• Číslo 13: Charlie Evans - "Stovky mladých lidí litují změny pohlaví." •

149 6 15
                                    

"STOVKY" MLADÝCH LIDÍ LITUJÍ ZMĚNY POHLAVÍ A VYHLEDÁVAJÍ ZPŮSOB NAVRÁCENÍ:

Žena, která jako mladistvá prošla tranzicí na muže, se svěřuje o své lítosti transgenderismu.

Dvaceti osmi léta Charlie Evans řekla Sky News v nedávném rozhovoru, že hovořila se "stovkami" mladých lidí - převážně s mladými homosexuálními ženami, které litují své pohlavní tranzice. Také narazila na "internetovou komunitu 5000 lidí ve stejné situaci," uvádí síť.

Evans prodělala tranzici a viděla sama sebe jako muže po téměř deset let, než se rozhodla projít zpětnou operací.

"Jsem v kontaktu s devatenáctiletými a dvacetiletými lidmi, kteří prošli kompletním zákrokem pro změnu pohlaví a přejí si, aby to nikdy neudělali. Nezbavili se dysfórie, necítí se o nic lépe." cituje Sky News.

"Myslím, že jednou ze společných charakteristik je to, že to bývají ženy okolo dvaceti let, přitahované ke stejnému pohlaví, které často také trpí autismem."

"Nevědí, jaké jsou jejich možnosti," vysvětlila Evans.

Po tom, co se vyrovnala se svými vlastními zkušenostmi a spojila se se stovkami jiných, rozjela Evans charitu s názvem "The Detransition Advocacy Network" ["Síť pro Detranziční Obhajobu"].

"The Detransition Advocacy Network byla založena na podporu lidí, kteří přerušili nebo zvrátili proces změny pohlaví," popisuje charitu reklama o události od Eventbrite.

Na oslavu odstartování The Detransition Advocacy Network 30. listopadu skupina zvaná "Make More Noise" ["Udělej Víc Hluku"] uspořádá akci pro "diskutování o mravech společenské a medicínské tranzice genderově nekonformních žen a dívek" zahrnující "přednášky od profesionálů pracujících v tomto oboru následované panelovou diskuzí detranzicovaných žen hovořících o svých zkušenostech".

Po veřejném vyjádření ke své tranzici si Evans vzpomíná, že na ni narazila mladá žena "s bradkou", která také litovala své tranzice. "Řekla, že se cítila straněna LGBT komunitou za to, že je zrádce. Přišlo mi, že musím něco udělat." řekla Evans.

Další žena, která vyhledala Evans řekla, že svou tranzici započala již ve věku 13 let. "Po braní dávek testosteronu se její hlas stal hlubším, narostly jí vousy a její tělo se změnilo. Tohle léto plánovala projít operací pro amputaci prsou." oznámilo Sky News.

Teď, ve 21 letech, ona mladá slečna, která si přála být označována pouze jako "Ruby", touží po zvracení škod napáchaných na jejím těle a žít jako žena."

"Nemyslela jsem si, že bude jakákoliv změna nakonec stačit, a tak mě napadlo, že bude lepší, když zkusím změnit, jak se cítím sama o sobě, než abych měnila své tělo," uvedla Ruby.

Ruby Genderovou dysfórii srovnala s Poruchou příjmu potravy; Sama osobně trpěla oběma.

"Viděla jsem podobnosti ve způsobu, jakým jsem prožívala Genderovou dysfórii. Ve způsobu, jakým jsem prožívala jiné problémy se svým tělesným vzezřením," řekla.

"Když jsem byla na své genderové klinice pro doporučení na hormony, měli jsme sezení, kde se řešily mé duševní potíže a já jim řekla o své Poruše příjmu potravy. Nenavrhli, že by to mohlo souviset s mojí Genderovou dysfórií," vysvětlila Ruby. "Pro všechny, co mají Genderovou dysfórii, ať už jsou trans', nebo ne, chci, aby pro nás bylo více možností, protože mám dojem, že je v tom systém říkající, "Okay, tady jsou vaše hormony, tady máte operaci, a teď zmizte." Pochybuju, že to je vůbec někomu nápomocné.

Mluvčí pro Tavistock a Portman NHS Trust, který se zabývá genderově zmatenými "transgender" pacienty už i ve věku 3 let, tlačil proti prožitkům ženy.

"Rozhodnutí o fyzických zásazích učiněná během naší péče jsou ustanovena po důkladném průzkumném procesu. Zatímco se někteří z našich pacientů rozhodnou neusiloval o fyzické ošetření, nebo léčbu přeruší, zkušenost lítosti popisovaná zde se vidí jen zřídka," uvedl mluvčí.

Jak zdůraznilo Sky News, zpochybňování genderové tranzice, dokonce i u mladých lidí, bývá ohromně následováno rétorikou o "transfóbii". I přesto lidé, jako Evans a Ruby, které litují své tranzice, odporují nátlaku, který se je snaží udržet zticha.

A je jich víc. V roce 2016 PJ Media odvysílalo zpověď dvou mladých lidí, obě ženy, vyjadřujících se proti tranzicím dětí a mladých lidí. Jedna z žen upozornila na nenávratnou fyzickou újmu, kterou si způsobila v průběhu procesu svých vlastních, teď litovaných, genderových tranzicí.

"Jsem skutečná, živá, dvaceti dvou léta žena se zjizveným hrudníkem, zničeným hlasem a strništěm, protože jsem se nebyla schopná vyrovnat se skutečností, že dospěji a budu žena. To je má realita," odhalila Cari Stella ve videu na YouTube. Jak zmínilo PJ Media, Stella "měla námitky k naléhání transgenderové novinářky Julie Serano o tom, aby jí říkala 'transgender'."

"Byl mi způsoben gender," pokračovala Stella, "gender pro mě byl traumatizující. Už s ním nechci mít nic společného."

"Když jsem tranzicovala, cítila jsem silnou touhu - v tu dobu jsem tomu říkala 'potřeba' - tranzicí projít," vysvětlila, ačkoliv by tranzice, jak popsala, nakonec měla škodlivé následky. "Může být sakra těžký přijít na to, že léčba, o které ti neustále říkají, že pomůže, ve skutečnosti tvé duševní zdraví jen zhoršuje. Testosteron mě udělal ještě více oddělenou, než jsem byla předtím."

Další žena, která se rozhodla detranzicovat po sebeidentifikování jako muž, Carey Callahan, dala najevo svou frustraci s onou transgenderovou novinářkou kvůli "vymazání" jejích zažitých zkušeností.

"Pokud je sebedefinice lidské právo, tak už nevím, jak hlasitě musíme křičet do světa, že nejsme trans'," řekla. "A pro mě, pokud řekněte, že jsem na transgenderovém spektru, jediné, co tím děláte je, že vymazáváte všechno, co jsem vám řekla o svém životě a svém příběhu."

"Zažila jsem trauma, které vedlo k mé disociaci od mého ženského těla a ... čím déle jsem se honila za touto disociací, tím víc jsem žádala lidi okolo, aby mi říkali speciálními rody, tím víc jsem se snažila změnit své tělo. Čím víc jsem se usazovala v komunitě, která mě ujišťovala v identitě transgendera, tím hůř jsem se cítila," vysvětlila Callahan.

"Je to centrální příběh mého života a vy ho vymazáváte, abych zapadala do vaší ideologie," dodala. "Váš způsob uvažování o tom, jak svět funguje, nestojí za předstírání, jako bych neexistovala, nebo jako by vám to dávalo právo definovat za mě můj gender. Ne, tak to nefunguje. Já jsem skutečný člověk a vy se budete muset vyrovnat s mou existencí."

ZDROJ:
https://www.dailywire.com/news/watch-hundreds-of-young-people-regret-gender-transition-seek-reversal

Problematika TRANSGENDEROVÉ IdeologieKde žijí příběhy. Začni objevovat