כעבור 10 שנים
״אביאל נו צריך לצאת״ צעקתי עליו ״אני בא אני בא״ הוא צעק וירד למטה עם מאי ואריאל ״הן לבושות?״ שאלתי אותו ״כן..איפה רם ואדיאל?״ הוא שאל ״פה אבא״ ראיתי אותם נכנסים ״אתם מוכנים??״ הוא שאל אותם ״כן כן הולך לסדר תשיער״ עומרי אמר ועלה למעלה ״מוכנה?״ הוא שאל ״כן חייםשלי״ אמרתי ונתתי לו נשיקה עליתי למעלה לבשתי את העקבים וראיתי את אביאל מסדר את השיער ואת הזיפים שלו ״איזה חתיך״ אמרתי לו וסידרתי לו את החולצה ״צריך לצאת לאשלי ודניאל״ הוא אמר ויצאנו ״תחגרו כולם ״ אמרתי למאי ואריאל התאומות בנות ה6 שלי ורם ועומרי בני ה10 שלי ״יאלה תרדו״ אמרתי להם ואביאל נעל את האוטו ״שבת שלום״ אמרנו שנכנסנו לאשלי ודניאל ״שבת שלום״היא אמרה והתחבקנו ״אשל איפה ליה ועומרי?״ אריאל שאל ״בחדר ממי״ היא אמר וארבעתם עלו למעלה לאשלי יש גם 4 ילדים ליה עומרי מיה וסער ״ איפה דניאל?״ שאלתי אותה שישבנו בשולחן ״הלך לקנות יין״ היא אמרה מגישה לי קפה ואביאל ישב איתנו ״מה קרה אביאל?״ היא שאלה אותו ״בסדר כפרה איך את ?״ הוא ענה לה ושתה מהקפה ״מה איתך שמעתי קיבלת קידום״ אשלי אמרה לאביאל ״כן אני מנגל של החברה של עורכי דין״ הוא אמר ״מה איתך ״ היא שאלה אותי ״בסדר התמונות החדשות שלי עוד מעט מתפרסמות״ אמרתי לה ״אישה דוגמנית יש לי״ אביאל אמר ונתן לי נשיקה ״שבת שלום ״ ראיתי את דניאל נכנס ואת אמא שלי מאחוריו ״אימוש״ אמרתי לה וחיבקתי אותה ״ילדים בואו להגיד שלום לסבתא״ צעקתי להם והם רצו למטה ״סבתושש״ הם צעקו עליה ״יאלה האוכל מוכן״ אשלי אמרה ואני והיא הגשנו את האוכל ״סברי מרנן״ דניאל אמר וכולנו אכלנו אחרי הארוחה חזרנו הביתה ״יאלה לכו לישון ילדים מאוחר״ אביאל אמר ״כן לכו לישון״ אמרתי והורדתי נעלים וגקט ״ואי אני גמורה״ אמרתי לאביאל שישבתי על המיטה לידו ״מה גמורה? לא בא לך עוד ילד ?״ הוא אמר ועלה מעליי ״אני צריכה לדבר איתך״ אמרתי והתיישבתי ״נו״ הוא אמר ״אני בהריון״ אמרתי לו ״אל תעבדי עליי״ הוא אמר בחיוך ״אני לא ״ אמרתי והוא חיבק אותי ״אני אוהב אותך כל כך אני לא מאמין!!״ הוא צעק והרים אותי ״ששש שהילדים לא התעוררו״ אמרתי לו ונישקתי אותו ״בסדר אז אפשר עדיין״ הוא כמר והוריד לי את החולצה ״לך תנעל לפחות״ אמרתי לו והוא קם ונעל.
קמתי בבוקר וראיתי את אביאל והילדים משחקים עם הילדים של אשלי ודניאל כדורגל ״בוקר טוב״ אמרתי לכולם ״אמה בואי תשחקי״ הוא צעק לי ״אני אומרת מבוגרים נגד ילדים״ אשלי אמרה והסכמנו דניאל ואביאל הורידו חולצה והזיעו ״אמה אנחנו ננצח״ הם אמרו והתחילו לשחק ״יאלה אמה״ אביאל אמר ומסר לי את הכדור והכנסתי גול ״אני מלכההה״ צעקתי וקפצתי עליו ונישקתי אותו ״אמא את מביכה אותי״ רם אמר וכולם צחקו..הערב ירד וכולם הלכו ישבתי במרפסת והסתכלתי על המשפחה שלי..על הגבר שלי שאני אוהבת..אני כל כך שמחה ״מה את מחייכת״ אביאל אמר שהוא יצא למרפסת ״סתם אני מאוהבת בך״ אמרתי ונישקתי אותו ״גם אני אותך ״ הוא אמר ״ממש אהבה מרחוק ״ הוא אמר וצחקנו ״מה שלום הקטנציק?״ הוא שאל ושם יד על הבטן שלי ״בסדר״ אמרתי ״תשמרי עליו..או עליה ״ הוא כמר ושמתי לו את הראש על הכתף**************
זה הפרק האחרון של הספר..תודה רבה על כל ההצבעות אולי תהיה עונה שנייה לספר♥️
YOU ARE READING
אהבה מרחוק..♥️
רומנטיקהאביאל אטיאס- בן 23 גר באילת אוהב בחורות...כל יום מחליף בחורה מעשן ושותה...יש לו את אחד המועדונים הכי מצליחים בארץ..בקיצור באד בוי.. מה יקרה שאבא שלו יגיע לבקר? אמה וילס- בת 22 השתחררה מהצבא לפני חודשיים...אחרי שחתמה קבע שנתיים ..יוצאת לחופש באילת ל...