Dupa terminarea orelor , plec pe jos spre casa pentru a-mi asterne gandurile ...O masina incetineste si ii aud vocea lui Jace.
-Hey , Yasmyn....Ce faci pe jos ?
-Merg.Ce vrei sa fac ?Aaa ...am observat ca imi stii numele .
-Exact...Yasmyn.Bun pentru inceput ai putea sa urci in masina ca sa ajungi mai repede acasa
-Eu ti as sugera sa nu mai incerci sa ma convingi pentru ca nu vei reusi .
-N-as spune asta.
De nervi ma urc in masina lui pentru a scapa de avansurile lui neincetate.
-Ai vazut ca am reusit ?
-Daca vrei sa continui cu asta , sa stii ca voi coborî.
-Ok..ok.Deci ...ce s-a intamplat la cabinet ?
-Mmm nimic.Ce sa se intample ? Spun cu privirea pe geam.
-Pai tinand cont ca te-ai luat in gura din prima zi cu dirigul , am crezut ca ...
-Ai crezut prost .Ia-o la dreapta si pe colt e casa mea.
-Foarte bine..mai e putin si ajungem.
Ajung acasa , iar mama se afla in curte curatand trandafirii si ma vede coborand din masina , si vine la mine.
-Yasmyn ? Ai ajuns?
-Nu,sunt pe drum..Nu ma vezi in fata casei ?
-Inceteaza cu sarcasmul.
-Asta-i sugerez si eu , dar nu intelege.Spune baietelul din masina .
-Scuze...tu cine esti ? Intreaba mama nedumerita.
-Jace...un coleg de-al lui Yasmyn.
-Mda..Intra in casa , trebuie sa vorbim.Imi pare bine, Jace.Ne mai vedem.
-Sa speram , doamna...
-...Carla Evans.
-Pa ,Yasmyn ! La revedere ,doamna Carla !
Eu deja eram in fata usii cand Jace porneste motorul masinii si pleaca.Intru incet in casa , imi las rucsacul pe canapea ,urc 3 trepte si o aud pe mama.
-Cum a fost la scoala ?
-Serios ,mama ? Dupa discutia de azi dimineata , ma intrebi cum a fost la scoala ?
-Da.E ceva gresit in asta ?
-Nuuu..nici vorba , ziceam si eu asa.Maine imi vreau masina.
-Nici sa nu te gandesti.
-Ba da , ma gandesc.Vezi ce se intampla cand nu am mijlocul meu de transport ? Ma aduc acasa toti badaranii..noroc ca acasa ma duc , si nu in alta parte..Zic si eu.
-Dar ce e inneregula cu Jace ? Mie mi se pare in regula fata de ultima ta relatie...vrei sa deschid subiectul ?
-Nici sa nu te gandesti sa o bagi pe Rebeca in asta.Pentru mine ea e nevinovata si nu suport sa o vorbesti de rau.Daca tu nu o placeai si acum datorita tie eu nu mai sunt cu ea , nu iti da nimeni dreptul sa o vorbesti de rau.
-Yasmyn..Rebeca a facut destule si am dreptul sa zic orice vreau despre curva aceea de care nu vreau sa mai aud in casa asta.
-Mama..te rog inceteaza a o mai jigni.
-Ce o sa faci ?
-Asta...
Imi iau cheile de pe masa si plec .
O tot auzeam pe mama bombanind in spatele meu , dar nici ca-mi pasa.Dupa cate se intamplara azi , fix asta imi lipsea.Urc in masina si conduc spre cel mai apropiat bar.
La intrare vad o fata cu spatele , foarte cunoscuta mie , fumand .
-Rebeca ...?
Se intoarce si imi dau seama ca nu era Rebeca .Intru in cladire si imi comand un whisky .Il beau si ma duc sa aprind o tigara .Privind in jur vad pe dirigu'."Al dracului profesor tampit , sotia lui ,gravida cu al lui copil si el in bar .."
Il vad cum imbratiseaza o fata blonda..Ma apropii de ei si observ ca fata ce tocmai il saruta e Rebeca...Plec de acolo cat mai repede.
Cum se poate ca fosta mea iubita sa fie cu un bosorog ca asta ? Dar si Melissa e in aceasi situatie ...Chiar nu stiu ce vad la asta.Plec spre un hotel unde directorul era prieten de familie si ma cunostea .Ma cazez si o sun pe "curva " aia , cum spunea mama.
-Hei , Yasmyn ! Ce mai faci , draga ?
-Hai lasa dulcegariile astea ..Ce cautai cu mosul ala in bar ?
-Ce mos ? Ce bar ?
-In barul in care ne-am cunoscut ...Iar acela era dirigul meu , asa ca fapt divers.
-Stai calma , iubito ..Tot pe tine te iubesc.
-Șșiii inca nu mi ai raspuns .
-Ala e doar un client al barului si asta obisnuiesc sa fac de cand ne-am despartit , din cauza viperei de maica-ta , sa-ti reamintesc.
-Mda...Foarte bine , continua-ti obiceiul .Nu am nimic cu tine.
-Stiu ca te deranjeaza, pentru ca stiu ca inca ma iubesti si acum tu esti geloasa , dar nu ai de ce sa fii...E doar un client , nu-i asa iubito ?
-Nu mi mai spune asa .
-Dar cum vrei sa-ti spun , ingerasul meu ?
-Rebeca ..te rog inceteaza .
-Unde esti acum ?
-La hotel
-Cel obisnuit ,nu ?
-Da...De ce intrebi ?
-Fara motiv.Bye !
Imi inchide telefonul in nas ..Nesimtita.Imi pun telefonul la incarcat si intru in baie pentru a-mi face dus .Ma dezbrac , imi umplu cada cu apa , adaug spumantul , imi dezleg parul si intru intru in apa.Inchid ochii atipind pana aud usa.Cine dracului o intra peste mine in camera.Incerc sa ma ridic si usa de la baie se deschide.
-Surprizaaaa..
-Rebeca ? Cum ai intrat ?
-Pe usa..am vorbit cu unchiul Fray .Stii ca asa faceam si cand eram impreuna .
-Iesi afara.Am...
Sare peste mine in cada cu hainele pe ea si stropind totul in jurul ei .
-Nebu.....ma saruta .
-Taci...mi-a fost dor de tine .
O imping de pe mine .
-Iesi afara, am zis.
-Stiu ca esti nervoasa din cauza mosului aluia ,dar imi cer scuze.
Ma ridic din cada si imi iau halatul pe mine indreptandu ma spre pat .Ea iese din cada cu hainele udate si incepe sa se dezbrace de ele in timp ce se indreapta spre mine lasand in urma hainele ude. Cand termina de dat jos pana si lenjeria intima , ma strange de par impingandu-ma in pat .Imi da jos halatul ramanand goale amandoua.
-Stiu... ca ...inca simti ceva... pentru mine .
-R..Rebeca .Stai .O opresc ridicandu-ma .
-Ce ai ?
-Nu e bine ...nu vreau asta.
Incepe sa-mi sarute spatele , apoi gatul , apoi urechea ajungand la buze.Nu mai pot rezista avansurilor ei asa ca ma intorc si o sarut urcandu-ma peste ea.
-Stiam ca nu poti rezista.
-Mai taci ..
Fix cand acceptasem tactica Rebecai de a ma seduce , imi suna telefonul.
-Lasa-l .Spune Rebeca incet
-Mnu...stai sa vad cine e .
Ma ridic incet de pe Rebeca lundu-mi telefonul .Vad un numar asa ca nu raspund , intorcandu-ma la Rebeca ...Peste nici un minut , primesc un mesaj .
-Cine dracu te cauta non-stop ?
-Calmeaza-te...Voi vedea acum .
Imi iau telefonul si deschid mesajul "Buna Yasmyn ,sunt Melissa , te-am sunat ca sa ai numarul meu in caz ca se intampla ceva si te mai rog o data sa tii secret ceea ce ai vazut in cabinet."
-Cine e ?intreaba Rebeca ridicandu-se .
-O persoana neimportanta.In fine , imbraca-te .
-De ce ?
-Plec acasa.
-Offf...O sa ne mai vedem ,nu ?
-Am zis sa te imbraci.Maine am ore.
-Mda...cu psiholoaga aia buna .Sotia mosului ,nu-i asa ?
-De ce te intereseaza?
-Pai fiindca am fost si cu sotul , as vrea sa vad cum e si cu ea .
-Sa nu indraznesti sa te atingi de ea.
-Iubire , tu o iubesti ?
-Nu .Doar te-am avertizat.Ramai cu mosul tau.
Imi iau hainele si plec lasand-o in pat .Pornesc masina si caut adresa dirigului .Sta la vreo 2 strazi de mine asa ca pot ajunge repede la Melissa in caz ca se intampla ceva.Deja e noapte asa ca merg acasa.Imi parchez masina in garaj si intru pe usa din spate unde o gasesc pe Melissa stand de vorba cu parintii mei.
-Buna ! Nu stiam ca avem invitati ?
-Yasmyn , am venit pentru a vorbi cu parintii tai despre faptul ca vom fii vecini ,in plus sunt si profesoara ta.
-Da , scumpo, nu mi-ai zis nimic despre Melissa,mai ales ca s-a casatorit cu domnul Green.
-Da , mama , am avut si timp in care sa ti povestesc despre asta .
-Pai daca tot ai ajuns acasa , eu voi pleca.Adam ma asteapta.
-Fii sigura ca te asteapta..
-Ce vrei sa spui ?
-Nimic...e un om foooarte iubitor.
-In fine.La revedere, Carla ! Ma bucur ca sunteti vecinii nostri.Mai vorbim.
-Te conduc ? O intreb .
-Desigur , daca doresti .
O conduc spre usa din fata si ies cu ea afara dorind sa i zic ceva
-Melissa , am sa-ti spun ceva .
-Desigur...Ce s-a intamplat ? E in legatura cu Anne ?
-Nu , nu...E despre Adam
-Ce-i cu el ?
-El frecventeaza barul in care lucreaza fosta mea iubita si nu se duce acolo doar pentru bautura , ci si pentru femei , daca intelegi ce vreau sa zic.
-Yasmyn...Stiu
-Stii ? Pai si de ce stai cu el ?
-Nu conteaza...
-Ba da conteaza...Copilul ce face?
-E bine ...Eu voi pleca , Anne ma asteapta , iar Adam inca nu a ajuns acasa deci am timp sa ma duc la Anne.La revedere !
-Pa !Ai grija !
-Ia , stai putin...Tu ai avut o iubita ?se intoarce si se apropie de mine
-Acum ti ai dat seama ?
-Credeam ca...
-.....Ca sunt hetero ? Nu , draga, sunt ca tine.Spun si o pup pe frunte.
Plec in casa lasand-o putin uimita.Ma satisface asta si chiar era draguta cum statea in mijlocul drumului cu gurita cascata .Iubita ei e foarte norocoasa.