פרק 45- פרק אחרון!!

2.1K 58 5
                                    

****פרק אחרון!!!****

נקודת מבט אביאל

״כן״ היא אמרה ״מה כן?״ שאלתי אותה שאני מלטף לה את הראש ״אני מסכימה להתחתן איתך״ היא אמרה לי ושמתי לה את הטבעת ״סבבה״ אמרתי לה ״אנחנו צריכים לעשות לה כמה בדיקות עוד שעה אנחנו מחזיר אותה״ הרופאה אמרה ולקחה את אמה לבדיקות

נקודת מבט אמה

אחרי כמה בדיקות שעשיתי..חזרתי לחדר וראיתי את אשלי אביאל ודניאל מחכים לי בחדר ״אמה״ אשלי אמרה וקפצה עליי ״אשלי״ אמרתי וחיבקתי אותה בחזרה ״טוב שחזרת אלינו״ דניאל אמר וחיבק אותי ״טוב לחזור״ אמרתי ״אנחנו הולכים להביא לך אוכל״ דניאל אמר ולקח את אשל איתו ״הי״ אמרתי לאביאל ״איזה מוזר לדבר איתך״ הוא אמר ״חודשיים אני מדבר אלייך״ הוא אמר לי ״שמעתי הכל״ אמרתי לו ״תזהר לדפוק לי ברז עוד פעם בחתונה״ אמרתי וצחקתי ״אז זהו..שאני לא אדפוק לך ברז..אשלי תביאי את זה״ הוא אמר וראיתי אותה נכנסת עם השמלה שלי ודניאל עם האוכל והחליפה של אביאל ״אתה מודע לזה שאני משתחררת רק עוד שבוע״ אמרתי לי ״סבבה״ הוא אמר ״תתלבשי״ הוא אמר לי וכל אחד הלך להתלבש אחרי חצי שעה הייתי מוכנה וראיתי את אביאל נכנס עם כיפה והחליפה ורב נכנס אחריו ״אתה מתחתן איתי פה? בבית חולים?״ אמרתי לו ״מה לא רומנטי?״ הוא שאל ״מאוד רומנטי״ אמרתי עשינו את טקס החתונה והגענו לקטע האחרון שמנו את הטבעות אני שמתי לאביאל ואביאל שם לי ״ועכשיו נשק את הכלה״ הרב אמר ואביאל נישק אותי ״אתה נשואים באופן רישמי״ הרב אמר וחיבקתי את אביאל ״קולולולולולולו ״ אשלי עשתה וחיבקה אותי ״אנחנו נשואים״ אמרתי לו ״כן..אנחנו נשואים..בטוחה שאת לא רוצה להתגרש ממני?״ הוא אמר וצחק ונישקתי אותו ״אנחנו הולכים להוציא את עומרי וליה מהגן״ דניאל אמר ואשלי הלכה איתו ״אז..אני מאוד רוצה ילד״ הוא אמר לי וגרר אותי למיטה ״תתאפק״ אמרתי לו ״אני מת על הגוף הזה שלך״ הוא אמר לי ונישק לי את הבטן ״רק על הגוף?״ שאלתי ״על כולך״ הוא אמר והתנשקנו ״סליחה אני צריכה לעשות בדיקות לפני השחרור שלך״ שמעתי את האחות והעפתי את אביאל ״איזה פדיחה...״ אמרתי וצחקתי ״אני הולך לקנות קפה״ אביאל אמר ונתן לי נשיקה על הראש ״את יודעת הוא ממש אוהב אותך״ האחות אמרה לי ובדקה לי את הדם ואת הלחץ דם ״גם אני אוהב אותו״ אמרתי ״הוא בא לכאן במשך כל יום בחודשיים האחרונים״ היא אמרה ״כן..הוא האהבה של החיים שלי״ אמרתי לה ובדיוק הוא נכנס עם הקפה והביא לי ״טוב את תוכלי להשתחרר עוד היום״ היא אמרה ויצאה מהחדר ״נו? שמחה?״ הוא שאל אותי וליטף לי את הלחי ״אני אוהבת אותך״ אמרתי ל ונישקתי אותו ״הכנתי את התיקים ״ הוא אמר ״קחי תחתמי לי פה רק ותוכלי להשתחרר ״ האחות באה והביאה לי טפסים חתמתי עליהם ונסענו לבית אחרי נסיעה קצרה הגענו סוף סוך לבית שהתגעגעתי אליו כל כך ״ השתנה קצת״ אמרתי שנכנסתי לחדר שלי ושל אביאל ״כן שיפצתי קצת״ אביאל אמר והוריד חולצה והלך לשכב על המיטה והדליק טלוויזיה נעלתי את החדר והורדתי את החולצה וישבתי עליו והתנשקנו ״או סוףסוף״ הוא אמר וסובב אותי שהוא מעליי והוריד לי את המכנס והורדתי לו גם את המכנס.

אהבה מרחוק..♥️Where stories live. Discover now