1.Humairah Pujaan'e Kaum Ikhwan

700 5 1
                                    

Wektu terus muter, bagaskara mulai cipta kaendahane, swara kaga merdu nyambut lumaksana jagad kang cerah. Esuk iki yaiku awal dina wadon ayu rupa lan atine kayata dewi laksmi melbu bangku sekolah SMA. Sebut wae jenenge Nada Syifa’ Shidqiyyah utawa biasa diceluk Nada. Seorang qiro’ah lan hafidzah terkenal mung agawe para ikhwan ngarepake dheweke.
“Nduk, tangio ndang sholat” dawuhe ibuku mecah nyipi kayata nyata. Ademe hawa mung nusuk sukma pertanda jam 03.00 isuk, wektune sholat lail utowo sholat tahajjud ditegakno. Sholat iki uga diwajibake ing Keluarga Wahid. Kabeh padha manut marang perintah sing ditegakake bapak. Aku banjur cepet cepet jupuk banyu wudhu wedine ketututan adzan shubuh, disusul adhik nglakoni kang padha kayata aku. Awakdhewe wiwit cilik wis dididik nyedek mung agawe urip supaya urip bisa tentrem lan ayem.
Ing musholla bapak lan ibu wis ngenteni kita agawe nglaksanaake sholat tahajjud bareng. Awakdhewe mung siap ngadep marang pangeran. Kabeh ora lali ndungo marang sang khaliq nyritakaake kabeh masalah sing ono dipikirane. Sholat tahajjud kayata laksana panah sing pas ing sasarane. Dilanjutake sahur bareng agawe nglakoni poso sunnah senin kemis sing biasa dilakoni nabi. Suwara adzan shubuh mulai kepireng pertanda wektu sahur wis mari, awakdhewe ngelaksanaake sholat sunnah qobliyah banjur sholat shubuh jama’ah lan tadarrus al-qur’an. Ora lali salaman marang wong tuwo sakwise sembahyang.
“Kukuruyuk” suwara pitik jago mecah hawa adem, srengnge ing wetan uga mulai dhuwur, paduan para manuk nyanyi nambah keandahan suasana kang padu. Aku lan Azam banjur siap siap budhal sekolah, ora lali pamitan nyuwun do’a restu marang wong tuo. Bendino budhal moleh sekolah mlaku sebabe sekolah awakdhewe mung cedak wiwit oma kiro kiro 5 km, yen luwih adohan sekolahku sitik.
15 menit kepungkur, aku wis tutuk gerbang sekolah anyar. Bangunane gedhe lan luas, aku bingung goleki ruangan kelasku sing endhi. Ora suwe ana sing nubruk awakku mung sak umuran karo aku jenenge jihan. “Sepurane aku ora sengojo” jare dheweke. Awakdhewe mulai akrab sakwise kejadian kuwi lan dadi kanca raket banget kayata lem super ceket yen ana siji hal sing ora bareng yaiku pas ekstrakurikuler. Aku melbu ekstra rohis kang isine ana qiro’ati e senajan dheweke melbu ekstra kaligrafi sebab pinter nggambar lan ngelukis.
Dina terus lumaku, aku kepilih dumadi perwakilan sekolahan agawe lomba qiro’ati tingkat kabupaten. Pantangan mung dituturi ustadzah ora oleh mangan gorengan lan pedes senadyan bisa fatal ing suwara. Dumadak, sakdurunge lomba aku lali mangan gorengan mung diwenehi jihan. Senadyan suwaraku ora apik kayata sak durunge. Kancaku ngganteni dumadi perwakilan sekolah, aku yen bisa legowo akibat tumindakku. Jihan weruh yen aku ora melu lomba, dheweke langsung nelpon agawe nenangno. Aku dakmelokake lomba mane tahun ngarep, sinau tekan kesalahan aku mung ati ati saben tumindak. Saben dina, aku ngasah suwaraku yen bisa dukur karo guru rohis ing sekolah.
Setahun kepungkur, ustadzah milih aku mane dumadi perwakilan sekolah lomba qiro’ati tingkat kabupaten. Dheweke ngarep banget marang aku yen bisa menang. Aku ngusahakake yen ora ngecewakno ustadzah. Saben bengi, nyuwun marang pangeran supaya pas lomba dilancarake ora lali nyuwun pandungo kalihan bapak lan ibu sakdurunge lomba. Lomba iki dimelokake 20 peserta termasuk sekolahku. Aku oleh nomer urut siji mung dumadi pambuka acara dilanjut peserta liyane. Atiku ora karuan, awakku lemes kabeh pas pengumuman pemenang lomba. Jenengku ora diceluk celuk, opo aku ga menang batinku ga karuan. Saiki wektune panitia nyebutno juara sijine, aku nutup rapet kupingku. Ora suwe ustadzah ngerangkul lan ngandani yen aku juara siji, banjur aku sujud syukur lan maju ing ngarep nerimo hadiah kalihan wajah sumringah lan ati bungah. Tekan oma, aku nyritakno kejadian kabeh marang wong tuwo. Dheweke kabeh melu bungah marang prestasiku lan menehi pitutur “Aja angkuh andhap asoro wae”. Ora lali kanca reketku tak critani tentang kuwi.
Sakwise lolos lomba qiroati tingkat kabupaten, aku dikirim menyang provinsi. Persiapane mung rong wulan agawe mewakili kabupaten Kediri. Ustadzah gelenter lan jogo aku kanthi lomba dimulai amarga saingane abot. Aku wis bener bener siap agawe lomba tingkat iki mung nggowo jeneng apike kabupaten. Sakdurunge budal ora lali kayata biasane nyuwun pandungo marang wong tuo.
Tekan panggone lomba, ustadzah chek in lan jupuk nomer urut lomba. lomba sakdurunge oleh nomer awal dumadak saiki oleh nomer urut akhir dewe yaiku 27. Wektu terus lumaku, wektune giliranku tampil lan dumadi panutup acara. Kalihan ngenteni pengumuman pememenang, awakdhewe banjur golek panganan agawe ganjel weteng kang muni isih maeng.
Ora suwe pengumuman pemenang dimocoake, atiku dredeg awakku lemes ora karuan. Aku lan ustadzah yen iso dungo kang akeh marang pangeran. Wiwit juara telu diumumno kanthi juara siji, jenengku disebut pas urutan keloro. Aku langsung sujud syukur lan nangis tanda bungah. Ora luput ustadzah langsung ngerangkul aku lan ngucap syukur marang gusti allah.
Sakwise lomba kuwi, jenengku krungu dumadi sak provinsi. Arek lanang padha mung akeh nyedeki, aku ora lugur tekan pendirian sing tak cekel yaiku ora pacaran sakdurunge halal sebabe ing al qur’an lan hadis wis dijelaske yen pacaran hukume haram.
Wulan ngarep wis ujian munggah kelas, aku wis sinau wiwit saiki sebab yen gawe sistem SKS mengko pelajaran ora melbu ning utek. Saiki ujian pertama dimulai, sakdurunge garap aku nyuwun pandungo marang pangeran supaya diwenehi gampang garape. Ujian dilaksanaake kanthi seminggu lan seminggu mane kanggo garap remidi sakwise iku banjur nompo rapot.
Sakdawane preian, aku lan adhikku Azam meneng oma ngrewangi ibu. Awakdhewe bagi tugas oma, dheweke bagian umbah umbah lan nyapu yen aku bagian kora kora lan masak. Ora ana kang iri marang tugase, dumadi keluargaku ayem lan tentrem ora ana masalah setitikpun.
