• Problematika Transgenderové Ideologie •

488 18 5
                                    

Sbírka faktorů odporujících Transgenderové Ideologii. 

Obsah sbírky:

• Překlady článků zaměřených na Transgenderismus nebo LGBTQ+ komunitu obecně

• Překlady studií zaměřených na tématiku Transgenderismu

• Vysvětlivky pro různé pojmy spadající pod tématiku LGBTQ+ komunity

• Překlady rozhovorů týkajících se Transgenderové Ideologie

• Příběhy obětí Transgenderové Ideologie

• Události v okruhu Transgenderismu nebo LGBTQ+ komunity

• [Potenciálně] Výtahy z knížek, které tyto oběti napsaly

.   .   .

"Problematika TRANSGENDEROVÉ Ideologie" slouží jako má snaha o rozšíření často utajovaných nebo přehlížených informací do povědomí těch, kteří by je měli znát nejvíce. 

Touto sbírkou se budu snažit otevřít oči nejen těm, kteří se jako "Transgendeři" identifikují, ale i těm, kteří ideologii tohoto fenoménu podporují, nebo se jen chtějí dočíst něco poučného..

Tuto sbírku jsem se rozhodla psát proto, že dle mého úsudku Wattpad ohledně LGBTQ+ komunity a hlavně Transgenderové tématiky neskutečně postrádá jednu zásadní věc..

Pohled na věc z druhé strany.

Obsahem této knížky se budu snažit rozbořit mystifikace a dezinformace ohledně Transgenderové Ideologie. Svá tvrzení budu dokládat překlady studií od profesionálů nebo výpověďmi obětí této ideologie.

Je na každém z Vás, jak se k této knížce rozhodnete postavit.

Byla bych však ráda, kdyby byl každý ochotný si uvědomit, že na problémy se musíme dívat z obou stran, i když se nám názor opozice mnohdy nelíbí.

Pokud si tuto druhou stranu sporu rozhodnete vyslechnout, nebojte se zanechat komentář, kde byste popsali své dojmy. Užitečné by především bylo o tomto tématu mluvit a to se dělá nejlíp, když se vyjádříte a rozpoutáte tak debatu.

Děkuji všem, co se rozhodnout si tuto sbírku přečíst.


Problematika TRANSGENDEROVÉ IdeologieKde žijí příběhy. Začni objevovat