Dopóki nie usłyszałem pukania do drzwi...
Szybko ściszyłem grającą muzykę i podchodząc do drzwi ułożyłem roztrzepane włosy. Nie sądziłem, że pilnowanie psa sprowadzi mnie do sytuacji, gdzie stoję przed rudowłosym nerdem. Chłopak, który zakłócił mi spokój zupełnie nie był w moim typie. Piegus z aparatem i kiepskim gustem, gdyż miał na sobie jasną koszulę i brązowe ogrodniczki. Z początku próbował wybełkotać coś o tym, abym zachował ciszę, ale nie miałem zamiaru go słuchać i tylko wpatrywałem się w niego swoimi zielonymi oczami. Oparłem się o framugę i próbowałem utrzymać poważną minę by nie wystraszyć tego malucha. Najwyraźniej nie wyszło mi to za dobrze, bo zaraz po tym zrobił się czerwony i zaczął mnie przepraszać za najście. Przez głowę przeszła mi myśl, że jest uroczy, więc zaprosiłem go do środka na herbatę by wynagrodzić mu brak ciszy oraz spokoju.
Najwidoczniej speszył się, ale wszedł do środka, niczym piesek, który wykonuje polecenia. Kazałem mu usiąść na kanapę, a ja w tym czasie ruszyłem do kuchni, gdzie zaparzyłem jaśminową herbatę i wyjąłem Waflowi z szafki jakieś ciastka. Przysiadając się do niego otarłem się o jego udo na co szybko odsunął się ode mnie na kilka dobrych centymetrów. Włączyłem jakikolwiek romans i zacząłem rozmowę, podczas której niski rudzielec po jakimś czasie zaczął czuć się znacznie pewniej. Opowiedział mi o swoim zamiłowaniu do książek i komputerów oraz o tym jak kiedyś stworzy grę, która będzie znana na całym świecie.
-To będzie erotyczna gra?-pomyślałem na głos, nie zważając na to co pomyśli Leo (Tak nazywa się chłopak)
Automatycznie zaczerwienił się i spojrzał w dół, przypadkowo na moje krocze. Próbując wybrnąć z niezręcznej sytuacji zaczął rozglądać się po pomieszczeniu. Nie chciałem by się przejmował więc złapałem jego podbródek i złączyłem nasze usta w krótkim pocałunku. Po chwili zacząłem się powoli do niego przysuwać...
CZYTASZ
~50 Saszetek EarlGreya~
RomanceKamil. Obchodzą go tylko sex, narkotyki i bójki. W końcu po co komu miłość? Ale czy w końcu przykre wydarzenie zmieni jego nastawienie? Nie odpowiadam za uszkodzenia na psychice~ Poza tym może nie czytaj tego poniżej 15? 14? A z resztą, róbta co c...