Capitolul 8

58 9 6
                                    

Ajungen la hotelul la care facusem rezervarea.Eu termin formatiunile cu cei de la intrare,iar Melissa urca in camera 104 , camera noastra.Dupa mai putin de 30 minute , ma duc si eu in camera.Deschid usa , iar in fata mea apare Melissa intr-o camasa de noapte rosie ...cu manutele pe burtica.
Se apropie de mine si ma ia in brate.
-Uite...pune mana .Se misca ...
-Micuta...e foarte nazdravana.(rad)
Ingenunchez si ii sarut burtica primind un picior sau pumn in fata de la micuta Anastasia , care e un bebelus ce a inceput sa se zbenguiasca in burtica prea devreme .
-Iubito , tu cand ai aflat ca esti insarcinata , in ce luna erai ?
-Aveam 2 luni jumatate...Iar acum am 3 luni si cateva zile...Eu am aflat ca sunt insarcinata foarte tarziu pt ca simptomele nu erau evidente si nu am simtit nevoia sa fac vreun test, dar de ce ma intrebi ?
-E cam recent sa se simta bataile , d-asta spun...ce ar fi sa facem un control maine ?
-Da , ar fi bine.Si eu as vrea sa aflu sexul copilului ,daca se poate.
-Dar ti-am zis ca e fetita ...crede-ma !
-Ok...fie cum zici tu.Acum hai sa admiram sportul practicat de asta mica , macar atat cat dureaza , poate o sa se potoleasca repede din "dansat" ( rade).
-Ok..iubire.Hai , du-te tu.Ma voi schimba si eu , si vin la tine imediat.
-Grabeste-te sau vei pierde primul spectacol live al ei .
-Imediaaat...(rad)....

Noaptea trece stand imbratisate si admirandu-ne fetita.Dimineata vine repede , eu ma trezesc mai devreme pt a cumpara micul dejun si sa i-l aduc Melissei.Termin in timp record sa iau tot si sa-l pregatesc , iar cand termin tot , vad ca Melissa se trezeste.Ma duc la ea si ma arunc in pat alaturi de ea.
-Neataaaa...somnorici !
-Neataa...Tu cand te-ai trezit ?
Spune frecandu-la ochi si cascand .
-Putin mai inainte.Am o surpriza.Asteapta-ma !
Ma duc repede sa aduc tava cu cele pregatite .
-Mmm...papa.(rade)
-Daaa...ma gandeam ca dupa energia consumata aseara batand din maini si picioare , azi , o sa ii fie fomica , asa ca...Apucate sa manaci .
-Hmmm...foarte bine.Tu nu ma acompaniezi ?
-Mnnu....nu am nevoie .Ma simt bine asa .Ma duc mai tarziu sa imi iau o cafea si imi ajunge.Am o veste proasta :trebuie sa mergem la scoala.
-Uuups....Ce pacat ! Paaaai... si la control cand mergem ?
-Vom merge acum.Fie ca vom  lipsi la cateva ore.Tu nu ai treaba , nu ?
-Nu , dar tu ce ore aveai ?
-Matematicaaa...2 ore consecutiv .Asa ca nu-i mare pierdere ...(rad).
-Si ultima ora ???Ghici ...
-Ora mea preferata din zi...
-Exact.Psihologia.
-Aaa.. Eu ma gandeam la sport , dar e ok si asa .(rad).
-Pff...ce enervanta esti.
-Ok.ok.Termina de mancat.
Dupa ce ne pregatim de plecare , eu ma duc sa predau cheia camerei .De data asta nu ne-am cazat la hotelul prietenului de familie, ci la un hotel in care nu am amintiri cu celelalte relatii ale mele.
Urcam in masina si mergem la spitalul in care  niste prietene de-ale mamei lucrau pe post de doctor ginecolog , doctor neonatolog...Toate tipurile de medici .Ne intalnim cu doamna Lia Pearl,doamna doctor despre care mi-a vorbit mama de foarte multe ori cu o dragoste enerma .Nu am cunoscut-o niciodata din cauza mamei care nu m-a lasat sa o chem in Anglia, ea locuind in Portland.
-Melissa..Ea e Lia Pearl, un medic excelent ce te va ajuta sa nasti.Nu-i asa , doamna Lia?
-Cu siguranta , Yasmyn.Si tu ai fost un copil rau.(rade)
-Mda....Oi fi fost eu un copil rau , dar Anastasia nu va fii asa.Va semana cu Melissa.
-Sa speram...insa copilul incepe sa semene cu cine vrea , chiar daca nu au legatura de sange.
-Atunci m-as bucura sa semene cu Yasmyn...
Spune Melissa uitandu-se la mine .
-Sa fie sanatoasa...
-Stiti ca e fetita ?
-Asa crede Yasmyn.Inca nu am facut niciun control.
-Cate luni ai ?
-Trei luni si 3 zile...
-E cam devreme pentru a spune cu exactitate sexul , dar sa speram ca reusim.Ai avut greturi ,ameteli ?
-La inceput , in primele 2 luni , nu.Apoi am avut cateva stari ciudate si mi am facut testul de sarcina si am aflat ca sunt insarcinata.Iar aseara a inceput sa miste .
-Hmm..ciudat.Miscarile incep din al doilea trimestru.Tu abia esti la finalul primului trimestru.Insateste-ma pana in salon pentru control .Yasmyn...hai si tu .
-Nici nu ma gandeam sa nu vin.
-Asa ma gandeam si eu.Carla ce face ?
-Mama...mama e bine.Ati dori sa o vizitati ?
-Daca si ea doreste ,oricand...Nu am mai vazut-o de 20 de ani.Tu nu erai nascuta .Mama ta a fost...a fost o prietena foarte buna.Tatal tau cum e ?
-E bine..adica momentan e la spital , dar isi va reveni.Lia , dupa ce o consulti pe Melissa ,poti veni sa vorbim ceva ?
-Da , cu siguranta.
-Ok...Acum , spune-ne cum e fetita noastra .
Dupa control, unde totul a mers bine si am aflat ca bebelusuke bine .Melissa s-a dus sa se schimbe de halatul din spital , iar eu am mers sa vorbesc cu Lia.
-Lia, stii ca mama nu e de acord in totalitate cu relatia dintre mine si Melissa .
-Hmm...inteleg.Nu am mai vorbit cu ea demult .
-Ea mi a vorbit de tine in fiecare zi cand eram mica ...De cand am venit in Portland nici nu ti a mai rostit numele.Apropo , stii ca pe mine ma cheama Yasmyn Lia Evans ?(rad)
-Serios ?
-Da...mama mi a pus numele tau , si tinand cont ca amaflat acum cateva zile ca ea a avut o iubita, in tinerete ,vreau sa stiu daca acea iubita ai fost tu.E adevarat ?.
Ea ezita sa raspunda schimbandu-si privirea.
-Lia ? Te am intrebat ceva ...e adevarat ?
-Nu stiu ce ti a zis mama ta , dar ..
-Deci e adevarat .
-Da...am fost prietene din copilarie .Locuiam in Londra amandoua , iar apoi am devenit iubite.Insa eu a trebuit sa ma mut cu familia in Portland si a trebuit sa ma despart de Carla.Ma intorsesem pentru ea ,dar am auzit ca a ramas insarcinata cu tine ,si nu am vrut sa intervin , stiind ca e fericita alaturi de tatal tau.Am stat in Anglia 5 ani , privindu-va in fiecare zi in parcul unde odata eu si ea ne jucam in nisip ...A fost greu.D-asta am reusit sa imi creez o viata aici , departe de voi.Eu si Carla ne creasem viata alaturi de doi copii gemeni , fata si baiat , Yasmyn si Filip.Se pare ca ea o are pe Yasmyn , iar eu am adoptat un baietel , Filip , care e de-o varsta cu tine .O parte din visurile noastre s-au implinit , dar nu alaturi una de cealalta.Nu vreau sate superi pe ea ca ti a ascuns acest lucru.
-Off..Lia.Ea niciodata nu mi a zis aceste lucruri , dar tot timpul imi povestea despre tine ...niciodata nu mi-a zis de ce si disparut .Poate ca nici ea nu stie...
-Nu am vrut sa o ranesc , asa ca i-am zis ca nu o mai  iubesc si ca vreau sa ne despartim .
-Dar ai ranit-o...iar acum ea are o fats cu un barbat pe care nu l-a iubit niciodata.Poate a incercat sa il iubeasca pe tata , dar tu erai mereu in mintea ei.
-Imi pare rau , Yasmyn.As putea sa o intalnesc intr-o zi..?
-Da...nu am nimic impotriva.Insa mai intai vreau sa vorbesc cu ea despre acest subiect.Si as dori sinceritate din partea ei si sa fie de acord cu Melissa , acum ca ea e in aceasi situatie cu mine.
-Da, ai dreptate.Iti dau numarul meu de telefon , in caz ca ai rezolvat cu ea .Pot veni jn orice zi.Cu aceasta ocazie o mai afuci si pe Melissa la control.
-Multumesc ,Lia...Voi pleca.Ma asteapta Melissa.
-Ok.La revedere !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 08, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

You with Me Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum