Erken yaşam
Pichushkin başlangıçta girişken bir çocuk var hatırlanır. Ancak, bu olay hangi Pichushkin geriye bir salıncak düştü ve sonra alnına vurdu izleyen geri dönecektir olarak değiştirdi.
Uzmanlar bu olay Pichushkin beynin frontal korteks bozuk olabilir spekülasyonlar var; bu tür bir hasar zayıf dürtü yönetmelik ve saldırganlık eğilimi üretmek için bilinir.
Bu olay ne zaman Pichushkin hala bir çocuk da önemlidir, bir çocuğun alnına beyin için, bir yetişkin olarak sadece 1/8 koruma sergiler gibi oldu.Nitekim, bu kaza Pichushkin aşağıdaki sık sık düşmanca ve kışkırtıcı oldu ve annesi bu nedenle bir ana okuldan öğrenme güçlüğü olan çocuklar için kimse onu transfer etmeye karar verdi.
Sonuç olarak bu transfer, çocuklar ana okuluna başladığı için fiziksel ve sözlü kabadayı Pichushkin (at this time, yaygın bir uygulama alanı karşı olanlar ile öğrenme güçlüğü), yönlendiren, ona "gerizekalı".
Bu istismar sadece Pichushkin öfke ve düşmanlık yoğunlaştırmak için hizmet. Üzerine ulaşan erken ergenlik, Pichushkin anne dedesi tanınan bu Pichushkin oldu çok zeki ve hissettim onun doğuştan gelen yetenekler boşa harcanmasını, gibi değildi ilgili her türlü faaliyet evde ve okulda idi kayıtlı kanat daha doğru engeli aşmak yerine, olağanüstü başarı.
Dedesi Pichushkin evinde yaşamaya aldı ve onu okul dışında entelektüel takipçiliği sürdürmeye teşvik etti. Bu çıkarların en önemli satranç, Pichushkin oynamak için nasıl öğretti ve onun yetenek gösteren sergi oyunlar kamuya Bitsa Parkı oynadığı için ortaya konulmuş olması ile oldu.
Dışarı Pichushkin olağanüstü bir satranç oyuncusu ve genellikle yaşlı erkeklere karşı bu sergi oyun, Pichushkin ilk maçın hepsinde de satranç tahtası hakim tarafından onun saldırganlık için bir kanal bulunduğunda ortaya çıktı.
Ne yazık ki, Pichushkin hala onun ergenlik boyunca ana okul çocukları tarafından zorbalık oldu ve belki de en duygusal darbe, bu dönemin sonuna doğru olarak Pichushkin dedesi öldü. Pichushkin seçim yok ama annesi ev, hangi zaman bir öğrenci olarak kayıtlı dönmek kaldı.
Söz konusu rapor, ölüm dedesi büyük ölçüde etkilenen Pichushkin, ve, muhtemelen bir çaba donuk ağrı kaybı ve sakin onun şiddetli saldırgan eğilimler, Pichushkin başladı tüketmek için çok miktarda votka. Evde ve Bitsa Park fuar oyunlarda hem de satranç oynamayı, şimdi votka içme bulunan diğer erkeklerin katılma, onları farklı olarak alkol satranç yeteneklerini etkilemedi rağmen devam etti.
Şu anda Pichushkin daha kötü bir hobi zamanda herkes tarafından bilinmiyordu geliştirmeye başladı. Her Pichushkin biliyordu o gidiş ile temas çocuklar, " düşünün bir video kameranın birlikte olur ve devam etmek için onları tehdit, bir rahatsız edici ve korkutucu peygambere vesile olan beri yapılan kamu, holding genç bir çocuk tarafından tek ayak, baş aşağı, diyerek kamerayı: "Sen benim güç artık... gidiyorum açılır pencere... ve sen güz 15 metreye kadar ölüm..." Diye sonra bu videoları izlemek için tekrar tekrar teyit gücünü.Ancak, 1992 tarafından bu onun yetersiz çağrısı tatmin etmek için gelmişti.
*-*-*-*-*-*-*-*
Cinayet
Pichushkin bir öğrenci olarak 1992 yılında bilinen ilk onun cinayet işlemiş ve 2001 yılında işlediği suçlar hızlandırdı.
Rus medyası Pichushkin, kısmen, bir başka ünlü rus seri katil ile ürkütücü bir yarışma ile motive edilmiş olabileceğini iddia var Andrei Chikatilo'Rostov Ripper, 1992 yılında 53 çocuk öldü ve 12 yıllık bir süreç içinde genç kadın mahkum oldu'. Pichushkin amacı 64 kişi, kare bir tahta üzerinde sayı öldürmek olduğunu söyledi.
Daha sonra bu deyim, süresiz olarak durdurulmuş o olmasaydı öldürme devam edeceğini söyleyerek recanted.
Pichushkin öncelikle hedeflenen yaşlı evsiz ücretsiz teklif ile onları ikna erkekler tarafından votka. Onlarla içtikten sonra, tekrarlanan darbeler ile bir çekiç ile kafasına onları öldürürdü.
Ne oldu artık marka veya imza ederdi sonra bir bas votka şişesi içine ağzı açık yara kendi kafatasları. O da genç erkekler, çocuklar ve kadınlar hedef aldı. Her zaman arkasından sürpriz kurban almak ve onun elbiselerini kan dökülmesini önlemek için saldırır.
İnsanları öldürürken gibi hissettiğini söyledi Allahkurbanlarını canlı veya ölmüş olup olmadığını karar verdi. "Her durumda tek bir nedenle öldürdüm.
Zaman öldürmek, yaşamak istiyorum, çünkü yaşamak için öldürdüm,o zamanlar" dedi. "Benim için, cinayet olmadan hayat, hayat sizin için yiyeceksiz. Bu yüzden baba gibi, ben başka bir dünya için onlara kapıyı açan bu yana hissettim."
Bu konunun uzmanları Serbsky EnstitüsüRusya'nın ana psikiyatri , Pichushkin bulduk kliniği aklı başında, ama acı antisosyal kişilik bozukluğu venarsisistik kişilik bozukluğuonu bir psikopat yapma.
Belgesel göre, Seri Katiller", Pichushkin, bir kez yakalanan, onun suçların çoğunun sahnelere polis memuru led Bitsa Park ve gösterdi nasıl bir cinayet işlendi keskin hatırlama.
Çok detaylı onları reenacting, bir süreç rus adli soruşturma düzenli parçasıdır videoya çekildi
. O da, ortaya koyduğu bir dizi cinayet işledi değildi bitti onun tercih edilen yöntem (çekiç darbeler arkasına başkanı), ama atma kurbanlarını aşağı içine kanalizasyon şebekesinin altında çalışan Bitsa Park (biri olmasına karşın kurbanlarını mi bu hayatta çile).
Marina Moskalyova, 36 cinayet, 2006 baharında, onun son oldu. Ne zaman vücudu Bitsa Park, Pichushkin marka yaralanmaları ile komple bulundu, bir metro bileti, onun elinde bulunan kurumlardan gözetim kaset görüntüleri incelerken yol açtı Moskova metro sistemiburada, ölümünden birkaç saat önce çekildi o platform üzerinde yürüme Pichushkin eşliğinde.
*-*-*-*-*-*
Yargılanma ve hapis cezası
16 haziran 2006 tarihinde tutuklanan ve ekim 2007 49 ve 3 teşebbüs 24 cinayet cinayet üzerine yakayı ele verdi. Bir sordu Rus mahkemesi vücuduna ek 11 mağdur eklemek için 60 iddia edilen ölüm bilançosu getirerek sayısı ve mağdur kalan 3. Yargılama sırasında, Andrei Chikatilo, Pichushkin kendi koruma için cam bir kafes içinde muhafaza edildi. Bir saat Usov Hakim Vladimir okuma kararı aldı: cezaevinde yaşam ilk 15 yıl geçirmiş olması ile hücre hapsi.
*-*-*-*-*-*-*
Doğan
9 nisan 1974 40 yaş
Mytishchi, Moskova Oblast,Rusya
Diğer adları
Bitsa Park Manyak
Satranç Tahtası Katili
Ceza
Ömür boyu hapis
Cinayet Kurbanları
48-60+
Cinayetleri Span
1992-14 haziran 2006
Ülke
Rusya
Tarih yakalanan
16 haziran 2006
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Psikopat Seri Katiller!
HorrorSıradan biri gibi görünür ama içinde çok vahşi bir yaratık var ..! Ailelerinden şiddet görüp bu hale gelen , Kötü arkadaşlar sayesinde böyle olan vahşilerin hikayesi ... En psikopat seri katillerin ansiklopedisi ..!! Dikkat !! Çok korkunç insanlar...