Jeffrey Dahmer

2.8K 70 23
                                    

Jeffrey Dahmer 1978′den 1989′a kadar bilindiği kadarıyla en az 17 genç erkek çocuğunu öldürmüş. Cinayetlerinin hemen hemen hepsinde nekrofili, yamyamlık, parçalara ayırma gibi pek çok psikopatça yöntemleri kullanan Dahmer’ın ilk kurbanını 18 yaşındayken öldürmüş.

Anlattığına göre otoyoldan aldığı 19 yaşında bir otostopçu olan Steven Hicks evine yerleşip ayrılmak istememiş. Bu nedenle  adamı öldürüp parçalara ayırmış ve arka bahçesine gömmüş. Çıkarılan cesedin pek çok parçası eksik çıkınca “işe yarar kısımları değerlendirdiğini” söylemiş.

Yılın 10 ayını çalışarak geçirediği Milwaukee’de bir kamptaki 13 yaşında Laoslu bir oğlan çocuğunu taciz etmekten 25 Eylül 11988′de tutuklanan Dahmer o yıllarda pedofiliyi özel bir suç olarak gören bir yasa olmadığı için terapi görmesi şartıyla 1 yıl sonra tahliye edilmiş.

Bu olaydan sonra (muhtemelen hapisteyken diğer mahkumların kendisine hak ettiği muameleyi uygulaması nedeniyle) zıvanadan çıkan Dahmer 1989-1991 yılları arasında seri cinayetler işlemeye başlamış. İlk hedefi hapse atılmasına neden olan Laoslu Konerak Sinthasomphone bulmak olan Dahmer çocuğu öldürüp tecavüz ettikten sonra cesedini bir caddeye bırakıp kaçmış.

Yakalandığı 1991 yılına kadar haftada bir cinayet işlediği anlaşılan Jeffret Dahmer’ın yaşadığı evde 15 farklı kişiye ait kafatası ve kemik tespit edilmiş. Bu 15 cinayetten 927 yıl hapse mahkum olan ve direkt hücreye konulan Dahmer  1994 yılında “iyi hâlden” normal koğuşa alındığı ilk gün başta hapishanedeki hücre arkadaşı olmak üzere bütün mahkumlar tarafından linç edilerek öldürüldü.

En Psikopat Seri Katiller!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin