נקודת מבט אמה
״ביי אביאל זאת הפעם השלישים שאת מתקשר בחצי שעה הקרובה״ אמרתי לו ״ אבל אני חרמן״ הוא צעק ״לך תאונן״ אמרתי וניתקתי אני יצאתי לסידורים ואביאל חופר לי ״סליחה״ מישהו אומר מאחוריי ״כן?״ אמרתי ״את יכולה לעזור לי..המפתחות של האוטו שלי נתקעו ואני חלש מידי כדי להוציא אותם״ האיש הזקן אמר לי ״כן איפה האוטו?״ אמרתי לו ״שם״ הוא אמר אחרי הליכה של עשר דקות הגענו למקום נטוש..פתאום הרגשתי מכה בראש וראיתי חושך...
נקודת מבט אביאל
״היא לא עונה ״ אמרתי שוב ״בסדר אביאל מה אתה לחוץ?״ אשלי הרימה את עומרי מהמזרון וישבה ליד דניאל ששיחק עם עומרי ״היא הייתה אמורה לחזור לפני שעה וחצי״ הוא אמר
נקודת מבט אמה
התעוררתי בחדר מוזר..כאב לי נורא הראש הרגשתי נוזל סמיך על הראש וראיתי שזה דם.. ״בוקר טוב פרינססה״ מישהו מבוגר אמר לי ״איפה אני?״ אמרתי ״את במקום שלא ימצאו אותך...״ הוא אמר ״מי אתה? מה אתה רוצה ממני״ אמרתי בפחד וירדו לי דמעות הוא לקח מגבת רטובה וניגב לי את הדם ״אני אספר לך..אבל אם לא תאמיני זו הבעיה שלך לפני שנה..אבא שלך הפסיד את כל הכסף שלו ואמא שלך תמכה בו..הם זוג רמאים...לא היה להם איך לשלם לי..החלטנו שהם יעבדו אצלנו תמורת הכסף...אחרי תקופה הם גנבו את כל הכסף שהיה בכספות..ושמצאנו אותם הם אמרו שאם לא נהרוג אותם הם ימכרו לנו את הילדה שלהם..והנה את..אחרי שמכרו אותך״ הוא סיפר לי את הסיפור ודמעות ירדו לי מהעיניים..אין לי מה לעשות לברוח מפה אני לא יכולה..״אפשר לבקש משהו?״ אמרתי ״מה״ הוא אמר ״יש לי בן זוג..אנחנו ממש מאוהבים..אני לא רוצה שתפגעו בו..תן לי להיפרד ממנו..שלא יחפש אותי..״ אמרתי ״אין מצב״ הוא אמר ״בבקשה...אתה לא מבין אני אוהבת אותו..אני אביא לך את הכתובת שלי...בבקשה תן לי להיפרד ממנו״ אמרתי ואחרי שיכנועים הוא נתן לי...התארגנתי ויצאתי לבית אחרי חצי שעה הגענו ״תקשיבי טוב..אני נותן לך שלוש שעות..אני בא אחרי שלוש שעות..אם לא אני הורג את כולם״ הוא אמר והנהנתי ויצאתי מהרכב משתדלת לא לבכות ממה שאני הולכת לעשות עכשיו נכנסתי לבית שלי..בפעם האחרונה...״הנה את השתגעת? את יודעת איך דאגתי?״ אביאל אמר מחבק אותי ״אנ בסדר ״ אמרתי וחושבת שזו הפעם האחרונה שאני אראה אותו..״אשלי..אםשר לדבר איתך?״ אמרתי לה והיא הנהנה ועלינו למעלה..״אשלי אני עוזבת״ אמרתי לה ״מה לאן״ היא אמרה ״לחול..״ שיקרתי לה ״מה אמה אל תדברי שטויות..״ היא אמרה ״אני נפרדת מאביאל..אני לא אהבתי אותו אף פעם...אני טסה לחול יש לי שם עבודה..אשלי אל תכעסי עלי אני אוהבת אותך חייםשלי ובבקשה תמשיכי בחיים שלך אוקיי?״ אמרתי לה ושתינו עם דמעות ״אמה...בבקשה תעדכני אותי ״לא יהיה לי כל כך זמן..שאוכל אני יתקשר..״אמרתי והתחבקנו והיא יצאה ואביאל נכנס ״היי..הכל בסדר?״ הוא אמר שהוא מלטף לי את הגב ״כן בוא נדבר שנייה״ אמרתי לו ״תקשיב..אני חושבת שכדאי שניפרד״ אמרתי לו ״אמה..? מה את עדיין לא סומכת עליי? אבל דיברנו על זה אני מבט..״ הוא בא להגיד ועצרתי אותו ״זה לא אתה זה אני..אני לא אוהבת אותך כמו שאתה אוהב אותי..״ אמרתי לו ״אני לא מאמין לך אל תשקרי אמה״ הוא אמר ״בגדתי בך״ שיקרתי לו וזה היה הדבר הכי כואב שעשיתי..בחיים לא הסתכלתי על מישהו שהוא לא אביאל..ולשקר לו ככה ״אמה..בבקשה ץגידי לי שלא בגדת בי..אני לא מאמין לך..תסתכלי לי בעיניים ותגידי את זה״ הוא אמר ותפס אותי שהוא עם דמעות ״אביאל,אני לא אוהבת אותך..ובגדתי בך..מגיע לך יותר טוב״ אמרתי וכבר לא יכולתי להחזיק ובכיתי ״עופי מפה״ אביאל אמר וירדו לו דמעות ״אביאל אני מצטע..״ אמרתי אבל אביאל קטע אותי ״אמה..עופי.מפה״ הוא אמר וירדה לו דמעה באתי לצאת והוא תפס לי את היד ״אהבתי אותך״ הוא אמר לי ולא התאפקתי נתתי לו נשיקה על השפתיים שכנראה לא ארגיש עוד פעם..״ גם אני״ אמרתי לי ויצאתי בוכה עברו שלוש שעות ״אז יש לך מילה אה״ האיש שחטף אותי אמר ״בוא ניסע ״ אמרתי אחרי עשר דקות נסיעה שקטה ״את בסדר?״ הוא שאל אותי ״לא..נחטפתי ונפרדתי מהחבר שלי באותו יום״ אמרתי לו ״קחי חשבתי שזה יעזור לך״ הוא הביא לי תמונה שלי ושל אביאל מתנשקים ועוד אחת של דניאל אשלי ועומרי ״פיתחתי אותם..״ הוא אמר ״מה תעשו לי״ שאלתי ״את לא צריכה לדעת״הוא אמר..
YOU ARE READING
אהבה מרחוק..♥️
רומנטיקהאביאל אטיאס- בן 23 גר באילת אוהב בחורות...כל יום מחליף בחורה מעשן ושותה...יש לו את אחד המועדונים הכי מצליחים בארץ..בקיצור באד בוי.. מה יקרה שאבא שלו יגיע לבקר? אמה וילס- בת 22 השתחררה מהצבא לפני חודשיים...אחרי שחתמה קבע שנתיים ..יוצאת לחופש באילת ל...