Richard Trenton Chase, nam-ı diğer The Vampire of Sacramento (Sacramento Vampiri) kana olan düşkünlüğü ile tanınmış bir seri katildi. Kan ve seri katil kelimeleri yanyana gelince hemen aklınıza ünlü dizi Dexter’daki gibi hikâye gelmesin, zira bu çok daha iğrenç ve hiç de ‘cool’ değil. Richard Chase, iler safhada bir şizofreni hastası olarak Nazileri saplantı haline getirmiş ve kendini onlardan kurtulmaya adamış.
İfadesine göre Nazileri kendisine bir virüs bulaştırmış. Bu virüs eğer sürekli kanla sulandırılmazsa kendi damarlarında akan kanı toz haline getirip Chase’i öldürecekmiş. Bu dehşet fikre kendisini inandıran Richard Chase önceleri tavşan, tavuk, kedi-köpek yavrusu gibi daha kolay erişebildiği hayvanların kanlarını içip şırınga ile kendine enjekte etmeye başlamış. Ancak bir süre sonra bunu yeterli gelmediğini düşünmeye başlayıp ilk cinayetlerini işlemeye başlamış ve işler çığırında çıkmış.
İyice psikopatlaşan Richard Chase’in 1 ayda 6 kişiyi öldürmesine neden olan süreç, 29 Ekim 1979′da 51 yaşında iki çocuk babası Ambrose Griffin’i arabasıyla ezmesiyle başlamış. Olaya tanık olan komşusu Teresa Wallin’i de üç kurşunla öldüren Chase, cesetleri Wallin’in evine taşımış. Teresa Wallin’in cesedine tecavüz edip parçladıktan sonra küveti kanla doldurup yıkanmış. (Olay yerini saatler sonra bulan polis cenazelerde pekçok organın eksik olduğunu farketmiş. Daha sonra yapılan adli otopside mâlesef Teresa Wallin’in 3 aylık hamile olduğunu da ortaya çıkmış. )
Ardından 38 yaşındaki Evelyn Miroth’u öldürerek evine giren manyak herif aynı şeyleri Miroth ailesinin 6 yaşındaki oğlu Jason ve 22 yaşında yeğeni David’e de yapmış. 6 yaşındaki Jason’ın organlarını en yakındaki kilisenin duvarına asarak ortadan kaybolmuş fakat görgü tanıkları ve olay yerinde bıraktığı parmak ve ayak izleri sayesinde 2 hafta içinde yakalanmış.
Mahkemeye çıkarılan Richard Trenton Chase 6 cinayetten de birince derecede suçlu bulunarak gaz odasında idamına karar verilmiş. İdam gününe kadar beklemesi için konulduğu hapishanede herkesin nefretini kazanan Chase, birçok kez çeteler üyelerinin saldırısına ve tecavüzüne uğramış. Hapishane personeli onu idam gününe kadar canlı tutabilmek için hücreye atmış ancak bir sabah hücrede cansız bedenini bulmuşlar. Yapılan tetkikten sonra Chase’in hapishane doktorunun verdiği antidepresan ilaçlarıyla da intihar ettiğini anlaşılmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Psikopat Seri Katiller!
HorrorSıradan biri gibi görünür ama içinde çok vahşi bir yaratık var ..! Ailelerinden şiddet görüp bu hale gelen , Kötü arkadaşlar sayesinde böyle olan vahşilerin hikayesi ... En psikopat seri katillerin ansiklopedisi ..!! Dikkat !! Çok korkunç insanlar...