Zacskóval a kezemben léptem ki az üzletből. Legtöbbször az Intézetben alszok, mert ha a városban mászkálok mindenképpen az van legközelebb. Most sem tettem másképp. Beléptem a nagy fa ajtón és elindultam a szobám felé. Közben belefutottam Jace és Clary vitájába.
Intettem nekik és már ott sem voltam. Pár pillanattal később Luna és Theo beszélgetését hallottam meg.
- ...és beszéltél már Ruby-val? Lehet hogy ő a kulcs mindenre.
- Még nem volt rá alkalmam, mióta kibújt a szobájából nem vagyunk olyan jóban szerintem...
- Beszélnünk kéne vele mielőtt-
- Mielőtt eltünnék a védő szemetek elől? - léptek melléjük.
- Ruby! De jó hogy itt vagy, mi éppen- félbeszakítottam Lunat is.
- Megint beakartok keríteni? - lenéztem a spotcipőm orrára - Julian mindent elmondott. Úgyhogy nem szorulok a védelmetekre, meg tudom magam védeni.
- Ruby nem tudod magad megvédeni egyedül! -kapta el csuklómat Theo és ekkor olyat láttam amit nem akartam.
Azazel szemben állt velünk. Ő volt az teljes élet nagyságában. Luna a háttérbe szorulva nézte a történteket, én pedig egy nagy tölgyfa árnyékából. Theo Luna elé lépett és szúrós tekintettetl méregette Azazelt.
- Ifjú "hős" - nevetett fel érces, mély hangjával a férfi vagy már nem is tudom minek nevezzem - Mily bátor vagy hogy így ,egvéded a kis barátnődet.
- Ha egy haja szála is meggörbül...Raziel a tanum rá hogy meghalsz te alattomos alvilág szégyene! - üvöltötte Theo. Majd karmai megjelentek kezén és neki rontott Azazelnek.
- Theo ne- kiáltott utána Luna, de sajnos már késő volt.
Azazel elkapta Theot a nyakánál fogva és az utolsó csepp oxigént is elvette tőle. Végezetül hasfalába markolt és két bordáját kitépte a helyéről. Elengete a most már halott fiút és a földre dobta, majd elnyelte a föld. Luna Theo élettelen teste főlé hajolt és keservesen segíteni akart rajta. De már nem tudott...
- Ruby? Ráziel angyalra a frászt hoztad ránk...minden rendben van? Hogy érzed magad? . bombázott Luna. Nyeltem egyet.
- Láttam...ahogy Theo-t...
- Mit láttál Ruby? - fogta meg két vállam. Lassan felnéztem Lunára és könnyes szemmel elkezdtem.
- Azazel megölte Theot a látomásomban.
ESTÁS LEYENDO
Daylight 🌞 /Shadowhunters/
Fanfic"Nem tudod, milyen kirekesztve? Amikor semmibe vesznek, megaláznak, csak azért, mert nem tartozol a sorba? Ruby ismeri ezt az érzést, és azt kívánja, bárcsak megszabadulna tőle. Pedig azt sem tudja, ember-e? Egyedül van, és napról napra próbálja túl...