Hejka!! Jak niektórzy z was wiedzą, bardziej zależy mi na wyświetleniach i na gwiazdkach niż na obserwujących. Więc co 200 wyświetleń bedą sie pojawiały kulisy Dark Love. Czyli moje wzmagania i problem z pisaniem tej pięknej do bólu opowieści.
A więc zacznijmy od początku:Ja-Heh,, Isabelle" nie odnosi wielkich sukcesów.
Mózg-Usuń! Usuń!
Serce-Usuń! Usuń! Usuń!
Ręka-*klik*
Ja:ręką co ty zrobiłaś?!
Mózg- Tak było trzeba.
Serce - Mam pomysła?!
Ręka-Nareszcie ta ciota na coś wpadła!
Mózg - Dobra gadaj
Serce-Piszemy Yaoi! SebaCiel!
Mózg-
Ręka-
Mózg -
Serce-
Ja-Koniec tej ciszy!! Zgadzam sie z sercem.
Mózg-Nie!!!! I tak mnie ostro zjechałaś daj mi spokój!
Ręka-Dobra, ale nie karz mi pisać po nocach bo potem ledwo trzymam długopis.
Serce-Jej!!
4 nad ranem
Ręka-Co ci mówiłem!! No co!! Nie ku** nie po nocach, a ty co robisz?! Ku** piszesz po nocach!
Mózg-Zgadzam się z Ręką, ja też ostro pracuje. A potem dostajesz jedynki bo jestem zbyt zmęczony żeby sie uczyć. A tak wogule to.. Jak sie Ku** wyrażasz ty Skurwy***nie jeden!?
Serce - Ale ja teraz mam wene! Pracuje teraz najlepiej! A jak tobie coś nie pasuje to WYPIER***AJ!
Mózg- *otwiera czaszkę i wypier***la *
Serce- nie mówiłem poważnie... ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Ja-Dobra ćpuny koniec zabawy do roborty!
Kilka minut puźniej
Serce-Nie! Nie tak debilu, ona jest chora psychicznie.
Ręka- *usuwa 20 zdań*
Mózg-Było dobrze cwelu! Pisz od nowa
Ręka - *pisze walone 20 zdań od nowa*
Serce-Usuwaj to! On ją musi zabić!
Ręką - *usuwa pieprznięte 20 zdań*
Mózg- Wiem że jej kur**a nienawidzisz ale daj jej jeszcze te ostatnie słowa. Pisz to!
Ręka- *Pisze ZNOWU 20 zdań od nowa przeklinając pod palcem *
Serce- Nie. NIE NIE KUR** ONA MA ZDECHNĄĆ TERAZ! TA PIN**A CO MI KUR** CIELA OBMACUJE GDY TYLKO ZOBACZY I DRZE TEGO RYJA JAGBY ZOABCZYŁA KUR**...
Dużo bluznierstw i wyzwisk puźniej '-'
-I ONA NIE MA PRAWA ISTNIEĆ ROZUMIESZ?!!
Mózg- Tak, tak rozumiem...*szepcze* mamo ratunku psychol...
Ręka- Ej a co z tą?
Serce- NIE!!! ONA MA KU**A TEŻ ZDECHNĄĆ TA....
-ZROZUMIANO?!
Ręka-T.. Tak!
Ja:eghem co sie dzieje bo troszke odpłynełam?
Mózg- Eee nic... Serce miało ataki debilizmu..
Ręka-To były ataki 16+
Ja-I co z nim zrobiliście?
Mózg - Siedzi w klatce i drze jape do ściany. Cyba myśli że gada z nami. O i musimy chyba iść do weterynarza.
Ja- *patrzy się na Serce* Tu potrzeba psychiatryka z William' em( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)
Mózg-Ej Ręka co ty robisz?
Ręką-Dzwonię do rzeźnika żeby to coś w klatce zarombało bo mi czytelników straszy.
Ja: ...
Mózg- Po co rzeźnik? Będę Grellem :D *bierze do ręki piłe*
Ja-Nik nikogo nie będzie rombał!
Dwa dnii puźniej
Mózg- ej bo jutro trzeba wstawić rozdział a mamy tylko tytuł.
Ja-Robimy Kulisy bo mi sie niechce pisać 1700 słów żeby pobić swój rekord.
Ręką - Okej, :)
I to tyle z kulisów. Oczewiście było jescze kilka pstaci które też przyczyniają się do Dark Lova np. Oczy, które właśnie krwawią. Bo widzą co tu pisze . I jak coś to gadaliśmy o Elizabeth i Zakonnicy.
Mózg - A co z Sercem?
Ja: Za dwa czy trzy rozdziały zacznie sie robić hot. Wtedy go wypuścimy.
Ręka-Oks.
Serce-ONA..OAN MA ZDE.. ECHNĄĆ!! HUAHAHHA
Mózg - Ku**a Morda Psie!
Serce - TA PI* DA MA ZDECHNĄĆ! ONA MA....
CZYTASZ
Dark Love ( PRZERWANE)
Cerita PendekJak dalej potoczyą się losy Harbii Ciela Phantomhive? Czy Sebastian wyzna swe gorące uczucia? Czy Ciel znowu będzie człowiekiem? Czy Michaelis zostanie na zawsze sługą tego trzynastolatka?Czy Dawni wrogowie powrócą?Czy bohaterowie znajdą nowych wrog...