💚 Stepbrother 💚 Ep 29

484 29 0
                                    

Suga : អូយ!! មិចបានមកវៃប្តីបែបនេះ!!
Sugi : ឈឺអោយដឹងឈឺ!! កុំមកអូសក្រឡាសីុសីុន!!
Suga : អូនហា៎?
Sugi : Hmmm??
Suga : ស្រលាញ់បងទេ??
Sugi : មើលសួរ😒អ្នកណាថាមិនស្រលាញ់ប្តីខ្លួនឯង😒
Suga : តែបងចង់និយាយរឿងក្នុងVideoនោះគឺបងត្រូវKateដាក់ថ្នាំហើយបងក៏មិនដឹងថានាងរៀបចំផែនការនេះបានដោយរបៀបណាដែរ....អូនចាំថ្ងៃដែលបងឃើញអូននៅជាមួយSungyuទេ?
Sugi : អូនចាំ!!
Suga : គឺថ្ងៃនោះហើយបងត្រូវKateបោកអោយបងឡើងទៅបន្ទប់របស់អូនហើយធ្វើអោយបងប្រចណ្ឌអូនខ្លាំងទើបរត់គេច...
Sugi : ចុះត្រង់ឈាម?? បងអ្នកបរិច្ចាគអោយអូនមែនទេ?? អូនដឹងច្បាស់ណាស់ថាជាបង...
Suga : មែនហើយគឺបង....បងសុំទោសណាដែលបងធ្វើអោយអូនមានគ្រោះថ្នាក់នៅថ្ងៃនោះ...

គេនិយាយទាំងអោនមុខចុះរាងស្តើងក៏ទាញមុខគេឡើងមកវិញដោយផ្តល់ស្នាមថើបនៅលើថ្ងាស់របស់អ្នកកម្ល៉ោះរួចក៏ញញឹម

Sugi : បងឃ្លានទេ? អូនទៅទិញផ្លែឈើមកអោយ....
Suga : បងមិនចង់អោយអូនឃ្លាតឆ្ងាយពីបងទេSugi.....
Sugi : និយាយអីបែបនេះ!! គឺអូនគ្រាន់តែទៅទិញផ្លែឈើនៅជិតនេះអោយបងទេតើ!! ចាំអូនបន្តិចណា!! អូនទៅតែមួយភ្លេតទេ!!
Suga : Hmmm....ប្រយ័ត្នខ្លួនផងណាអូនសម្លាញ់!!
Sugi : ចា៎!!

បន្ទាប់ពីរាងស្តើងប៉ោះជំហានដើរចេញពីបន្ទប់របស់Sugaបាត់ស្របពេលនោះស្រីបិសាចក៏ចូលមកដល់

Suga : Kate??
Kate : ត្រូវហើយគឺខ្ញុំ...យ៉ាងម៉េច? មិនរីករាយនឹងប្រពន្ធរបស់បងដែលកំពុងឈរនៅទីនេះទេហេ៎?
Suga : Kate??នាងនិយាយថាអ្នកណាជាប្រពន្ធរបស់ខ្ញុំ?
Kate : គឺខ្ញុំនឹងហើយ!!
Suga : ចេញពីខ្ញុំទៅ ខ្ញុំមិនចង់ឃើញមុខនាងទៀតទេ នាងមិនមែនជាប្រពន្ធរបស់ខ្ញុំស្អីទេ ចេញទៅ!!!

រាងក្រាស់បែរខ្នងទៅម្ខាងទៀតសភាពមិនចង់ឃើញKateដែលកំពុងឈរពីមុខគេ

Kate : បងយកខ្លួនប្រាណខ្ញុំហើយបែរជាមកនិយាយបែបនេះដាក់ខ្ញុំមែនទេ??
Suga : នាងដាក់ថ្នាំក្នុងកែវស្រាអោយខ្ញុំផឹក!! ខ្ញុំមិនបានធ្វើ!! ចេញ!!
Kate : មិនចេញ!!
Suga : Kate!! ខ្ញុំមានប្រពន្ធរបស់ខ្ញុំហើយ!! ខ្ញុំមិនត្រូវការស្រីដទៃទៀតទេ!!
Kate : តែខ្ញុំស្រលាញ់បងណាស់Suga!! ខ្ញុំមិនចង់បាត់បង់បងទៅអោយស្រីផ្សេងទេ!!
Suga : នាងប្រាប់ថាស្រលាញ់ខ្ញុំ? ចុះលើកមុនហេតុអីក៏ទៅចោលខ្ញុំ?? កុំយកលេសមកដោះសារទៀតអី! មនុស្សដូចនាងមើលឃើញតែលុយទេ....
Sugi : បងសម្លាញ់អូនមកវិញហើយ!!!

💚Stepbrother💚(បងប្រុសចុង)// CompletedWhere stories live. Discover now