Capitolul 4

57 8 0
                                    

Ajung acasa si incerc sa adorm , dar nu , nu pot reusi.Noile vesti au venit precum o avalansa asupra mea si nu mai pot procesa asa de bine.Offf...Imi trebuie ceva timp de liniste.Stau intinsa pe spate in pat si ascult muzica.
-"Iubito , vino te rog in camera Anastasiei .
-Melissa , trebuie sa il adorm pe Dominic .
-Mama...Mama...
-Da , iubitule .Nu iti e somn?
-Ana..Ana...
-Vrei sa mergem la Anastasia ?
-Daaa...
-Hai sus.Melissa, Dominic vrea sa doarma cu Anastasia.
-Hai la mama , printisorul meu...Anastasia , sa ai grija de el pana ne intoarcem de la buni .Te descurci sau o chem pe matusa Anne ?
-Vom fii bine mama.
-Melissa, Anastasia e deja mare ...E adolescenta deja. Se descurca.
-Va iubesc !
-Si noi."
Ma trezesc brusc realizand ca totul a fost un vis.De ce o visam pe Melissa si de unde au aparut acei copii ?Off...nici sa dorm nu pot.Ma ridic din pat si plec spre bucatarie pentru a lua o gustare .O gasesc pe mama pregatind paste.
-Pasteeeeee....
-Nu...Nu sunt gata inca.Poti aseza si tu tacamurile pe masa pana pregatesc pastele.
-Oook.Sa vezi si tu ca nu sunt o fata rea si te ajut.
-Iubito , niciodata n-am zis ca esti rea , doar ca uneori exagerezi siiii...ma calci pe nervi...(rade).
-Mersi pentru descriere .Eu nu as exagera daca nu as avea motive care sa ma determine sa ma enervez.Am terminat de aranjat masa.Tu ti ai terminat treaba ?
-Aproape ca am terminat.Cheama-l pe tatal tau la masa.
-Ok...Tatăăăăa..!E acasa ?
-Eu asa cred.Du-te la etaj sa il cauti .
-Mama, eu de la etaj vin si nu era.Poate e pe terasa.
-O sa verific eu , tu du-te si spala-ti manutele.
-Mamiii...nu sunt bebe.
-Nu esti , dar nici mult nu ai .
-Ok.
Plec la baie de la parter  sa ma spal pe maini ca era mai aproape  si imi era lene sa ma duc pana la mine in camera.Cand vreau sa deschid usa , vad ca e incuiata.Ma duc sa iau cheia de rezerva .
-Yasmyn, tata nu e pe terasa.
Vin cu cheia si deschid baia..Mama era in spatele meu ,iar in baie era tata intr-o balta de sange .
-Tata...Nuuuu..Tata, trezeste-te!
-Stefan...Ce ai facut ? Cheama ambulanta , Yasmyn.
-Bine...acum ...o sa o chem.
Lacrimile imi inundau ochii incat cifrele numarului format nu mai era clare.Mainile imi tremurau .Vocea mi-era panicata incat tot ceea ce am putut zice a fost doar "Va rog veniti pe strada " Davis" numarul 24."Tipetele mamei imi inchideau orizontul incat podeaua imi fuge de sub picioare lesinand.Ma trezesc la spital unde mama e langa mine si plangea.
-Mama...Ce s a intamplat ?
-Scumpa mea...Yasmyn.Esti bine ?
-Da ...Nu am nimic.Tata e bine ?
-Tata a pierdut mult sange dar e bine .I s-a administrat doza necesara .
-Ohhh...ce ma bucur.De ce a facut asta ?
-Nu am nicio idee...Insa nu o sa l obosim cu intrebarile acum .Dupa ce totul va reveni la normal..o sa vorbim cu el....Inca ceva , Rebeca a fost aici.
-Ce ? Cand ?
-Mai inainte a plecat...ea a stat langa tine cat timp eu eram langa tatal tau.
-Offf...
-Iar Melissa te-a tot sunat si nu stiu de ce ...nu am raspuns in numele tau .
-O voi suna eu mai tarziu .Da-mi telefonul , te rog.
-Sigur...Poftim!Ma voi duce la Stefan...Stai singurica putin timp ?
-Normal ...Nu sunt fetita mica.
Mama iese din camera lasandu-ma singura.Eu o sun initial pe Melissa.
-Hey !
-Buna ! Te am tot sunat , dar nu ai raspuns .Esti suparata pe mine ?
-Nu..nu..In niciun caz.Am avut o problema.Nu-i nimic grav .Ce doreai sa imi zici ?
-M-am hotarat sa fac avort.
-Nu...nu face asta .
Stiu ca mai inainte imi doream sa avorteze , dar acum dupa visul acela ciudat in care existau 2 copilasi, cred ca nu merita sa moara o parte din Melissa doar pentru a fii eu fericita.
-Dar...Copilul acesta e  rezultatul unui viol .E copilul meu ,il iubesc , dar pe tatal lui nu il iubesc.
-Melissa , tatal lui nu va fii in viata voastra.Copilul e al tau si al lui Anne.
-Mai e si problema cu Anne...Ea nu il vrea.
-Off...O inteleg , dar ar trebui sa il accepte atata timp cat te iubeste pe tine il va iubi si pe el .
-M-a pus sa aleg intre el si ea .Cum crezi ca voi rezolva asta? El e parte din mine , iar Anne e persoana pe care o iubesc de 3 ani.
-Pastreaza acest copil si vino la mine .Te voi ajuta eu sa il cresti .
-Yasmyn...tu esti inca tanara iar un copil iti va ingreuna viata , mai ales cu mine pe cap.Nu pot accepta asta.
-Melissa...Vrei sa vorbim despre asta peste o ora in cafeneaua de langa liceu ?
-Ok...Voi fi acolo.
-Bine.Bye !
Ii inchid Melissei sunand-o pe Rebeca .
-Ai fost la mine ?
-Te-ai trezit ? Ce ma bucur ...
-Deci a avut dreptate mama.De unde ai aflat ca sunt la spital ?
-Venisem la tine acasa cand ambulanta ajunsese si te vazusem lesinata.Am ramas la spital langa tine , pana mama ta m-a alungat.
-Ok...multumesc , dar nu am nevoie de mila ta.Sunt bine asa ca vezi-ti de treaba ta si eu de a mea.Te rog.Sa ne oprim din a ne intalni .Am nevoie de liniste .
-Dar...imi pare rau pentru ca te-am ranit .Ai fost perfecta pentru mine ...Iti voi fi doar prietena , daca asta iti doresti.
-Vreau sa nu mai avem vreo legatura.Altfel voi incepe iar sa trec prin momentele de la inceput si sincer nu mai vreau.
-Ok...Dar am o intrebare ?Faci asta pentru ca ai intalnit pe altcineva ?
-Nu stiu...Am nevoie de timp sa diger toate lucrurile intamplate , in plus Melissa are nevoie de cineva in timpul acesta.
-Deci ea e ...doamna psiholog,sotia mosului ?
-Da.
-Ok.Ai grija de tine .
-Multumesc.Si tu sa ai grija.
Termin de vorbit si cu Rebeca si sper sa intalneasca si ea pe cineva pe care sa o/il  iubeasca cu adevarat.
Ma ridic incet de pe pat , dar simt ca ametesc asa ca chem o asistenta .
-Puteti vorbi cu domnul doctor sa ma externeze ? Trebuie sa ajung undeva urgent.
-Din pacate nu pot.Nu esti bine asa ca trebuie sa stai la pat cel putin pana maine .
-Domnisoara , eu trebuie sa merg la cineva acum.Ma veti externa , sau ma vei duce chiar tu unde doresc ? Ce alegi ?
-Bine...voi vorbi cu domnul doctor si voi vedea ce pot face.Stai aici pana vin.
-Ok.
Cum pleaca , eu reusesc sa ma ridic si ma schimb repede.Plec prin usa din spate mergand cat mai normal.Reusesc sa ies din spital si ii trimit mesaj mamei ca am plecat acasa.Iau un taxi si merg la cafenea.Evadarea mea din spital a durat ceva timp asa ca mai am la dispozitie vreo 20 de minute sa ajung in capatul celalalt al orasului .
Ajung in final la cafenea.O vad pe Melissa asteptand pe o canapea retrasa in spatele cafenelei.Ma duc la ea.
-Buna !
-Buna !
Se ridica lundu-ma in brate.Simt ca nu ma pot tine pe picioare asa ca intrerup imbratisarea si ma asez pe canapea tinandu-ma de cap pentru a restabili ordinea lucrurilor din jurul meu.
-Deci ? Ce vei face ?
-Pai tu ce esti dispusa sa faci ?
-Eu ti am zis...( simt ca imi pierd vederea si fac o pauza )
Te iau la mine ....Pe tine si pe copil .
-Esti bine ?
-Da...Vrei sa accepti ?
-Yasmyn...
Nu stiu de ce dar nu o las sa termine fraza ca o sarut cateva secunde , lesinand....
Ma trezesc tot pe canapea ...In jurul meu erau multi oameni care vorbeau iar Melissa ma tinea de mana .
-Hey...esti bine ?
-Ddaaa..Cat de cat bine .Ce fac aici ?
-Aaam...vorbit putin si ai lesinat.
-Daa.Imi amintesc.....sarutul?
-...da..sarutul.
-Imi par...
Ma saruta si ea , surprinzator pentru mine , credeam ca inca o iubeste pe Anne.
-Sa nu iti para rau.
-.....( rad )
Incerc sa ma ridic cu ajutorul Melissei.Parul ei blond cu nuante de roz pal imi acopera umarul stang.Ochii ei albastrii imi acapareaza atentia facandu-ma sa ma impiedic de trotuar .
-Ai grija pe unde calci ...( rade )
-Mersi .
Ma opresc putin facand o mica  pauza .Imi strang parul meu lung si negru intr-o coada reusind sa respir mai bine.
-Hai sa ne asezam pe o bancuta .Nu pot sa respir.
-Ok..
Ajungem la o banca si ma asez pentru a imi reveni.Ea se aseaza foarte aproape de mine incat ii pot simti respiratia.Ii pun mana pe obraz ea atintindu-si privirea la mine.Cu cealalta mana ii ating burtica.
-Va trai ...
-...(rade)
-Vorbesc foarte serios.Te vei muta la mine cu tot cu ea sau el .Desi simt ca va fii o fetita.
-Multumesc...
Ma ia in brate strangandu-ma tare .Ma apropi de urechea ei si ii soptesc "O va chema Anastasia " si ii sarut gatul.Simt cum tresare si se departeaza de mine lundu-mi fata in palme si sarutandu-mi fruntea.Plecam de acolo la mine acasa.In fata casei avem un balansoar si o rog sa ma aseze acolo pana o sun pe Dora , femeia care face curatenie din cand prin casa cand mama si tata sunt in alte tari .Ea era singura care avea cheile de rezerva , eu le pierdusem , iar mama e cu tata la spital.
-Dora , vino la mine sa imi deschizi casa.
-Acum ajung domnisoara Yasmyn .
O strig pe Melissa care era la usa incercand sa gaseasca o intrare .
-Melissa ...Va veni Dora imediat.Vino aici.
-Imediat...Cred ca usa din spate e deschisa .Ma duc sa o incerc.
Pleaca si peste putin timp deschide usa de la intrarea din fata .
-Am avut dreptate.Hai ridica-te.
Ma ridic si mergem in casa asezandu-ne pe canapeaua din living...brusc Melissa cade peste mine.
-Scuze...stiu ca iti e rau .
-Nu-i nimic...nu am nimic acum.
-Ooo...si pana acum te ai prefacut ca nu poti merge ?
-Nuu...dar prezenta ta imi face bine.Asa ca nu pleca...sau imi va fii rau.Vrei sa imi fie rau ?
-Stai sa ma ridic ...
-Nuu...
Nu o las sa se ridice , ci o asez pe spate , urcandu-ma peste ea , si punandu-mi capul pe pieptul ei stand imbratisate in asa fel incat sa nu sufoc bebele .
-Bebe poate respira acolo ?
-Cred ca se simte bine .Tu esti bine ?
-Sunt super bine.Vreau sa dorm.
-Ok..atunci te las sa dormi , ma duc sa vorbesc cu Anne.
-Nuuu...nu pleca.Vreau sa dormi cu mine .
-Yas...
O sarut pentru a nu comenta.
-Am zis sa nu pleci.
-Bine...vom dormi , apoi trebuie sa vorbesc cu Anne , iar tu trebuie sa vezi daca Carla e de acord cu mine aici.
-Fie ca e de acord , fie nu.Tu vei sta cu mine .Aici sau in casa primita cadou de la bunica mea .E in afara orasului , ba chiar in Anglia , tara de unde vin eu .Esti dispusa sa te muti ?
-Cum tu esti de acord sa cresti copilul altui om si sa ai grija de noi , si eu sunt de acord sa plec din Portland.
-Multumesc.
Adormim , dar nu peste mult timp aud usa de la intrare deschizandu-se .Ma ridic incet sa nu o trezesc pe Melissa.
-Domnisoara Yas...
-Șșși...Taci ! Am rezolvat problema .Poti pleca.
-Bine , domnisoara.Voi veni mai tarziu sa termin de ingrijit gradina .
-Bine...Pleaca!
Dupa ce Dora pleaca , ma duc incet spre Melissa care se misca vazand ca nu sunt langa ea se trezeste .
-Yasmyn...?!
-Da, sunt aici.Venise Dora sa deschida usa , dar i-am zis sa plece.Ridica-te si hai la mine in camera sa dormi , aici sunt prea multe sanse sa fii trezita la fiecare 5 minute.
-Nu..Ma voi duce sa vorbesc cu Anne.
-Vin cu tine .
-Voi fi bine.Doar vom vorbi.Stai linistita.
-Oook.Te astept la aeroport .In cat timp ajungi inapoi ?
-Pai drumul dureaza cam o ora dus si intors , mai stau vreo 2 ore cel mult acolo...Deci in 3 ore sunt inapoi.Nu iti face griji..
-Ok...Atunci ne vedem mai tarziu.Bye !
O iau in brate si ii sarut nasucul.
-Ai grija !ii spun.
-O sa am.
Pleaca , iar eu urc in camera mea sa strang hainele de care nu aveam nevoie si sa le duc in depozit pt a face loc hainelor Melissei .Desi camera mea e extrem de mare , am multe lucruri nefolositoare in ea.Chem niste angajati de-ai tatei sa ma ajute sa refac camera.In 3 ore cat va sta Melissa plecata din oras ( Anne avea casa in alt oras, dar curand se mutase la cateva strazi de mine , iar dupa cearta cu Melissa revenise la vechea casa )voi reusi sa schimb camera .Dau comanda de un pat de 2 persoane , cumpar dressing mult mai mare .Tom si Jack imi asambleaza mobila , iar eu pregatesc ceva de mancare pentru Melissa.Mai sunt 30 de minute pana ar trebui sa ajunga , ma pregatesc sa plec la aeroport.Ii chem pe Tom si Jack .
-Sa inchideti casa dupa ce terminati de aranjat camera .In caz ca suna mama pe telefonul casei , sa o anuntati ca voi trece pe la spital mai pe seara.
-Bine , domnisoara Yasmyn.Camera e aproape gata , insa trebuie rearanjate lucrurile in dressing.O chem pe Dora sa spele si sa le aranjeze ?
-Da..cheam-o si spune-i sa aranjeze masa pe balconul meu pentru 2 persoane .
-Bine.La revedere , domnisoara !
Plec la aeroport unde o astept pe Melissa.Aceste 3 ore au trecut repede deoarece am avut ocupatie ,dar mi-a lipsit Melissa.O vad coborand alaturi de Anne.Ma duc la ele lund-o in brate pe Melissa .
-Esti bine ? De ce esti posomorata ?
-Am avut o problema in avion cand am plecat si Anne s-a oferit sa vina cu mine la intoarcere .
-Ti am zis sa vin si eu ..Offf.Gata , nu mai pleci fara mine.
-Yasmyn, a fost cu mine .Nu patea nimic rau.A fost iubita mea 3 ani , stiu sa am grija de ea.
-Bine...Hai acasa.
-Stai ...Anne , tu te intorci acasa sau ramai in Portland ?
-Voi ramane pentru cateva luni pana se rezolva renovarea casei mele , apoi ma voi intoarce .Yasmyn , sa ai grija de ea .
-O sa am.
Plecam toate trei cu masina spre casa , le las pe Melissa si Anne la Adam acasa pentru a-si lua lucrurile de la el .In acest timp eu merg pana la spital sa vad ce face tata .
Ajungand acolo intru in salon , iar tata servea cina .Mama il ajuta.
-Pofta buna , tata ?
Il imbratisez .
-Multumesc , Yasmyn .Tu cum esti ? Mama , mi a zis ca fusesei si tu internata .Esti bine ?
-Da , tata...Nu am nimic.Insa trebuie sa va zic ceva .
-Ce s-a intamplat ? Zice mama panicata.
-In ultima vreme s-au intamplat multe lucruri , printre care am intalnit-o si pe Melissa ...
-Melissa Green ? Sotia dirigintelui tau ?
-Mda...fosta sotie.
-Au divortat ?
-Nu au fost niciodata sot si sotie cum esti tu cu tata.Ea ramasese insarcinata cu el printr un viol , iar eu am ajutat o sa divorteze.
-Yasmyn, de ce iti bagi nasul peste tot ?
-Nu suportam sa o las sa sufere langa acel monstru.
-Yasmyn...nu e ceea ce cred eu , nu ?
-Ba da...tin la ea foarte mult si am hotarat sa o luam la noi si ma voi ocupa eu de ea si de copil.De nepotica voastra...
Tata zambea , dar mama se ridica si iese din salon.
-Mama...
Ies dupa ea, dar tata ma striga inapoi.
-Yasmyn...Nu iti face griji pentru mama , se va obisnui si o va accepta .Tu trebuie sa fi alaturi de Melissa si de fetita voastra .Noi va sprijinim.Mama isi va reveni .Acum sunt prea multe lucruri ce pun presiune pe ea ...Intelege-o!
-Multumesc, tata .Te iubesc si imi cer scuze pentru comportamentul meu din ultimele zile .
-Nu - i nimic....Stiam ca cineva e raspunzatoare pentru schimbarile tale de comportament , iar pana la urma Melissa e o fata foarte buna .
-Multumesc.Voi pleca sa o iau de la Adam .Am pregatit camera mea pt doua persoane .Tu cand vei fi externat ?
-Peste vreo 4 zile .Hai du-te acasa.
-Bineeee...te asteptam .Te iubesc, tata.
Plec din salon , mama nu era pe hol...Dar abia astept sa o vad pe Melissa.

You with Me Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum