Tak jak każdego dnia zacząłem robić sobie śniadanie. Wyjąłem z jednej szafki foremkę w kształcie penisa, a na rozgrzanej patelni rozbiłem jajko. Dobrze je posoliłem, uwielbiam słone rzeczy, zawsze kojarzą mi się ze smakiem skóry, zaznaczanej przeze mnie malinkami czy ugryzieniami. Gdy dokładniej oraz głębiej poznajesz osobę, do której wchodzisz albo która wchodzi w ciebie, musisz znać zapach jak i smak jej skóry. Ja dzięki temu szybciej dochodzę do orgazmów, jak i zadowalam tą drugą osobę moim białym, ciepłym płynem.
Gdy śniadanie było gotowe przełożyłem jajko na talerz i użyłem mojej foremki, aby wykroić z niej to cudo. Usiadłem do stołu, delikatnie ocierając się o oparcie krzesła swoimi delikatnymi pośladkami i jęknąłem. Jestem taki niewyżyty~ Podczas jedzenia zemdliło mnie. Nie jestem dobrym kucharzem, wręcz przeciwnie, dlatego zwykle zwracam to co sam zrobię. Mimo wielkiego obrzydzenia i wymiocin w gardle udało mi się to zjeść, ale zaraz po tym natychmiastowo udałem się do łazienki. Zwróciłem wszystko, dosłownie, nawet połknięte wczoraj nasienie chłopaków. Moje umiejętności gotowania to właśnie powód, przez który zwykle jem fast foody, zwykle kebaby, na ostrym. To właśnie przez takie jedzenie mam na brzuchu małą fałdkę. Mam też swojego własnego dostawce, często przyjeżdża wręczając mi jedzenie i pchając mi się do łóżka. Nie narzekam oczywiście, zawsze jestem szeroko otwarty na takie przelotne zabawy.
Udając się do pokoju szybko zgarnąłem z komody pierwszą lepszą bluzę. Była ona jasno pomarańczowa z nadrukowanym na niej białym napisem. Nie chciałem siedzieć cały dzień w domu. Pewnie pójdę na jakąś imprezę, albo wreszcie zobaczę się ze swoim dilerem. Rzadko jest w mieście, ale gdy już przyjeżdża wiem o tym jako pierwszy. Nie jesteśmy przyjaciółmi, przynajmniej wydaje mi się, że nie, ale mamy dobry kontakt. To jedna z niewielu osób, których nie zaliczyłem, więc myślę o niej jak o znajomej, szczególnie kiedy dorzuca mi jakieś gratisy.
Wychodząc z domu i zatrzaskując drzwi udałem się na miasto.
SUP, nie śpię ziomki, lol.
CZYTASZ
~50 Saszetek EarlGreya~
RomansaKamil. Obchodzą go tylko sex, narkotyki i bójki. W końcu po co komu miłość? Ale czy w końcu przykre wydarzenie zmieni jego nastawienie? Nie odpowiadam za uszkodzenia na psychice~ Poza tym może nie czytaj tego poniżej 15? 14? A z resztą, róbta co c...