Part 12

528 62 4
                                    

Min Yoongiတစ္ေယာက္ ဥကၠဌ႐ုံးခန္းသုိ့ဦးတည္၍ ခန္႔ညားစြာေလွ်ာက္လွမ္းလာၿပီးေနာက္မွာေတာ့ ထုိ႐ုံးခန္းေ႐ွ႕သုိ႔ေရာက္သြားသည္။

ေဒါက္ေဒါက္ ေဒါက္ ~~

"ဝင္ခဲ့ပါ "

"မဂၤလာပါ ဥကၠဌ
ကြၽန္ေတာ့္ကုိေခၚတယ္ဆုိလုိ႔ ဘာကိစၥ မ်ားလဲခင္ဗ်?"

"ေအး...ေမာင္ရင့္ကုိအေရးတႀကီးတုိင္ပင္စရာေလးရိွလုိ႔ပါ"

"ဟုတ္ကဲ့ ေျပာပါ ဥကၠဌKim "

"အရင္ဆုံး အန္ကယ္လ္မင္းကုိဂုဏ္ယူပါတယ္ကြာ...မေန႔ကျပပြဲမွာမင္းဆြဲတဲ့ဒီဇုိင္းေတြကအင္မတန္သပ္ရပ္လွပလြန္းလုိ႔ ဧည့္ပရိသတ္ေတြလည္းေတာ္ေတာ္ေက်နပ္ေနၾကတယ္ ေမာင္ရင္အရမ္းေတာ္တယ္ "

"အဟင္း...အဲ့ေလာက္လဲမဟုတ္ပါဘူး ဥကၠဌKim ကြၽန္ေတာ္ႀကိဳးစားဖုိ႔လုိပါေသးတယ္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အခုလုိျပပြဲလုပ္ၿပီးကြၽန္ေတာ့္ဒီဇုိင္းေလးေတြပြဲထုတ္ေပးလုိ႔ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ"

"ေအးပါ...မင္းကမင္းအေဖလုိပဲအလုပ္လုပ္တဲ့ေနရာမွာအရမ္းထူးခြၽန္တယ္ကြာ အန္ကယ္လ္ ခ်ီးက်ဴးပါတယ္"

"ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဥကၠဌKim "

"အလုပ္လုပ္ရတာအဆင္ေျပတယ္မလား? Yoongi!လုိအပ္တာရိွရင္ေျပာ အန္ကယ္လ္အားလုံးစီစဥ္ေပးမယ္ "

"အဆင္ေျပပါတယ္ ခင္ဗ် ဘာမွမလုိပါဘူး ဒါနဲ႔ ဥကၠဌKim ကြၽန္ေတာ့္ကုိတုိင္ပင္စရာရိွတယ္ဆုိတာက..."

  

"ဒီလုိပါ...မနက္တုန္းက အန္ကယ့္လ္ဆီကုိ Hope ကုမၸဏီက သူေဌး Jung Hoseok ေရာက္လာတယ္"

"ဟုတ္လား? ဘာအတြက္မ်ားလဲ?ဥကၠဌKim"

"လုိရင္းကုိေျပာရရင္ေတာ့ သူေဌး Jungကေမာင္ရင့္ကုိသေဘာက်ေနတာေလ..."

"ဗ်ာ..."

ဥကၠဌKim စကားေတာင္မဆုံးေသး မ်က္လုံးအဝုိင္းသားနဲ႔ဗ်ာခနဲျဖစ္သြားရတယ္။ သူေဌး Jungကကြၽန္ေတာ့္ကုိသေဘာက်လုိ႔တဲ့...ဘယ္လုိႀကီးလဲ?

"အဟား...ေမာင္ရင္ရယ္ အန္ကယ္လ္ စကားကုိဆုံးေအာင္နားေထာင္ပါဦးကြာ မေန႔ညကပြဲမွာမင္းနဲ႔သူေဌးJungစကားေျပာျဖစ္တယ္မလား?"

Love Is Not OverWhere stories live. Discover now