chanpk:Sana küsmeye karar verdim.
bbaekx:Neden ki? Çok mu alındın bana? Kıyamam ya. İlk defa haklı olduğunu söyleyince södömdkdldmdm ağır geldi.
chanpk:İşte sırf sana bu yüzden küsüyorum.
bbaekx:Anlamama sırası bende galiba. Açık biraz pls.
chanpk:Hayatımdaki en mantıklı 2. Kararı vermek için sana küsmeye karar verdim.
bbaekx:Lafı koyduğun gibi oturttun yalnız.
chanpk:Çalışmalarım işe yarıyormuş demek ki. Yeess bee!!
bbaekx:Ne çalışması. Yoksa google'a nasıl laf koyulur yazıp oradaki talimatları mı uyguluyorsun??
chanpk:Bunu gerçekten bilemeyeceğini düşünmüştüm.
bbaekx:Oha cidden öyle mi yaptın. Yemin ediyorum bundan sonra fal bakmaya başlayacağım. Ne sallasam tutuyor aq södödkdmxmdm.
chanpk:Hey benimle dalga geçme!! "Bilmemek değil öğrenmemek ayıp" demiş atalarımız.
bbaekx:Öyle mi demişler? İyi demişler o zaman. Artık lafın nasıl koyulduğunu da öğrendiğine göre ölebilirsin.
chanpk:Neden laf koyunca ölüyormuşum ki??
bbaekx:Çünkü dünyadaki işini tamamlamış oluyorsun.
chanpk:O zaman senin şimdiye kadar çoktan ölü olman gerekirdi!
bbaekx:Yaşadığımı kim söyledi??
chanpk:WTF! SEN SÖYLEMEDİN Mİ OLM?
bbaekx:Hatırlamıyorum. Sanırım ölünce hafızamız çabuk unutuyor.
chanpk:Ne saçmalıyorsun ya? Ta**ak geçme benimle.
bbaekx:Yanıma gel Chan yanıma gel. Seni yanıma bekliyorum. Yol biraz acı verici ama kısa en azından. Göz açıp kapayıncaya kadar. Ehe;)
chanpk:Uzak dur!!
bbaekx:Hey sadece şakaydı.
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*bbaekx:Beni engelledin mi?
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*bbaekx:Cidden engellemişsin!
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*bbaekx:Hayatımda gördüğüm en salak insansın.
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*bbaekx:Ama ben sanırım bu salağa aşık oluyorum.
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*bbaekx:Aishh! Yazına sıçıyım.
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*bbaekx:Tamam sakinim.
*Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.*bbaekx:ANLADIM BU NUMARAYA MESAJ GÖNDEREMİYORUM.AMA HAYATIMI DÖKTÜM BEN BURAYA NASIL GÖNDEREMEM.
chanpk:Hayatını mı döktün? Sadece 2 dakikalığına engellemiştim. Ne oldu?? Anlatsana!
bbaekx:SİKTİR!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Sövmeyin ama kitap gereği Chanyeol mal gibi takılıyor. Yoksa o şu anda dünya gezegeninde yaşayan en zeki varlık. Aksini iddia eden etmesin. Tşk. MuahhYERİMMMMMMMMMMM. HAM YAPARIM.