-19- Ginny's date / Found Wim

28 1 3
                                    




Pov Professor Snape

Er is weer een lichaam gevonden bij blacklake. Het lichaam van Wim Freeway. Hij was een Gryffindor maar op zijn hand was een deatheather logo te zien. Hij is hier dood gegaan. Arme jongen. Dumbledore en McGonaGall staan er nu ook bij net als de andere professors. Eerst Yme Pieter en nu Wim, maar wie zou dat nou gedaan hebben?

Wij hebben geen idee. En mijn deatheather logo beweegt niet dus Voldemort leeft niet. Wim was ook een deatheather maar waarom zou hij dan dood moeten? Ik snap hier niks van....

Pov Lexi

Ik heb me tweede slachtoffer vermoord. Er staan nog zoveeel op men lijstje:

Lucy - Jacob - Oane Jan (hij is men ex, een muggle iemand) - Jake, en nog wel een paar meer mensjes, u know. Als niemand Yme Pieter binnen 48 uur wakker is hij wel dood. En Wim is al dood dusja. K had dat net zo goed bij Yme kunnen doen maar oke leef er mee hoe het nu is want ja, ach joh je leeft maar 1 keer. Ik draag btw nog steeds lange mouwen. Niet gewoon vanwege men sneeën die ik gemaakt heb maar ook van dat logo van Voldemort.

Het is zomer maar boeie. Tis ook weer niet zo heet. Letterlijk heel veel mensen hebben korte mouwen aan en dan kom ik met men lange mouwen. Prachtig toch! Wim en ik waren nooit zulke goede vrienden maar ik kende hem amper en hij deed dat. Ugh!

Maar nu verder met het echte leven. Let's move on. Ik loop naar Harry die buiten in het gras zit. "Hi Harry.'' Ik zie dat hij schrikt maar dan zeg ik: ''Rustig, ik ben het maar.'' Ik ga naast hem zitten en pluk wat gras, gooi het dan weg en dat steeds onder het praten bc I'm bored.

''Dus Harry. Een crush op Ginny hm?'' Hij word helemaal rood en zegt: ''Hoe weet jij dat?''

''Dat kan ik zien aan hoe jullie met elkaar praten, naar mekaar kijken enja. Vraag haar gewoon uit.'' Hij word nog roder dan eerst. ''Moet ik het voor je doen?'' Harry schud nee. ''Ik doe het zelf, maar bedankt voor je aanbod.'' Hij glimlacht en loopt weg. Toen was ik lonely asf.

Pov Ginny

Ik zit in de grote hal en ik zie Harry op me af komen. Geweldig wat voor raar gesprek gaat dit nou weer worden? En ineens staat hij voor me. ''He-eyy..''

''Hi Gin. Ik wil je - uhmmm - wat v-vragen..''

''Well - uh - zeg et maar?'' Komt er meer uit als een vraag maar tis okii.

''Wil je met mij op een - ehh - date?

''Ofcourse! Come on. Wie wil dat nou niet Harry?'''

''Eheh, morgen blacklake?'''

''Nee daar gebeuren allemaal rare dingen, beter kom je gewoon hier.''

''Okay 13:00u enja dan zie k je hier.''

''Cya dan.''

''Ciao.'' En hij loopt weg

Hij is zo freakin cute en nu heb ik een freakin date met hem. I love him too much.. But Dean is in my way! Stomme Dean. Hij vind mij 'ook' leuk en hij denkt dat ik hem leuk vind, dat vind ik ook, als vrienden! Sinds k Harry vorig jaar zag vond ik hem al leuk dus niemand pakt hem van me af.





Do Re Mi Fa So Fucking Done With U Boy(s)

Xlisa

The Mysterious Girl -dutch fanfiction-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu