Powrót Z Piełka

2.4K 75 17
                                    

Po odejściu panicza Ciela oraz jego sługi Sebastiana na dwoże nic ciekawego się nie działo. Mineło 5 lat a niewiele sie  zmnieniło,Mey-Lin, Bard oraz Finny wykonywali swoje obowiązki pod okiem Tanaki. Elizabeth każdej nocy i dnia wyczekuje swojego narzeczonego. W Londynie nadal grasują przestępcy, ale już nie są to żadne istoty paranormalne.
Pewnej deszczowej nocy do drzwi rezydencji zapukano po raz 1 od 5 lat, nik nie odwiedzał domu. Tanaka ze zdziwieniem otwożył drzwi, przed nim stanął wysoki mężczyzna o kruczoczarnych włosach oraz trochę niższy,  z opaską na oku.
-Wiatmy w rezydęci! Ho ho! - powiedział uradowany starszy lokaj-Chodzcie wszyscy, panicz wrócił!
Słychać było głośne  oraz radosne krzyki trzech niezdarnych sług.
-Dzień dobry Tanako, Mey-Lin, Bardzie oraz Finny! - Powiedział Sebastian z uśmiechem na twarzy
-Sebastian!!- wykrzyczała cała trójka.
-A gdzie jest panicz? - Zdziwił sie Finny
-Tu jestem
-Że co? Myślałem że to jest jakiś zamożny kupiec.
- Ale urosłeś Ciel! - powiedziała Mey-Lin dotykając Harbii i przyglądając mu sie uważnie.
-A ty Mey-Lin sie nie zmieniłaś - odrzekł Ciel z demonicznym uśmiechem na twarzy. Na to pokojówka aż zadrrzała i odsuneła sie szybko.
-Jestem bardzo zmęczony, Sebastian przygotuj mi kąpiel.
====================================
Po 30 minutach
====================================
Phantomhive wszedł do wanny, usiadł wygodnie i zaczął sie roszkoszować ciepłą kąpielą. Siedział tak godzine, gdy poczuł głód a jego oczy zmieniły sie na krwisto-czerwoną barwę.Wyszedł z wanny i wytarł sie, nie potrzebował do tego już pomocy Sebastiana. Ubrał sie w koszule  nocną i wyszedł z łazienki.
-Sebastian!
-Tak paniczu?-Koło Ciela pojawił sie sługa
-Jestem głodny, wiesz co robić.-I znowu uśmiechnął się demonicznie.Na to Michaelis zniknął.
====================================
Po 20 min
====================================
Sebastian wrócił, ale nie sam.

Tak będę Polsatem.
I jak wam sie narazie podoba? Przepraszam że taki krutki, ale tak jakoś wyszło. Rozdziały będą się pojawiać w co trzy dnii(no chyba że nie będę mogła wstawić, albo nie będę miała weny) Przepraszam jeżeli są jakieś błedy(pewnie są) ale z ortografią u mnie niezbyt. Mam nadzieje że sie spodobało, nie zapomnij zostawić po sobie gwiazki oraz komętarza!
Do kolejnego rozdziału!

Dark Love ( PRZERWANE) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz