Dupa ce Melissa e pregatita , coboram la masa.Dora terminase de gatit , masa era pusa .
-Melissa , aici e ceaiul tau de coacaze.Ii face bine copilului asa ca trebuie sa il bei pe tot.
-Oo..ceiut.Iubesc ceaiurile .Mersi Dora !
-Si cafeaua mea e gata ? O intreb pe Dora.
-Imediat domnisoara.Ceaiul l-am facut inainte pentru a avea destul timp la infuzat.Cafeaua e aproape gata.Ce lapte doriti ? Migdale sau de cocos?
-Nu stii ca eu beau cafeaua doar cu lapte de migdale ? ( rad) .Normal ca nu mai stii.In ultima vreme mama imi facea cafeaua.
-Deci lapte de migdale ?
-Da.Si un singur pliculet de zahar.
-Bine.Dumneavoastra , domnisoara Melissa, cat zahar doriti ?
-Doua cubulete.Te rog !
-Cum doriti.
-Sii..Yasmyn , te-ai pregatit pentru scoala ?(rade)
-Daaa...cum sa nu.Am toate temele facute, mai ales la matematica.De ce ma intrebi asta ?
-Pai ma gandeam sa va fac o vizita in clasa.Sa-ti cunosc colegii.
-Mda...Ar trebui sa l cunosti pe Jace .
-Ce-i cu el ?Il stiu pe Jace Green , e fiul lui Adam.
-Poftim ?! Nemernicul !!
-Hei...ce s-a intamplat ? Ce ti -a facut Jace ?
-Nimic , doar ma scoate din minti si ma calca pe nervi mai mereu cand ne intalnim, mai e si fiul animalului acela.
-Gata...calmeaza-te !Uite cafeaua..Bea-o si linisteste-te! O sa scapi de Jace .Adam va fi nevoit sa-si ia si copilul odata cu plecarea lui .Iti promit.Pe langa toate astea , Jace e complicele tatalui sau , deci vina e a amandurora.
-Dar ce a facut Adam asa de rau , pe langa faptul ca te-a folosit ?
-Nu pot zice nimic , pana ce el nu va plati.
-Offf...Dar ai grija si nu te mai apropia de el o vreme , stiu ca va fii greu de vreme ce lucrati in acelasi loc , dar o sa incerc la liceu sa fiu in preajma ta fara a ma da de gol.
-Foarte bine...Hai sa mancam, pofta buna !
-Pofta buna !
Dupa ce luam micul-dejun , eu ma duc sa scot masina din garaj parcand-o in fata casei.Melissa coboara scarile incet cu geanta in mana stanga si un fel de mapa in cealalta mana.Dora era in spatele ei si o ajuta , aducand-o la masina.
-Multumesc , Dora !
-Nu aveti pentru ce , domnisoara.O zi buna sa aveti !
-Multumim, Dora ! Uite acesti bani , pastreaza-i pentru tine .
Ii intind cateva bacnote .
-Nu pot accepta , domnisoara.Pastrati-i dumneavoastra .
-In niciun caz.I-ai , te rog !
-Bine , va multumesc! O sa va pregatesc o gustare pentru cand va intoarceti .
-Ok, cred ca nu vom apuca sa mancam acasa , dar mama va veni aici in jur de ora 16:00 , asa ca pregateste-i ei.
-Asa voi face .La revedere !
-Paaa , Dora !
Plecam la liceu . Drumul e mai scurt cu masina . Melissa scotocea prin geanta dupa ceva .
- Ce cauti ?
-Imi caut telefonul.
-Stii sigur ca l-ai luat ?
-Asa cred , insa nu il gasesc.
-Lasa- l , te duc la liceu si ma intorc eu dupa el.Ultima data il aveai in bucatarie .
-Nu...Nu am nevoie de el , iar tu vei intarzia la ore , asa ca il iau diseara cand venim acasa.
-Bine , daca asa vrei.
In scurt timp ajungem la liceu .Coboara mai intai Melissa , eu duc masina in parcarea subterana si ma indrept spre clasa mea.Melissa ajunge la ea in cabinet care nu se afla asa departe de clasa mea .
Intrand in clasa ii vad pe toti colegii atintiti cu privirea la mine.
-Ce ?! De ce va tot uitati asa la mine ?
-A aparut papusica !Striga Jace in toata clasa.
-Hei , tu ...
-Eu ?! Intreaba Jace.
-Da , draga , tu.Ce tupeu ai sa vorbesti asa cu mine ? Vrei sa recunosti in fata intregii clase cine esti si ce ai facut impreuna cu tatal tau ?
Se panicheaza si isi schimba privirea , asezandu-se in banca.
-Asa ma gandeam si eu.Si voi ceilalti , vedeti-va de treaba voastra si nu mai vorbiti pe la spate.Aveti ceva sa imi spuneti...sunt libera deci ascult.
Nici nu termin de rostit ultimul cuvant si in clasa isi face aparitia Melissa.Ma intorc si ii zambesc.Ea nu raspunde zambetului meu , pentru a nu se da de gol .Toti nesimtitii de colegi ai mei incep a susoti .
-Hei...incetati odata.Ma ridic in picioare si strig autoritar la ei incat atrag atentia si ma asez pe scaun .
-Exact.Incetati a mai vorbi cand sunt in clasa , puteti susoti cat vreti dupa ce parasesc sala de clasa.Am venit aici pentru a va informa ca de acum pana la finalul clasei a 12a vom petrece o ora pe fiecare zi , intre orele 14-15 , unde as dori sa imi prezentati problemele personale sau sa discutam despre anumite lucruri ce va preocupa .Sunteti de acord ?
-Eu sunt de acord sa petrec timp in particular cu dumneavoastra .Se poate ?
Se ridica Jace din banca.
-Stai jos Green.Ii zic acestui pui de animal ce tocmai ma calcase pe coada.Ma ridic si eu in picioare .
-El dupa cum vedeti , domnisoara Melissa , e cam bulversat asa ca nu il luati in seama .Sunt sigur ca dupa ce va discuta cu mine , nu va mai avea asa idei trasnite.Va asigur.
O priveam pe Melissa , care isi coboara privirea in podea schitand un mic zambet ,apoi revine serioasa si imi face semn sa ma asez pe scaun.Ea se apropie de Jace si ii pune mana pe umar .
-Jace ...Eu stiu ca ai destule probleme de personalitate , dar iti sugerez sa nu semnalizezi asta mai mereu prin comportamentul tau deplasat.Pentru consiliere psihologica sunt dispusa sa te ajut , dar in ceea ce priveste dereglariile tale hormonale , imi pare rau...nu te pot ajuta.Toti colegii incep sa rada , iar Melissa se retrage din clasa si se uita la mine chemandu-ma afara.
Ii las pe ametitii mei colegi sa rada in continuare , iar eu ma strecor afara din clasa .O urmaresc pe Melissa pana la cabinet.
-Te-ai enervat ? Ma intreaba Melissa , asezandu-se calma pe canapea.
-Ai vazut doar ce atitudine are ?
-Il cunosc de un an.Nu am locuit impreuna , dar stiu cat il duce capul.
-Eu nu il suport , iar acum m-a enervat la culme.
Ea se ridica si vine incet la mine , sarutandu-ma.
-Șșs...Gata .A trecut.O sa il punem la punct .Acum te vei duce in clasa si incearca sa nu iti creezi probleme .
-Melissa...Tu nu mai poti lucra aici.Esti expusa prea mult .Aceste fiinte iti pot face rau daca afla despre noi.
-Nu iti face griji.Momentan totul e in ordine .
Ma intorc in clasa , ma sez pe scaun fara a schita vreun gest.Nici nu ma asez bine ca vine pauza.Ma duc la cafeneaua de langa liceu sa imi iau o cafea .Restul orelor decurg ca de obicei...venind timpul sa plecam acasa.Dupa ce colegii mei pleaca , eu ma duc in cabinetul Melissei .
-Esti gata ?
-Da.Sa imi strang lucrurile si vin .Du-te tu prima , vin si eu imediat.