Capitolul 7

38 4 2
                                    

Plec la masina , Melissa vine si ea.
-A fost greu azi la scoala ?
-Sa zicem ca a fost acceptabil, exceptand faza cu Jace de azi-dimineata.Dar bine ca mi am amintit ...tu vorbeai serios ? Chiar vei avea ore la noi in fiecare zi ?
-Da...Ce ? Nu iti convine ?(rade )
-Depinde..
-De ce depinde ?
-Depinde de ce vei face in acest timp si cui ii vei acorda atentie.
-Inteleg ca vrei sa fii in centrul atentiei ,dar...
-Nu vreau sa fiu in orice centru al atentiei , doar in al tau.
-(rade)...Ok..Vei fi in centrul atentiei mele.Dar sa nu te dai de gol.Te rog.
-Ok.Acum mergem acasa sa iti luam telefonul , apoi la spital.
-Bine.
Ajungem acasa , Dora pregatise masa , mancam si apoi plecam la spital.
-Melissa, daca iti spune mama ceva care o sa te deranjeze , sa nu te superi.Ea nu stie ce face in perioada asta.
-Ok.Insa ar avea dreptate cu orice ar spune.
-Ba nu...nu si de data asta.
-Am ajuns.Ma duc sa ii i-au ceva tatalui tau .
-Ce sa iei ?
-Niste bombonele , sa ii indulceasca viata din spital.
-(rade)Sau sa il indulcesti pe el...
-Sau asta..(rade)
O las sa mearga la market-ul de langa spital, iar eu urc in salonul tatei.
-Hey!
-Yasmyn...te asteptam.
-Da, am ajuns in final.Mama, ti-ai pregatit bagajele ?
-Inca nu.Asteapta putin.
-Nu ma grabesc.O astept pe Melissa.
-Aaa...bine.
-Yasmyn...( ma cheama tata )
-Da, tata.Ce s-a intamplat ?
-Ma bucur ca esti fericita...asta e tot ce imi doresc.
-Tata, eu ma bucur ca tu esti bine.Sanatatea ta e sursa mea de fericire.
-(rade) Asta sa ii spui oricui , dar nu mie.Te cunosc si stiu ca fericirea ta vine din inima , din iubirea pe care i-o porti Melissei.
-Ai dreptate, mai e si asta.
-Cand nu am avut eu dreptate ?(rade)
-Asa e...uite , a venit si Melissa.
-Buna ! Scuzati-ma ca am intarziat .V-am adus aceste bombonele , domnule Evans.
-Multumesc , scumpo.Nu trebuia sa te deranjezi.Mai am putin de zacut in acest pat si apoi vom sta toti impreuna acasa .Asta daca nu doriti sa va mutati intr un apartament , departe de "soacra " asta acra (rade)
-Stefan, te -am auzit .Si nu mai zapaci fetele.Vrei sa le alungi de acasa ? Si asa cu Yasmyn nu prea petrec timp, Melissa imi va lua si acest minum de timp .
-Mama , te rog.Timpul tau e pus de-o-parte .Iar Melissa merita orice .( o strang in bratele mele pe Melissa care tinea privirea in jos )
-Ok..ok.Pe mine cine ma duce acasa ?
-Va duc eu ,doamna Evans .(spune Melissa ridicand privirea catre mama )
-Nu, iubito...Tu ramai aici, cu tata.O voi duce eu.
-Exact, Melissa ( spune mama lundu-si bagajele ).Esti si insarcinata si obosita.Asteapt-o pe Yasmyn aici.Va veni repede.
-Bine..Ai grija cum conduci !(zambeste iar eu o sarut pe frunte si o iau in brate)
-O sa am..( ma apropi de urechea ei si ii soptesc :Deseara ,mergem la  hotel.
Dupa ce inchei propozitia ,ii sarut urechea si plec.
Drumul cu mama a fost scurt si tacut, pana mama intrerupe linistea.
-Yasmyn...Tu iti dai seama in ce te-ai bagat ?
-Adica ?
-Te-ai legat la cap cu o femeie care va naste peste cateva luni .Esti sigura ca o iubesti ?
-(rad)...Mama,cred ca ti am explicat de mii de ori acest lucru , iar daca tu nu esti de acord cu ea , nu imi pasa.Vom pleca oricum din oras.
-Ce ? Unde ?Sa nu cumva ...
-Ba da...ma voi intoarce in Anglia.Nu mai suport acest oras.Casa bunicului e a mea .Iti amintesti ? Pot sta cu cine vreau in ea .Aaa...mi am amintit ca si tu ai avut o iubita , dar nu vreau sa deschid acest subiect , pentru ca stiu ca nici tu nu vrei ca eu sa  continui a spune ce stiu despre asta  ,tatei.El nu stie nu-i asa ?
-De unde stii astea ?
-Nu conteaza.Vreau doar sa nu te mai iei de Melissa.Lasa-ne in pace.
-Bine.Fie cum vreti voi.Doar sa nu ii spui tatei despre asta.A fost doar o alta greseala din trecutul meu.
-Nu ii voi spune nimic atat timp cat tu si Melissa va intelegeti bine.
-Ok.O sa vad ce pot face.
-Multumesc.Ramai acasa sau il trimit pe Angel sa te duca la spital ?
-Pai nu ma duci tu ?
-Nu.Acum ma voi duce sa o iau pe Melissa apoi vom ramane la hotel.
-Mda.O sa il pun pe Angel sa ma duca la spital.
-Ok.Am ajuns.Dora ti-a pregatit ceva de mancat.
-Bine.O sa vorbesc eu cu ea.Sigur ea ti a povestit despre greselile mele.
-Sa nu cumva sa te iei de ea.Nu are nicio vina .
-Bine , bine.Du-te la iubita ta si lasa-ti mama in pace .
-Mama...te rog lasa atitudinea asta.
-Byeeee.
Pleaca fara sa se uite in spate.Simt ca e nervoasa si suparata , dar ce sa ii fac ?Fiecare plateste pentru greselile sale.
Ma intorc dupa Melissa.Sper ca mama sa inteleaga ca o iubesc mult pe Melissa si nu vreau sa o pierd din cauza ei.Daca acest lucru se va intampla , relatia mea cu mama va disparea complet .Voi pleca din tara , la casa primita de la bunicul meu.Insa pana atunci , eu sunt cu Melissa , si o "amsetaresc " foarte mult .Copilul ei va fi si copilul meu , indiferent ca tatal lui e un monstru .
Ajung la spital unde tata adormise .Melissa era la fereastra si nu simte ca am intrat in salon.Il acopar pe tata si ma duc langa ea.O cuprind in brate si ea se departeaza speriata.
-Eu sunt .( rad)
-Aa...scuze.Cazusem pe ganduri.
-La ce te gandeai ?
-Hmm...(isi pune capul pe umerii mei si eu o iau in brate,privind pe fereastra)
-Ziiii...Ce ai de gand ?
-Nu stiu.Dupa ce ne vom muta, si eu voi naste .Iar Anastasia va creste , vrei sa adoptam un copil ?Un copil care nu are nici sangele meu , nici al tau , dar pe care sa l iubim la fel de mult ca pe Anastasia .
-Normal ca vreau.Te iubesc !
-Si il va chema Dominic ?
-...( am un deja-vu complet....imi amintesc ca am visat asta inainte sa fiu impreuna cu Melissa )
-Hey...Nu vrei sa il cheme Dominic ?
-Ba da...Da.E frumos numele.Hai sa plecam.Vom vorbi mai tarziu despre asta.
-Pai si tatal tau ?
-Va veni mama la el.Noi mergem la hotel in noaptea asta.
-Hmmm....bineee.
Plecam de la spital , eu ingandurata , ea la fel.

P.S. Pentru cei ce nu stiu, "te amsetaresc " este un verb inventat si reprezinta "te iubesc " intr-o varianta particulara  , ci mai exact a iubirii fata de iubit/a.

*tu sigur stii despre ce e vorba *😘😘😘te amsetăresc ❤

You with Me Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum