Merhabaa arkadaşlar ikinci bölüm ile karşınızdayım beğenmenizi umuyorum. Yorum ve oy vermeyi unutmayın.
Multimedia: Atlas
Melis Allah senin belanı versin. Yaşama sen öl, geber boşuna oksijen israfısın yeminle. Melisin gerizekalı olduğunu daha önce söylemiş miydim? Söylemediysem şimdi söylüyorum Melis malların başında halay çekeni. Tabi siz olanları bilmiyorsunuz. Zeki arkadaşım Melis enerji içeceğinin üzerine su içince isal oldu da. Biliyorum bu iğrenç. Bu yüzden kendisi uyumadığı için beni de uyutmuyor. Sabahın 6’sı ve biz 4 filmimizi izlemeye başlıyoruz. Masa üstü bilgisayarından Açlık Oyunlarını açıp çift kişilik yatağıma oturdum. Kendi kendime filmi yorumlamaya başladım. ‘‘Ay bu kız mal kızım bi de git şuradan ya, ne diye atılıyorsun ben gönüllüyüm diye. Geber de gör ananın şeyini.’’
Filmin yaklaşık yarısından fazlasını izlemiştik şuan kız çocuğu öpüyor. Bu günlük küfür kontenjanım doldu ama bu kız küfür yemekten bıkmadı. Lan ne diye seni öldürmek isteyen birinin hayatını kurtarıyorsun ben olsam. ‘Canım geber istersen umurumda bile değilsin şimdi geber sie go.’Derdim bu kız öpüyor bildiğimiz öpüyor. Ay içim şişti ya bu romantik sahnelerden. Birde bu kız aç ama bir şey yapmıyor. Ben orda acıksam dağı taşı başlarına yıkardım ama nerde bu kızda o potansiyel. Ben bunları saydırmak ile meşgulken Melis yanımdan fırlayıp tuvalete yardırdı. Ne diye enerji içeceğinin üstüne su içtiyse artık.
‘‘Ayy köpek ben köpekten çok korkarım Eslem.’’ Diye ciyakladı. ‘‘Lan bi sus geri zekalı onları köpek kovalıyor sen ciyaklıyorsun onlarda tık yok.’’ Harbiden onlar neden küfür etmiyor? Tabi onlar küfür etmez biz ederiz çünkü biz Türküz hatta direk şunları deriz ‘‘Dinsizin İmansızın köpekleri. Kedimi kovalıyorsunuz lan siz? Hayırdır size? Dua edin şu oyundan sağ çıkmam gerek. Çıkınca göstereceğim ben size beni kovalamak neymiş.’’ vazgeçilmez sıralama.
Melis‘e bakmak için kafamı yana çevirmem ile Melis sızmış bir şekilde görmem bir oldu. Beni uyutmuyor gidiyor kendisi uyuyor. Söylene söylene bende rahat bir şekilde yatağıma kıvrıldım. Pardon kıvrılamadım çünkü Melisin kocaman poposu her yeri kaplıyordu. İki üç itekledikten sonra yer açıldı ve rahat olmasam da kenara kıvrıldım.
‘‘Zıırr,zırrrr,zırrrr...’’ Bune ya zır zır zır sabah sabah zil çalıyor. Tekrar çalmaya başlayınca ‘‘ Bekle bir dakika be, bekle.’’ Diye bağırıp merdivenlerden aşağıya indim. Aynanın karşısına geçip kendime baktım. İki üç saçımı düzelttim tam kapıyı açıyordum ki annemin beni tembihlemesi geldi aklıma. Her zaman kapı deliğinden bakıp kapıyı aç derdi. Anneme hak verip kapı deliğinden ba-Hassiktir.
‘‘Beş dakika beklermisiniz lüften? Hemen geleceğim.’’ Tabi yakışıklı bir çocuk gördüğümde küfür baz haydo'dan cici kız Eslem'e dönüyorum. Koşar adımlarla merdivenlerden tırmandım.
‘‘Melis çabuk kalk, kalksana ya hadi!’’ Mırıltılı iki üç ses çıkarıp konuştu.
‘‘Yaa Eslem niye uyandırdın? Rüyamda tamda taş bir çocukla su savaşı yapıyordum.’’
Su savaşı nedir ya git bi yemek ye lunaparka git ne biliyim en olmadı sinema ya git. Su savaşı ne?! Ofladım.
‘‘Melis bize gerçeği geldi. Kapımızda bir tane taş çocuk var ve tipimiz çarpılmış gibi çabuk saçımızı filan yapalım üstümüze güzel bir şeyler giyinelim.’’
‘‘Oha daha önce neden haber vermedin!’’
‘‘Beni delirtme Melis beni delirtme. Zaten bu gece küfür kontenjanımı doldurdum delirtme beni.’’ Olumlu anlamda kafasını salladı. Dolaptan ona ve bana uygun bir şeyler çıkardım. Melis o arada saçını taramış ve ben üstümü giyinmiştim bende hemen saçımı taradım ve güzel bir ev topuzu yaptım. Melis de üstünü giyinince hemen aşağıya indik ve fısıldayarak konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akıl Fukarası
Humor‘‘Alo kaçırdınız mı kızı?’’ ‘‘Yoo, aslında Aslıyı kaçıracaktık ama baktım abisi çok yakışık’lı onu kaçırdık.’’ Dedim pis pis sırıtmaya devam ederken. ‘‘Ne, ne anlamadım şimdi siz Aslı yerine abi sinimi kaçırdınız kızım manyak mısınız siz?’’ ‘‘Hee...