Bölüm 2|🏖

134 17 0
                                    

"Tuvaletim geldi!"

Hoseok arkada küçük bir çocuk gibi mızmızlanırken Yoongi umursamazca yoluna devam ediyordu.

"Hoseok daha yarım saat oldu!" gözlerimi devirerek arkada söylenmeye devam eden Hoseok'a döndüm.

"Ne yani yarım saat içerisinde tuvaletim gelemez mi!?"

"Evden işeyip çıksaydın seni ahmak!" Yoongi başının ağrıdığını belli edercesine kafasını ovuşturarak sarfetmişti sözcüklerini.

"Evde hazırlanmama engel olacak hareketler sergilemeseydin bunlar olmazdı!"

"Hadi ama bebeğim o şortun içinde fazla seksi görünüyordun kendime engel olmak için her yolu denedim." Yoongi yol boyunca ilk kez sırıtıyordu ve benim aklımdansa konuştukları konunun görselleri geçiyordu. Sanırım arkadaşlarımı seçerken dikkatli olmam gerekiyordu.

"Yoongi eğer tuvaleti olan bir yerde durmazsan götüne girerken zevk aldıran aletim çok sevdiğin arabana sidiklerini akıtacak!"

"Seninkiler olacaksa yolla gelsin sevgilim!" Yoongi gözlerini yoldan ayırmadan söylemişti.

"Yoongi arabayı kenara çek bu iğrençliğe daha fazla dayanabileceğimi zannetmiyorum!" ikisinide sinirli bakışlar atıyordum. Her söyledikleri kelime gözlerimde canlanmaya devam ederken midemin derinliklerinde çıkmaya hazırlanan yemeklerin bir süre daha beklemesi için kendimi tutuyordum.

Yoongi yüzümün gitgide soluklaştığını gördüğünde anlamış olacakki arabayı hızlandırıp önümüze çıkan petrol ofisine girmişti. Arabanın durmasıyla kapıyı açıp midemde son dakikalarını geçiren yemekleri dışarı püskürtmüştüm.

"Kahvaltıda yapmadın bu kadar şey nasıl çıkmış olabilir?" arka koltuğumda konuşmaya başlayan Tae'yi takmadan elimi yüzümü yıkamak adına arabadan inip lavabolara doğru ilerledim.

Hoseok ve Yoongi benden önce gitmişlerdi. Ancak lavaboların oraya geldiğimde kapıda tartışan ve çişini tutmak adına büyük çaba gösteren ikiliyle karşılacağımı beklemiyordum bile.

"Jimin, Yoongi'ye söyler misin BENİMLE TUVALETE GİREMEZ!" son kelimeleri bastırarak ve bağırarak söyleyip hızlı hareketlerle kapıdan içeri girmiş ve kitlemişti.

"Sizinle tatil planı yapan Taehyung'un aklına sıçıyım ben." derin nefesler alarak etrafa bakınmaya başladım. Tatil kelimesinin anlamını birilerinin bunlara açıklaması gerekiyordu. Tatilin dinlenip stres atmak ve huzurlu birkaç gün geçirmek adına yapıldığını öğrenmeleri gerekiyordu.

Hoseok'un 20 dakikalık tuvalet randevusunun sonunda son bulması üzerine içeri girip soğuk suyu yüzümle buluşturdum. Hava çok sıcak ve nemliydi. Bir de üzerine 20li yaşlarına basmış olmalarına rağmen olgunlaşamamış insanlarla uğraşmak çok bunaltıcıydı.

Lavaboda işimi bitirip arabaya doğru ilerledim. Ön koltuğa geçip yerime yerleştim. Hoseok ve Yoongi hala araba dışarısında 'Neden beraber tuvalete giremeyeceklerini' tartışıyorlardı. Tae ise derin bir nefes alıp sıkıntıdan patlamak üzere olan kendine yeni eğlence yolları arıyordu.

"Jimin arkaya gelsen de oyun oynasak?" aegyo ile beraber gözlerini açabildiği kadar açıp bana bakıyordu. "Tae yorgunum, uyuyacağım" bıkkınlıkla cevap verip kafamı geri atıp gözlerimi yumdum. Bir an önce şu kasabaya gelip bu üçlüden kaçabilecek bir yer bulmalıydım.

Hoseok ve Yoongi'nin de arabaya binmesi sonucu petrol ofisinden ayrılarak yola devam ettik. Uzun yolculuğumuz gereksiz aralarla daha da fazla uzayacağa benziyordu.

Petrol ofisinden ayrılığımızdan beri geçen 1 saat boyunca kimsenin sesi çıkmamıştı. Yoongi, Hoseok'a tripliydi. Taehyung ise telefonundan oyun oynama işine girişmişti.

Ortamda garip sessizliğe mutlu olup kulaklıklarımı takıp camdan dışarıyı izlemeye başladım.

"Sanırım bir ses duydum!" Hoseok'un cırtlak bir o kadar da alaycı sesi arabayı doldururken bir daha güzel şeylerin sebebini sorgulamayacağıma dair kendime söz verdim.

"E-evet ben de duyuyorum!" Tae'de gözlerini oyundan kaldırarak konuşmaya başlamıştı.

"Tanrım yine ne oldu?" kulaklığımın tekini kulağımdan çıkarıp kafamı onlara çevirdim.

"Göbeğimin verdiği bir alarm olmalı Chim. Yoongi acilen arabaya durdurmalı. Yoksa vücudumda boş olmaması gerek organım işlevlerini yitirecek." Tae karnını ovuşturarak konuşmuştu.

"Tae az önce atıştırmalık yemedin mi sen? Nasıl bir miden var bu kadar çabuk öğütebilen?" Yine başlamıştık arka ikilinin çocuktan farkı olmayan hareketlerine.

"Atıştırmalıkla kim doymuş bugüne kadar Jimin. Hem ben de acıktım:( Yoongi hemen arabayı durdur!" Hoseok'un da olaya müdahale etmesi üzerine yakın bir tesiste durup 5 saatlik yolculuğumuzu iki katına çıkarmaya devam ediyorduk.

Boş bölüm yazmaya bayılıyorum resmen dosmpaşd neyse bir dahaki bölümde gireceğim artık bu böyle gitmez:(

Lifeguard | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin