3- Kuzen

731 56 18
                                    

Selaam, arkadaşlar oy ve yorumlar benim için çok önemli en azından emeğime saygı için oy verin. Hepiniz öpüldünüz :*

Multimedia: Meral

-Meral'den-

Sabah, sabah başımda Keşha nın Tik Tok şarkısıyla çalan telefonumu gözlerimi açmadan alarma uzandım ve alarmı kapatıp tekrar kafamı yastığa gömdüm. Şuan beni biri görse yastık ile ilişki yaşadığımı zanneder. Yaz tatilinin bitmesine son bir hafta kaldı hangi akılla saati kurdum ya ben? Hassiktir. Yataktan ne ara kalktım pantolonumu giyip bluzumu pantolonumun içine ne ara tepmeye başladım bilmiyorum. Tabii bizim malların erkek kaçırdığı gelince aklıma bir anda yataktan fırlamam ve üstümü giyinmem bir olmuştu. Hemen banyoya ilerleyip elimi yüzümü yıkamadan önce düzleştiricinin kablosunu fişe soktum ve sonra elimi yüzümü yıkadım. Saçımı güzelce tarayıp düzleştirdim ve aylanır, rimel ve parlatıcı üçlüsünü yüzüme uygulayıp banyodan çıktım. Ayakkabılarımı da giyidim anahtarı, telefonu ve biraz para alıp evden çıktım. Eslem bizim 3 yan villada oturduğu için kulaklık almaya gerek duymadım. Villanın kapısına gelince sürmeli kapıdan geçtim ve karşımda garaj ve villa bütün ihtişamıyla gözüktü.  Tabi villanın güzel olmasını bi önemi yok çünkü bizim sitede bütün villalar güzel ve bu bizim salakların erkek kaçırmadığı anlamına gelmiyor. Ne akıl ile erkek kaçırdı ki bunlar hadi kız kaçırmayı anl- hayır onuda anlayamam bu ne derecede bir mallıktır? Cevap veriyorum en üst derece.

Derin bir nefes alıp villaya doğru yürümeye başladım. Kapının önüne gelince son bir nefes daha içime çektim ve gözümü kapatıp zile bastım. Kapının açılma sesi ile hemen gözlerimi açtım ve ağzım ‘o’ şeklinde açıldı. Kapıda bir değil tam iki tane yakışıklı çocuk görmüştüm sonuçta. Yunan tanrılarına taş çıkartırlar o kadar yani. Hemen kendimi toparladım ve tek kaşımı kaldırıp.

‘‘Siz kimsiniz?’’ diye sordum. Acaba kaçırdıkları çocukmu diye düşündüm ama imkanı yok bunlar sarışın ve mavi gözlü değil. Bana baktılar.

‘‘Asıl sen kimsin?’’ dedi aralarından kumral olan.

‘‘Ben Meral… Eslem ve Melisin en yakın arkadaşlarındanım.’’ Dedim bilmişçe ama onların yüz ifadesi bir anda ciddileşti ne oluyor burada? Sonra kumral olan bana yaklaştı ve arka cebinden bir mendil çıkardı bana doğru yaklaşmaya başladı tam arkamı dönüp Allah ne verdiyse topuklarımı popoma vura vura yardıracakken kolumdan tutu ve mendili burnuma yaklaştırdı değişik bir gaz ko- .

Başımda çok fena bir ağrı vardı sanki biri kafama topuklu ayakkabı fırlatmış gibi zonkluyordu. Olayların aklıma yavaş yavaş gelmesiyle hemen gözlerimi açtım ve etrafıma bakınmaya başladım bir arabanın içindeydim. Ön koltukta oturan kumral olan çocuğa yani beni bayıltan yunan tanrısını anımsatan çocuğa baktım ve bağrınmaya başladım.

‘‘Seni gidi adi yaratık çabuk beni bu külüstürden indir!’’ Bir anda ne olduğuna şaşırmış olacak ki yerinden zıpladı ve bana baktı. Sonra yüzüne piç bir gülümseme taktı.

‘‘Bu arabamı külüstür? Senin kafan iyimi? Yada söyle demeliyim gözlerinde sorun mu var?’’ Arabanın içi bile ben pahalıyım diyen bangır, bangır bağırıyor olabilir ama ben sadece gıcıklık olsun diye öyle demiştim. Sonra derin bir nefes aldı ve tekrar o bilmiş bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

‘‘ Ayrıca seninle işimiz var arabadan aşağı bir adım bile atarsan Atlas kafamı uçurur.’’ Demek beni kaçırtan çocuğun adı Atlasmış. Kendimi hiç yormadan olduğum yerde oturdum ve yolu izlemeye başladım. Kapı tabii ki de kilitli olacaktı ve boş planlar yaparak kendimi yoracaktım sadece. Bu yüzden hiç öyle girişimlerde bulunup kendimi yormayacağım kendimi o Atlas denen çocuğu dövmek için saklayacağım. Bakalım Atlas Bey kimmiş ve benden ne istiyormuş. Oha ama ben bizim kızları unuttum! Onlar nerede?

Akıl FukarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin