Po balu bożonarodzeniowym wszystko jakby się w miarę układało.To co tam się stało jest wielką tajemnicą, więc nikt prócz mnie nie dowiedział się co tam miało miejsce. Potem Czkawka oświadczył się Calisie i po dwóch miesiącach wzięli ślub. Wszystko zostało mi dokładnie opisane. Wesele jak i samo miejsce ceremonii było na pięknej wyspie pełnych wodospadów. Wszędzie było pełno białych róż, które Calisa tak bardzo kochała. Goście jak i samo gospodarze bawili się świetnie, aby zapobiec temu co wydarzyło się na balu bożonarodzeniowym, na wesele zostały zaproszone tylko najbliższe osoby, czyli Dagur,Hethera,Mała, syreny a oprócz tego smoki. Najfajniejsze zadanie z nich wszystkich miał mały Nazbu, a mianowicie niósł obrączki do ślubu. Był tak bardzo uradowany i niósł te obrączki z wielkim uśmiechem na twarzy. Potem po weselu przyszła pora na miesiąc miodowy. Z tego co mi wiadomo spędzili go bardzo aktywnie i w cudownym miejscu pełnym zieleni, jezior i wodospadów. Raz maszerowali po najciemniejszych zakątkach wyspy, innym razem bawili się że smokami, ale były też takie dni kiedy nie mieli na nic siły i wspólnie leżakowali. Po powrocie do domu zaczęli myśleć nad tym,że skoro są nieśmiertelni to co mają zrobić że smokami. Szukali w ich bibliotece bardzo długo. W końcu odkryli,że jest pełen rytuał,który zmienia smoki jak i inne stworzenia w to ci się chce. Do tego rytuały były potrzebne pełne składniki. Wszystkie było łatwo złapać, chodź może wydałoby się to dla innej osoby trudne zebranie szczególnie jednego składnika,a mianowicie, ofiarą i to z największego wroga. Jednak dla Czkawki Anię był to problem bo wystarczyło polecieć na Berk i już miał ofiarę. Ale nie to nas interesuje a sam moment przemiany smoków. Nasz kochany Szczerbatek był od dzisiaj cudownym koniem.
Nasza kochana smoczych Calisy była również koniem, ale nieco się różnili.
Nie można oczywiście zapomnieć o naszym małym, kochanym Nazbu, który po przemianie stał się pięknym cudownym kociakiem.
Niby wszystko było tak nie dawno, jednak wiele czasu minęło od tamtego momentu. Dzisiaj Czkawka wraz z Calisa są jednymi z najbardziej popularnych ludzi na świecie, mają własną działalność hotelową na całus śmiecie. Dokładnie dzisiaj mija rok od kas zaczęłam badać ich życie i zgodzili się na opowiedzenie wam jej, a ja byłam bardzo szczęśliwa, że mogłam to zrobić.💖💖
$$$$$$$$$$$$$$$$$$
No moi drodzy to już koniec. Było mi bardzo miło pisać dla was tą książkę oraz dziękuję wam za te mile komentarze, wyświetlenia i gwiazdki do zobaczenia niedługo.
CZYTASZ
Jeździec I Syrena
AdventureCzkawka jest wyśmiewany na wyspie, niby jest dużo takich książek,ale ta się różni od pozostałych. Po ucieczce oznakę pewną kobietę o włosach koloru blond z niebieskimi pasemkami,ale była ona syreną,a na dodatek królową w mieście syren. Owa dama ma n...