Presupun ca sunt singura acum?
Cica mi-am facut-o cu mana mea si toata situatia e vina mea. Ma simt atacata, nu ti-am zis niciodata sa iesi cu ea, sa dormi la ea sau sa va intalniti "din coincidenta".
Sa facem abstractie cateva minute de subiect, azi iar am plans, dar un plans combinat, dezamagire, iubire inselata, regret si nervi. Cum e momentul ala cand incerci sa ii explicit cuiva ceva ce e spre binele lui iar el nici nu vrea sa te auda, ce sa mai zicem de pus in practica? Asta e plans de nervi, cand iti dai seama ca nu ai cum sa reusesti sa ajungi la urechile altora. Nici pana acum nu am reusit sa ma descurc cu tipul asta de persone. Poate ii abordez gresit? Sau pur si simpul nu pot sa le schimb invataturile gresite?
Revenind in realul crud, mi-am primit raspunsuri la unele intrebari, printre care "Ma cauti daca dispar?", curios, dar pus mai pe simplu raspunsul pare a fi "Daca am timp.".
E ciudat, toata iubirea e ciudata, mai ales cand tu esti la prima relatie, cand aveti viziuni diferite despre cum ar trebui sa fie si cum ar trebui sa se intample tot. Eu cred in idea de fidelitate, care inseamna ca singurul sau singura cu potential de a sta langa tine pentru tot restul vietii, a fost, e si va fi o singura persoana. Nu cred ca sunt sigura care vede iesitul cu ale fete sau alti baieti care si-au exprimat clar interesul pentru tine, tu care esti intr-o relatie, ca fiind inadmisibil si total respins, nu? Ei bine, exista persone care desi sunt intr-o relatie de lunga durata si care au vazut clar cat de ranita si cat de mult raneste pe celalat iesirile astea, ei tot fac tot ce pot sa iti demonstreze ca esti prost si indiferent cum te simti, ei nu vad chestia asta ca una rea. Vrei sa avem o discutie despre ce inseamna rau sau bun? Nu ai reusit pana la varsta asta sa distingi intre ce e gresit sa faci si ce e corect si bine de facut? Oricum nu ai de gand sa intelegi nici asta si iar o sa plang de nervi.
Presupun ca inca exista oameni care nu dau dovada de romantism si totusi ai tangente cu el in preajma ta tot timpul, alte cupluri, filme, ceea ce inima ta iti mai spoteste si ea cand stai sa o asculti.
Si mai pot presupune ca toata lumea a avut sperante ca ceva frumos o sa se intample in legatura cu anumite situati. Aparitia persoanei iubite intru-un loc in care stie ca vei fi, un ghiocel sau o floare oferita cand va vedeti, o bombonica oferita ca sa te indulcesca, un mesaj dragut gasit sau pitulat in buzunarul partenerului, o poza facuta impreuna, un moment de mandrie in fata tuturor cu iubirea ta, un mesaj de buna dimineata imediat cum te trezesti mai special, un "noapte buna" exact inainte sa adormi si mai sunt multe alte mici gesture care ar putea insemna mult si pe care orcine le-ar putea gandi.
Asa ca, m-am gandit sa ofer unele mai putin plauzibile si care debordeaza de imaginatie. Chestii pe care imaginatia noastra le gandeste fara a avea nici macar vreo sansa sa se intample si daca le-ai zice te-ar face sa te simti rusinat.
Ei bine, ceva ce mi-am dorit, eu ca fata, a fost intodeauna, sa trec prin toti pasii unei relatii. Cunostinte, prieteni, iubiti, apoi o cerere ca pe viitor sa ramaneti impreuna, tip inel de promisiune, ceva care atesta totul vostru, mai puțin conta materialul și mai mult ce reprezintă, urmata de o logodna, apoi o cerere in casatorie, nunta si tot ce intra dupa asta pana la "fericiti pana la adanci batraneti".
Cred ca m-am gandit atat de mult la anumite cereri de "vrei sa fii a mea si eu al tau pentru totdeauna?" incat exista uneori moment in care ma intreb daca nu cumva e gresit ca fac asta. Poate, ma garabesc si pentru el perioada de trecere de la o etapa la alta e mult mai lunga. Sa fiu sincera am avut cateva moment in care il vedeam ca isi strecoara mana in buzunar si fara sa realizez mintea mea era "cum ar fi sa se puna acum in genunchi si sa puna una dintre cele mai importante intrebari?" fără vreun contex, poate chiar fără niciun inel, doar imaginația noastră, doar el întinzându-și sufletul pe tava in fata mea ca eu sa pot face același lucru. Daca nu ati realizat pana acum, asa ceva nu s-a intamplat. Te simti rusinat sa zici toate astea, dar sub acoperirea identitaii cu pseudonime e mult mai usor sa isi exprimi si descri sentimentele sau gandurile. Pe langa momentele astea au fost multe in care imi doream sa vina dupa mine in locurile in care sunt, sa ma surprinda, sa imi acopere ochii si sa intrebe "cine e?" apoi sa ma sarute, sau sa apara tot suprinzator si sa ii pot sari in brate. Doamne cate momente si cate scene diferite isi facea mintea mea. Desi am realizat dupa fiecare daca cand nu s-a intamplat asta ca ma hraneam cu scene imposibile, mintea mea continua sa le faca, poate poate ceva se schimba, eram blocată in romantismul mele de una singura.
M-ai intrebat ce vreau sa faci? Nici eu nu stiu, dar voiam sa nu fiu nevoita sa ma gandesc la o solutie pentru greselile tale, nu voiam sa existe greseli atat de grave. Asta e ce voiam, vreau si voi vrea sa faci, sa nu fiu nevoita sa tratez nimic.
Am avut vise mult mai mari cu moment cand vom putea locui impreuna si cu scene in care ma anunti "iubire, vreau o casa a noastra" si "iubire, in sfârșit avem o casa a noastra, unde ne putem creste fericiți familia noastra". Oricum, vise imposibile de care, cel mai probabil nu stii si pe care nu aveam si nu am de gand sa le zic pentru ca speram ca macar aici sa ai aceleasi dorinte ca ale mele. Asa cum pentru mine ideile, gandurile astea vin fara sa le controlez voiam sa ti se intample si tie la fel. Doamne dar cate vise aveam si cate asteptari, de la relatia asta. Voiam sa ma simt protejata, sa te simt ca un barbat ce isi portejeaza firava iubire de tot ce o poate rani, din nou, doar vise. Mi-ar fi placut sa afle toata lumea cat ma iubesti, dar, iar doar vise.
Sunt curioasa cateodata, poti face mai mult decat doar sa vorbesti? Poti oare sa pui tot ce zici in fapte? Poate, nu am fost eu aia pentru care trebuia sa faci asta. Poate nu erai tu cel care trebuia sa îmi ofere toate astea, care sa ma facă fericita, care sa fie finalul meu in viața asta.
YOU ARE READING
Ganduri
SonstigesExista momente in viata noastra cand vrem sa ne eliberam de sentimente prin scris, asta am eu acum de gand sa fac. Dar in loc sa scriu scrisori si sa le dau "foc", mai bine le pun aici, poate vreodata o sa ajute un suflet aflat in aceeasi etapa sau...