chanpk:Hala bana seni engellediğimde ne yazdığını söylemedin ve ben çok medak ediyorum.
chanpk:Metak
chanpk:MERAK İŞTE. KODUMUN KLAVYESİ.
bbaekx:Sakin ol şampiyon dkmdkd. Ayrıca söylemeyeceğim çünkü önemli değildi. Boşver yani, unut onu.
chanpk:O zaman hayatının anlamsız olduğunu düşünüyorsundur.
bbaekx:Hayır düşünmüyorum!!
chanpk:Ama bu yazdıklarına göre düşünmen lazım.
bbaekx:Düşünmüyorum tamam mı? Buraya yazdığım bir kaç salak cümleyle hayatımın önemsiz veya anlamsız olduğunu söyleyemezsin.
chanpk:Ben söylemedim ki. Sen söyledin.
Kendi yazdığın cümlenin farkında değilsin daha.bbaekx:Daha derken?? Başka neyin farkında olmam lazım ki. Anlamadım şu anda seni.
chanpk:Boşver. Zamanı gelince öğrenirsin.
bbaekx:Zamanı ne zaman gelecek peki??
chanpk:Sana bağlı. Daha doğrusu davranışlarına. Uygun olduğunu düşündüğüm bir zamanda söyleyeceğim.
bbaekx:Peki.
bbaekx:Ayrıca bugün çok sıkıcısın. Haddinden fazla yani:(
chanpk:Sen zaten çok eğlencelisin de ben sıkıcılık yapıyorum aksi gibi.
bbaekx:Evet.
chanpk:Ne? Pardon da bana ne yazdığını söyleseydin bunların hiçbiri olmayacaktı.
bbaekx:Ben sana suçlama yapmamıştım yalnız Chanyeol. Sen direk okları benim üzerime çevirdin. Boş yapma.
chanpk:Ben mi boş yapıyorum??
bbaekx:Ben değilsem ve mesajlarımızda başka biri olmadığına göre mantıken sen oluyorsun.
chanpk:Peki o zaman. Bana ne yazdığını söyle. Ben de sana söyleyeyim.
bbaekx:Olmaz. Söylemem hayatta. Sen söyle sonra ben söyleyeyim.
chanpk:Kabul etmiyorum.
bbaekx:Bir şeyi de kabul etsen şaşarım ya.
chanpk:Başka neyi kabul etmedim ki?
bbaekx:Hiiç. Lafın gelişi söyledim. Öyle tam ortama pat diye oturan bir söz öbeğiydi. Değil mi, ehe??
chanpk:Aynen. Ama ben gülmüyorum.
bbaekx:GÜLMEZSEN GÜLME BE. ZATEN SİNİRLERİMİ TEPEME ÇIKARDIN. MAL MAL KONUŞUYORSUN BİR DE. SUS İKİ DAKKA.SALAKKKKK.
chanpk:Ergenliğe yeni mi girdin??
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*chanpk:WTF!!
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*chanpk:Şimdi de sen mi beni engelledin??
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*chanpk:Bi de bana salak diyo ya zkdmdkdmdmdmdm.
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*chanpk:Neyse hep engellenmenin nasıl bir şey olduğunu merak etmiştim.
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*chanpk:Bana bunu da yaşattın.
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*chanpk:Seni seviyorum.
bbaekx:NEEER DEDİĞİNL
chanpk:Ehe.
chanpk:SİKTİRR!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Artık bu olmalıydı bence. Salak salak nereye kadar. İşi ciddiye bindirmeye karar verdim ve sonuç. Ama final yakın değil. Yani 25. Bölüme kadar giderim diye düşünüyorum(ilhamım tükenmezse). Umarım beğenirsini. Hepinizi love. Byyy muck muck.