נקודת מבט אמה
השתחררתי לפני חודשיים מהצבא ומחר אני ואשלי יורדות לאילת לחודש..קצת חופש ״שאלוםםםם״ שמעתי את הדלת נפתחת ואת אשלי נכנסת ״חייםשלייי מה קורה?״ שאלתי את אשלי שהתחבקנו ״ בסדר מה איתך חיים?״ היא ענתה...״בסדר..כרגיל..מתגעגעת אליו..״ לפני חודש דן חבר שלי נפרד ממני היינו שנה ביחד..אהבתי אותו כל כך..הוא נפרד ממני כי היא בגד בי והתאהב במישהי..אז הוא נפרד ממני כדי להיות איתה ״די חיים הוא לא שווה את זה..תראי איזה יפה את..מה את שמה עליו בכלל?״ אשלי אמרה והתחבקנו ניגבתי את הדמעה הייתה לי בעין״ כן את צודקת..טוב בואי נישן מחר קמים מוקדם..״ אמרתי והלכנו לישון.
אחרי בערך שעה אשלי נרדמה..אני לא מצלמה להירדם..החלטתי להתקשר לדן..״הלו״ שמעתי ״הי..מה קורה?״ אמרתי ודמעה זלגה לי מהעין..״תקשיב דן..לא סגרנו את זה יפה..ועכשיו אני הולכת להגיד לך שאני כבר לא אוהבת אותך..מצדי תמות..אני שונאת אותך ואת היום שבו הכרתי אותך...״ אמרתי וניתקתי...והוא לא התקשר שוב..רציתי שילחם עליי..אבל כלום....
אחרי חצי שעה נרדמתי.
״אמה...״ שמעתי קול ״אמה קומי יוצאים עוד מעט ״ שמעתי וקמתי ״מה השעה?״ שאלתי ״4 וחצי בבוקר..יוצאים עוד שעה״ היא אמרה קמתי התארגנתי והכנתי לי קפה ישבתי והייתי בטלפון..״שלא תחשבי שלא שמעתי את השיחה עם דן..״היא אמרה..״וואלה..״אמרתי ״די אמוש...את חייבת לשחרר כדי להמשיך הלאה...הוא פאקינג בגד בך...מגיע לך יותר טוב חייםשלי״ היא אמרה״את צודקת אשלי..זהו אני ממשיכה הלאה..״היא צודקת..אני לא יכולה ככה..צריך ללמוד לשחרר״יאלה בואי נעשה כיף באילתתתתתת״היא צרחה לי באוזן ״איזה בהמה את ״ אמרתי ויצאנו עם המזוודות שלנו ״הכל מוכן? יאלה נוסעים״ אמרתי והמיתי את האוטו..אשלי נרדמה כבר לפני חצי שעה ונשארו עוד שעתיים של נסיעה..אשלי היא הכל בשבילי..הכרנו בצבא..היא הייתה העמוד שלי שם..היה לי קשה בגלל שדן היה רחוק ממני..ומאז אנחנו כמו אחיות..״עוד כמה זמן מגיעים?״ היא שאלה בקול ישנוני ״חחח עוד שעתיים״ אמרתי לה ״רוצה אני אחליף אותך?״לא לא אני בסדר ״ אמרתי ״יאלה בואי נעשה שמחחחח״היא אמרה והתחברה למערכת מוזיקה באוטו ושמה עומר אדם ״הופה עושה לי הופה..תגידו מה יהיה איתה מה יהיה איתה בנותתת״ שנינו שרנו ואשלי צילמה סרטונים ורשמה אילת עם אהבת חיי♥️ותייגה אותי ..״אשלי תודה שאת כאן בשבילי..״אמרתי לה ״ברור חיים..שנייה זה שמשכיר לי את הבית מתקשר..״ היא אמרה וענתה זה היה על דיבורית ״אשלי..יש לך שבוע לפנות את הדירה ״ הוא אמר ״מה? אבל אדם אני לא יכולה אני באילת..״ היא אמרה ״תביאי כתובת ונעביר לך הכל..״ הוא אמר ״אדם אתה לא יכול לעשות לי את זה איפה אני אגור?״ היא אמרה ״תעביר את זה לרחוב החשמונאים 19״ אמרתי ״סבבה ביי״ הוא אמר וניתק ״ תגורי איתי..גם ככה אנחנו כל היום ביחד״ אמרתי והיא חיבקה אותי..״ תקשיבי אני הרבה זמן רוצה לקנות דירה...נקנה אותה ביחד..ונגור ביחד...את המשפחה שלי״ אמרתי לה ״ תודה אהבה שלייי״ היא אמרה וחיבקה אותי..
YOU ARE READING
אהבה מרחוק..♥️
Romanceאביאל אטיאס- בן 23 גר באילת אוהב בחורות...כל יום מחליף בחורה מעשן ושותה...יש לו את אחד המועדונים הכי מצליחים בארץ..בקיצור באד בוי.. מה יקרה שאבא שלו יגיע לבקר? אמה וילס- בת 22 השתחררה מהצבא לפני חודשיים...אחרי שחתמה קבע שנתיים ..יוצאת לחופש באילת ל...