Sesuk iki, awal ajaran anyar dimulai. Tugas sekolah mulai tekan mane ora ana mandeke, durung mane akeh ujian ujian. Sinaune kudu utun, males setitik bakal getun saumur urip. Saben senen, akeh para mahasiswa tekan menyang sekolah kanggo promosino kampuse. Akeh pisan para alumni ngadakno sharing kanggo carane melbu ing PTN. Para kanca padha bingung nemtokake masa depane ora luput karo aku.
“Buk, pripun kulo sampunipun sekolah?” takonku marang ibu. Ibu jawab yen aku dikongkon melu jalur undangan lan yen ora ketompo dilebokno pondok tahfidzul qur’an. Aku manut wae marang pituture ibu amarga pilihane wong tuo ora bakal salah kanggo panguripan selanjute sakliyane iku ridho allah gumantung ridhone wong tuo.
Dina iki pengumuman jalur tanpa tes, aku ngecek jenengku ing internet. Dumadak ora ketompo aku yen iso legowo. Jihan menyangi aku menehi semangat, dheweke ketompo jalur kuwi. Aku crito yen lulus sekolah mben bakal dipondokake ora oleh melu jalur tes amarga mulai biyen wong tuwoku kepingin para anake dumadi hafidz lan hafidzah. Jihan ndukung kabeh keputusanku, dheweke duwe prinsip “kabeh pilihanmu iku nduweni resiko lan kudu iso dakpertanggung jawabno.”
Seminggu sakdurunge UNBK, ustadzah menehi info yen sakwise UNBK ana lomba qiroah tingkat nasional. Tugasku nambah akeh, mung nyiapake USBN, UNBK lan lomba. Ustadzah mituturi yen kudu iso mbagi wektu, aku manut opo mung diucapke. Ora lali marang sing gawe urip saben tumindak.
Wektu terus lumaku, ujian ben ujian wis dilakoni. Saiki tiba wektune lomba qiroah dilaksanaake. Aku jaluk marang ustadzah supaya Jihan mbarengi aku lomba. Ustadzah nyetujui saranku, dheweke pertama kaline mbarengi aku lomba. saben wektu dheweke nyemangati aku yen aku mung iso menang ing lomba tingkat nasional. Iki pengalaman berharga ing uripku lan pertama kaline iso melu lomba kanthi nasional. 5 jam kepungkur juara lomba diumumake kayata biasane ati lan awakku ora karuan. Jihan lan ustadzah nenangno lan nyemangati aku yen aku bakal menang. Pandungone kabeh terijabahi aku menang juara 1 lan langsung sujud syukur. Hadiah pemeneng qori iki yaiku 3 paket haji, 3 paket umroh lan duwek 20 juta. Akhire, aku bisa ngehajino wong tuwo loro tekan usahaku.
Tekan oma, aku nyritaake yen bapak lan ibu iso haji taun iki. Dheweke kabeh langsung sujud syukur atas rezeki iki. Adhikku miturut seneng kabar kuwi, dheweke ngucap syukur marang pangeran.
Sakwise ngelaksanaake ibadah wajib iki, aku mung didaftaraake menyang ponpes tahfidzul qur’an panggone uwong nderes al qur’an kanthi ing njobo utek. Dina jum’at dumadi akhir ketemu marang uwong terkasih, dak kono aku diajari urip neriman, sregep lan nyedak banget marang pangeran. Biasane mangan enak dak kono mung mangan tahu tempe. Panguripan sing bener bener bedo padha umume.
Ing pondok aku nduweni kanca raket jenenge Najwa, dheweke wis apal Al Quran 20 juz. Wiwit lulus SMP dheweke wis dipondokake. Najwa ngajari aku cara gampang ngapalake al qur’an.
Setahun kepungur, aku wis apal Al – Qur’an 30 juz. Wong tuo sumringah banget atas prestasiku. Akeh kaum ikhwan nglamar ning oma salah sawijine anake kyaiku yaiku hafidz quran mung jenenge Ahmad Zaki Ariz.

Cerkak Meteor ClassTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang