Mindig is felnéztem Jungkookra. Ő a legjobb zongorista a suliban. Egészen egyedi érzelmeket fejez ki játszás közben. Vannak, akik olyanná akarnak válni, mint ő,de vannak, akik lenézik, mert számukra ez csak színészkedés.
De ez nem az. Tudom milyen a színészkedő zongorista, aki csak a helyezésért és a dícséretekért kapkodik.
Jungkook nem olyan. Látszik rajta, hogy sokat jelent neki a munkája, és szívesen csinálja.Én nem tudok olyan lenni, mint ő... Bármennyit gyakorolok, nem sikerül érzelmeket kifejeznem. A zongora nem nekem való.. Erre már rég rájöttem, de a szüleim nem hagyják, hogy más suliba menjek, mert itt jobban fejlesztem az agyam- a zenével. Ezt nagyon jól tudom, de az én jövőm nem a zenében rejlik. Nem jöttem még rá, hogy miben. Csak keresem a kérdésemre a választ, de már 8 éve nem találom, pedig 10 éve zongorázom.. Elég sok, és még mindig nem megy..
Jungkook az egyetlen, aki miatt gyakorolok, mert meg akarom neki mutatni, hogy én is tudok olyan tökéletesen játszani, mint ő.
De kell egy csattanó, egy gondolat, ami minden zenésznek a fejében létezik. Ami értelmet ad a hangoknak és üzenetet ad át. De nekem nincs meg.. Nincs egy mottóm, nincs semmim, ami ebben segíthetne.Jungkookon látszik, hogy valamire gondol. Az a kapkodás és stressz nem létezik benne. A zenéjével fájdalmat és szenvedést tükröz.. Még egy vidám dallam is szomorúságot üzen.
A játszmájából hallatszik, hogy segítségre szorul, hogy valami tragédia érte. De erről senki sem tud, csak én sejtem, hogy valami van a dolgok mögött.Csak nálam nincs semmi... Nálam üresség van és pánik. A félelem, hogy a billentyű mellé nyomok vagy elrontom a nehéz helyeken. Én csak magamnak tudok játszani és a tanárnőnek. Emberek előtt sohasem tudtam rendesen játszani. Sosem tudtam elérni a maximumot, és ez zavar.
Jungkook nem ismer engem, csak látásból, vagy koncerteken is vetélytársak vagyunk. De azon kívül semmit sem tudunk egymásról. Ő a tökély, én a hiba vagyok.
Teljes ellentétek vagyunk. De az ellentétek vonzzák egymást... Ki tudja, lehet pont ez az egésznek a titka.. Csak jobban meg kéne ismerjük egymást, és akkor lehet ellátna tanácsokkal.Sziasztok!❤🎵
Ez az ötlet csak ma jutott eszembe és zongorázás közben ihletődtem.
Remélem tetszik ez a kis bevezető, majd megpróbálok minél hamarabb részt hozni :)
Ez egy kicsit nyugisabb lesz, mint a másik könyvem. Úgyhogy inkább azoknak ajánlom, akik szeretik az ilyen érzelmeket.💕
YOU ARE READING
Capriccio~Vkook (BEFEJEZETT)
Fanfiction🎵Taehyung egy rossz zongorista, éppen az ellentéte Jungkooknak, aki a legjobb. De vajon, ha jobban megismernék egymást, javulna Taehyung helyzete?🎹 "Mindig van remény!"🔒 "Az ellentétek vonzzák egymást..." •rövid részek #3-taekook #12-piano #15-bo...