A więc tak... Mam na imię Polska. Jestem facetem, ale inni mówią, że ubieram się jak baba. To nie prawda, no... może tylko trochę, ale to nie jest istotne.
Chodzę do szkoły, do klasy która jest upośledzona... Razem ze mną do tej klasy chodzi w huj dużo osób. A że jestem leniwy, nie chce mi się ich wymieniać...
A więc o każdym dwa, może trzy zdania...
Rosja jest... organizatorem wielu melanży... Ogólnie to umie upić się do nieprzytomności i nie wiadomo skąd ma najjjlepszą wódkę.
USA, wyluzowany gościu, w luzackich ciuchach i z luzackimi okulakami na swej wyluzowanej mordzie... Cały czas wyluzowany. Lubi konie XD. Raz do nauczyciela pomylił się i powiedział wyluzuj stary, za co dostał opierdol. Cały czas klei się do Rosji.
Korea Południowa, ona lubi gotować, chociaż to co robi nie zawsze jest jadalne...
Turcja, on dostarcza kebsy na stołówkę... Ja nie wiem jak oni go nie przyłapują... Raz słyszałem taką rozmowę:
Kucharka: Masz towar.
Turcja:Tak, gdzie zostawić?
Kucharka: Tam w rogu... Masz hajs i spierdalaj, bo nas nakryją.
I to tyle o nim.Wielka Brytania, w skrócie WB. Jest wielbicielem herbaty. Zna każdy rodzaj, co, jak i gdzie... Czasem myślę, że on jest uzależniony. Kocha Francję.
Francja, opisać go można kilkoma słowami: wielbiciel wina, chłopak WB, żabojad, obsesja na punkcie bagietek, Francja elegancja itp.
Litwa, chłopak, który mnie zostawił... Wybaczyłem mu, ale nadal mam do niego żal. Nie mam mu za złe. On poprostu kocha kogoś innego...
Austria, ładna laska, ale nie mogę z nią być, lubi mnie, a ja ją, ale... nie na tyle aby być razem...
Chiny, skąplikowany kraj, nie powiem. Potrafi bardzo dużo niesamowitych rzeczy, których ja nie umim... np: stanie na rękach, gwiazda itp. Ja zwykłego przewrotu w przód nie potrafię TnT... Oprócz tego umie robić origami...
Japonia, dwa slowa: totalny mangozjeb, jest chłopakiem...
Kanada, ja wiem, że ktoś lubi futro z martwych zwierząt..., no ale bez przesadyzmu, aby nosić je na łbie... Nie wim co to jest, ale boję się tego ruszać, co on ma na głowie i w głowie też?!?
Finlandia, crush Estonii... OwO... Taki dziwny z niego typ...
Syria, ziomek, który ściąga na sprawdzianach, kartkówkach.... Miszcz... Potrafi ściągać ze swych ściąg, nawet jak nauczyciel nad nim stoi... Czy oni tego nie widzą?!
Norwegia, taki ponurak. Nic życia. Pali, trochę pije..., ale ja lepszy nie jestem...
Szwecja, brat Norwegii, ogólnie to jest jego przeciwieństwo... Optymistą, aż za... Nie wiem kto gorszy... on czy jego brat...
Czechy, ona lubi Słowację... Czasem zastanawiam się czy to nie miłość ...
Słowacja, ona jest chyba homo... ale nie wnikam...
Węgry, kocha... swoje papryczki i bimber.... Lubi, lubi Austrię... Ale ona go nie... Mimo to nie poddaje się... A taq przy okazji, on jest moim bratem...
Korea Północna, lubi Południowa... Stara się zjeść wszystko co ugotuje... Kiedyś dostał zatrucia rzołądkowego i wylądował w szpitalu... Południowa przepraszała go chyba milion razy... Wybaczył jej...
Gruzja, ona... Jest dziwną osobą... I chyba tyle o niej wiem... A i jeszcze przyjaźni się z Ukrainą.
Ukraina... Niby przeciętna,... a jednak... Dobra uważałem, że jest płaczką żydowską XD... Ale zmieniłem zdanie o niej po tej sytuacji....
Pewnego chujowego dnia, gdy byłem w podstawówce, zauważyłem jak ZSRR ją zaczepia. Pomyślałem se, no nic to normalka... No ale się zatrzymałem, żeby... popatrzeć, bo nie mam co robić ze swoim życiem XD... On jej cuś tam gadał... Ona wogule na to nie reagowała, no może trochę chciało jej się płakać. Usłyszałem cuś, że zaleje jej kwiatki benzyną i je podpali, i cuś tam jeszcze... Ona się powoli odwróciła do niego tyłem i myślałem, że jak zwykle pobiegnie się wypłakać do Gruzji,... bo to było w jej stylu... Ale nie tym razem... Gwałtownie odwróciła się do niego przodem i... przypierdoliła mu z całej siły w twarz... Aż go do tyłu odrzuciło... Ona wybiła mu zęba XD... Dokładnie to dwa... dwie jedynki. Cuś tam mu powiedziała, że nie tym razem... Potem przez miesiąc nie było go w szkole, a przez dwa unikał jej jak ognia... Jak spotkał gdzieś Ukrainę, to uciekał w pizdu... Też tak chcę, aby III Rzesza mi nie dokuczał... Chociaż jak ja bym mu chciał zęby wybić, to raczej bym se tylko rękę złamał.
A teraz czas na czwórkę świętą....
Niemcy, nie lubię go... Dziwnie się na mnie patrzy, dziwnie się przy mnie zachowuje... Boję się go trochę... Może być taki sam jak jego bracia...
III Rzesza, nie lubię go... On i ZSRR mnie prześladowali, najgorsze było jednak to , że inni to widzieli, ale nie chcieli mi pomóc.... Przyjaźni się z ZSRR... Między nimi jest chyba coś więcej niż przyjaźń... Czekaj, to nie ma sensu... Potwory nie mają serca i nigdy nie będą go mieć... Tak było zawsze i będzie....
Cesarstwo Niemieckie, mój najgorszy koszmar,... to co było z III Rzeszą... to tylko pikuś... Cesarstwo był o wiele gorszy.... Naszczęście nie chodzi że mną do klasy...
ZSRR, po tej sytuacji z Ukrainą,.. to trochę mniej się go boję, ale ona wzięła go z zaskoczenia, nie spodziewał się tego... Jest tak samo nieobliczalny jak reszta z tej czwórki...
To chyba na tyle....
Więc.... aktualnie....
CZYTASZ
Szkoła Countryhumans
CasualeSpecjalny Zakład Karno Opiekuńczy Łączący Analfabetów Normalnie miejsce marzeń,... a tak szczerze to kłamać nie będę... Tu jest koszmarnie... Tylko patrzeć i współczuć.... Szkoła countryhumans pisana oczami wielu krai... A każde z nich ma inaczej...