Hikayeye geçmeden önce senden minik bir ricam olacak, profilimdeki diğer hikayelerime de bakar mısın?
Seni seviyorum, iyi okumalar~
‧:❉:‧
"Doktor bey bu nasıl olur? B-Beni bile görmüyor gözü, annesini nasıl olurda tanımamazlıktan gelir?"
"Bakın Bayan Park, bu psikolojik bir travma. İnanın bana doktorların yardımıyla iyi olacak."
Derin bir nefes alıp oturdu Bayan Park, oğlu bakmıyordu yüzüne. Jihyun annesine sarıldı yavaşça,
"Yaşıyor anne, en azından yaşıyor."
Tek eliyle yanağını okşayıp saçlarından öptü küçük oğlunu Bayan Park.
"Jungkook ile konuştun mu?"
"Hayır, daha konuşmadım ama konuşacağım. Ona kötü davrandım anne, keşke inanıp yanında olsaydım."
"İnan bana sorun etmeyecektir, o çok iyi biri Jihyun."
"Jimin hyung'um gibi işte, o kadar aynı, o kadar uyumlular ki."
Jungkook, uzun zaman sonra gülümsedi duyduklarıyla. Uzaktan kulak misafiri olmuştu Anne-oğul'un konuşmasına, Jihyun'un onu böyle görmesi hoşuna gitmişti.
Yavaş adımlarla yanlarına ilerledi ve Jihyun'un yanındaki sandalyeye oturup Jihyun'a sarıldı.
"Jungkook hyung, yaptığın her şey için teşekkür ederim. Sana olan tavırlarım için beni affedebilir misin?" Dedi kollarını sararken Jungkook'a
"Sorun yok Jihyun, sen hiçbir şey yapmadın."
"Teşekkür ederim hyung."
••••
"Merhaba Jimin, ben Byun Baekhyun. Bu hastanede çalışan bir psikoloğum."
Jimin, boş bakışlarla karşısındaki adama bakıyordu.
"Benimle konuşmak ister misin?"
Jimin yine hiçbir şey söylemezken başını da yere eğdi.
"Bak, beni duyduğunu ve anladığını biliyorum. Hadi bana bir şey söyle."
"Yasak."
Jimin'in fısıldadığı kelime ile ona şaşkınca baktı Baekhyun.
"Anlayamadım?"
"Konuşmak yasak."
Yine fısıldamıştı Jimin, Baekhyun ise beklemiyordu böyle bir şeyi.
"Peki, tokalaşabilir miyiz?"
Jimin sessizliğini bir kez daha koruyordu, Baekhyun uzanıp yavaşça elini kavrayacaktı ki Jimin hızla çekti elini.
"Dokunmak yasak."
Baekhyun, bu tepkiye karşı onunla olan yakınlığını kesti ve bedenden iyice uzaklaştı.
"Sana bunları kim yasakladı?"
"Ben."
"Peki, neden?"
Derince nefes aldı Jimin,
"Çünkü ben istemezsen o dokundu bana."
"Kim?"
"O."
Baekhyun derin bir nefes verdi ve yatağın yanındaki sandalyeden kalktı,
"Benimle konuştuğun için teşekkür ederim Jimin, daha sonra görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tattooist|Kookmin|✔️
FanficKüçük bir dövme stüdyosu olan Jeon, ısrarları üzerine Park'ı işe alır. #1 Jeonjungkook (07/04/2019) #1 Parkjimin (09/04/2019)