• Číslo 8: Genderová dysfórie u dětí - Dr. Michelle Cretella •

151 8 6
                                    

DR. MICHELLE CRETELLA:

,,Gratulujeme, je to kluk!" nebo ,,Gratulujeme, je to holka!"

U jako téměř 20 let praktikující dětské lékařky takto začalo mnoho vztahů mých pacientů.

Naše těla vypovídají o našem biologickém pohlaví. Biologické pohlaví není připsáno po narození. Biologické pohlaví je vtištěno do naší DNA v momentu početí a je uvnitř každé buňky našeho těla.

Lidská sexualita je binární. Buď máte funkční chromozóm Y a vyvinete se do muže, nebo jej nemáte a vyvinete se do ženy.

Identita není biologická. Identita má co dočinění s přemýšlením a pocity. Myšlenky a pocity nejsou zakořeněny před narozením. Vyvíjejí se postupem času. Naše myšlenky a pocity - to, jak vnímáme sami sebe - mohou být fakticky správné, nebo fakticky nesprávné.

Předvedu vám nějaké příklady, ve kterých uvidíte rozdíl mezi fakty a ideologií:

Kdybych dnes přišla do ordinace svého lékaře a řekla:

,,Ahoj, doktore něco-a-něco, já jsem Margaret Thatcher."

Můj lékař by se na mě podíval a diagnostikoval mě jako někoho trpícího iluzemi, dal mi anti-psychotika a poslal mě k terapeutovi.

Kdybych však přišla k tomu samému lékaři a řekla:

,,Jsem muž."

Můj lékař by řekl:

,,Gratuluji, jste transgender!"

Žádný krevní test, žádné zobrazování, žádný potvrzovací způsob pro diagnostikování transgenderismu kromě vlastních slov dané osoby. Protože identita není v těle, je v našich myšlenkách.

Další příklad:

Kdybych šla ke svému lékaři a řekla:

,,Jsem strašně úzkostlivá a v depresích.. Někdy mám i sebevražedné sklony. Jsem invalida uvězněný ve zdravém těle."

Byla bych diagnostikována s Poruchou zdravé identity těla.

Pokud však půjdu k tomu samému lékaři a řeknu:

,,Jsem muž. Prosím vás, doporučte mě prsnímu chirurgovi na dvojitou amputaci poprsí."

Je očekáváno, že to můj lékař udělá.

Většina. Ne všechny, ale většina mainstreamových zdravotních a psychologických organizací v podstatě tvrdí, že pokud za vámi přijde pacient požadující odstranění zdravé paže nebo zdravé nohy, je psychicky nemocný.

Ale pokud takto přijde naprosto zdravý pacient a požaduje odstranění prsou nebo penisu, je transgender a neopovažujte se mu říkat něco jiného, protože to by byla diskriminace.

Nikdo se nenarodí s pevně zakořeněnými myšlenkami a pocity. Nikdo není před narozením předurčen k tomu být transgender. To víme vědecky, když se podíváme na studie dvojčat. Jakákoliv vlastnost, která je biologicky udána před narozením, bude nalezena v identických dvojčatech ve 100% případů. Takže, pokud máte vlastnost, která je odhalena výhradně - řekněme: prenatální hormony měnící mozek pomocí měnivé DNA jedince - bude 100% nalezena v identických dvojčatech. Což znamená, že, když bude jedno z dvojčat transgender, to druhé by mělo být také. To se však neděje. Ve studiích byly u převážné většiny transgender dvojčat nalezeny výrazné rozdíly.

"Dobře, doktorko Cretella, proč bychom vám měli věřit? Můžete nám dát nějaký příklad?"

Ano, můžu.

Problematika TRANSGENDEROVÉ IdeologieKde žijí příběhy. Začni objevovat