-18- Hup de tweede!

18 1 2
                                    

Pov Lexi

K sta op het punt om naar beneden te gaan en op Draco zen hoofd te springen, maar ik doe het maar niet. ''Lex kom tevoorschijn.'' Zegt Draco dan weer. Wanneer heeft hij door in welke fucking boom ik zit. Er is maar 1 freakin boom met hut. Hij is echt een domblondje.

''Oh wacht ik zie het al, ik kom naar boven hoor!'' Ik hoor Draco dat zeggen. De hut is niet zo super groot. Ik por naar Walter dat hij rechtop moet gaan zitten en dat doet hij, precies daarna komt Draco hier. ''Omg Draco, k krijg ebola van je gezicht.'' Ik zie Ginny en Harry heel mooi beneden blijven. Ze zijn cute samen. ''Lexi ga weg met je Walter.''

''Hij is niet mijn bezit maar van hemzelf, we hebben alleen met elkaar.'' Hij rolt zen ogen. K doe heel stiekem men hand naar voren en duw hem van de trap, maar jammer genoeg vangen Harry en Ginny hem op.

''Jammer.'' Fluister ik. ''Lex, vermoord hem niet. Tis wel je familie.'' Zegt Walter dan. "Jaja whatever.'' Zeg ik dan weer.

Het kan me niks schelen dat dat mens familie van me is. Ugh ik haat hem te erg. Ik geef Walter een kus op zen wang en hij begint me dan te zoenen. He is so cuteeee. (ze hebben getong-zoend ja boeie, fuck logics van hun leeftijd)

Na 7/8 minuten of langer zijn we klaar en roept Harry ons: ''Waxiiiiieeee eteennnn het is 18:00.'' Ik hoor Harry met een stiekeme lach. ''We komeennnn.'' Walter kijkt me raar aan. Ik zeg: ''Kijk je weet wel wat shipnamen zijn, dusja uhh ik had er ooit 2 bedacht Waxi en Lexalter. K vind zelf dat Lexalter leuker is maar omdat k het met Harry ooit had uitgemaakt, ja bruh, noemt hij ons Waxi.'' Hij kijkt me nog vreemd aan maar boeie. ''Laten we gaan" Zegt hij dan. Ik knik. We gaan van de trap af naar beneden waar Ginny en Harry en Draco staan. ''Ook hallo.'' We lopen met zen 5en naar de grote zaal. Ik ga met Walter en Draco aan de Slytherin tafel zitten en Ginny en Harry gaan naar Gryffindor. ''Hmmm dit is lekker.'' Zeg ik over de kipvleugels en kip tandoori. ''Ja dat dacht ik ook Lex.'' Lacht Walter. Sommige mensen vragen zich af, waarom zit ik in Slytherin. Maar hun weten mijn geheimen niet.

Na het eten sta ik op en loop naar Wim, ik zag hem net de gang in lopen en nu volg ik hem. Hij gaat naar buiten toe en zonder dat hij achterom had gekeken zegt hij: ''Mij volgen was geen goed idee, Lexi.'' Ik schrik een beetje op maar blijf rustig en zeg niks. ''Vorig jaar was het niet gelukt om Lord Voldemort te herrijzen. Dan moet het dit jaar. Op een andere soort manier.''

''Vertel Wim.'' Hij draait zich om en sleurt me mee naar the blacklake. ''Herinnert dit je niet iets.'' Ik schud men hoofd van nee. Ik wil niet liegen maar het moet.

Ik gaf Yme Pieter men 'cola' en hij dronk het op. Hij viel neer en was levend dood. Ik gooide hem in het blacklake en liep volverzekerd weg.

Dat is daar gebeurt. Men cola was eigenlijk Draught of living Death. Wim zegt: ''Help me ff mee met deze dingen.'' Ik schud men hoofd weer. ''Ik weiger, jij klein kind.'' Hij draait zich om en kijkt me geschrokken aan. ''Ja. Ik weiger! Ik weiger om mee te werken aan jou stom projectje voor Voldemort. Ik werk daar niet aan mee jij kleine wum.'' Wim gooit 2 ketels water over me heen en kijkt me boos aan. ''Had je niet verwacht eeehh.'' Ik draai me om en doe alsof k echt wegloop. Als hij zich weer richt naar de ketel ga ik achter een dikke boom staan. Ik pak me wand richt de wand op Wim en fluister: ''Avada Kedavra.'' En hij valt neer.

Ik doe me wand weg en ren snel naar binnen. Oke ik ga eerst douchen en mezelf afdrogen enzo. Ja Ciaoooo Adioossss.

The Mysterious Girl -dutch fanfiction-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu