit tv-n nézünk egyszer csak valahol a felénél vége, mert jön egy idétlen reklám. Reklám alatt gondoltam telefonozok, de sehol nem találtam, majd észrevettem az ágy túloldalán lévő kis éjjeli szekrényen. Oh tényleg, Billie éjjeli szekrényére raktam. Felültem az ágyon és odanyúltam a kis szekrényhez, amit csak úgy értem el, ha átmászok a fekvő Armstrongon.-Mit csinálsz?
-Kell a telefonom.-mondtam majd levettem a kis szekrényről az imént említett készüléket majd helyezkedtem volna vissza az én oldalamra, de ezt Billie megakadályozta azzal, hogy felült az ágyon engem meg visszatartott úgy, hogy ezáltal az ölében ültem. -ja oké, nekem így is jó.
-Azt mindjárt gondoltam. -nevetett Billie. Mondtam már, hogy mennyire imádom a nevetését? Mert ha nem akkor most megemlíteném.- Tudom hogy imádod a nevetésem
-Mi?
-Erre gondoltál. -válaszolt.
-Ezt meg honnan tudod?-kérdeztem vissza azonnal
-Emili, már ismerlek. -mondta mosolyogva, mire én is csak mosolyogtam és adtam egy puszit a szájára.
-Ez mi volt?-kérdezte félig felvont szemöldökkel
-Egy puszi. Miért tán nem tetszett?-kérdeztem nevetve
-De, imádtam.-mondta egy szemforgatás kíséretében amin szintén csak nevetni tudtam, majd végül megcsókoltam. Billie elvette a kezemből a telefonom és miután már mind a kettő kezem szabad volt, ezért a hajába túrtam. Uh imádom a haját.
A csók annyira el lett mélyítve, hogy először fel sem tűnt, hogy hiányos öltözetben fekszek az ágyon Billie pedig felettem épp a felsőjét veszi le.-Nem pont erre gondoltam, amikor azt mondtam, hogy nyitott vagyok mindenre.-mondtam nevetve két csók között.
-Tudom.-válaszolta Billie, majd ismét megcsókolt, majd eldobta a felsőjét valahova a szobában.
**************************************************
KAMU SEDANG MEMBACA
Örökkön örökké.....Az Őrült rajongó 2.évad
Fiksi PenggemarHey! Én vagyok az, Emili. Emili Coleman. Tudod, a lány aki nagy bonyodalmakat okozott azzal, hogy felszökött egy világhírü zenekar turné buszára. Akkor még nem is gondoltam, hogy ez a tett mekkora hatással lesz a közeljövőre. Az én és Mr.Greenday tö...