24

428 12 1
                                    

Г.Т. Мингю

Субин:
Ето какъв е плана. Ще изчакаме Виктория да си спомни, че е Феликс е приятеля й от детството...

Мингю:
За какво говориш?

Субин ми разказа. Не знаех че Вики и оня Феликс са приятели от детството. Или че е претърпяла катастрофа. Тя ми каза че родителите й са в чужбина. Очевидно ме е излъгала.

Мингю:
Продължавай.

Субин:
Ще изчакаме Виктория да си спомни Феликс. Ще си станат по близки, но ние ще ги скараме. Когато е сам, ще отида да успокоявам Феликс, а ти Виктория. Ще се държим мило с тях и те ще ни се доверят. Плюс това аз вече се престорих пред Сохюн че съм се променила и тя ми повярва. Още си е същата глупачка.

Плана беше лесен. Докато говорехме за него, телефона на Субин звънна.

Мингю:
Кой е?

Субин:
Сохюн.

Г.Т. Сохюн
С момичетата решихме да видим какво иска Субин. Обадих й се, а тя ми вдигна почти веднага. Оставих я на високоговорител и тя започна да говори.

Субин:
Здравей Сохюн! Исках да поговорим за отношенията ни. Ще се радвам да доведеш и другите момичета.

Имах чувството че ме лъже. Никога не е говорила толкова...мило. Сигурна съм че тук има нещо гнило.

Сохюн:
И защо да идваме?

Субин:
Моля ви само да ми дадете втори шанс. Не искам нищо повече. Моля те. Всички вас.

Погледнах към момичетата а те само кимнаха.

Сохюн:
Добре тогава. След час в парка до училището.

Субин:
Добре. Благодаря.

Затворих.

Сойон:
Надявам се да не правим грешка.

Вики:
Обаче тук има нещо гнило. Държи се твърде мило.

В този миг телефона ми звънна. Беше Минхо. Отидох в другата стая и му вдигнах.

Сохюн;
Здравей Минхо!

Минхо:
Здравей котенце! Какво ще правиш днес?

Сохюн:
Сега ще излизаме с момичетата. Ти?

Минхо:
Сега си почивам. А къде ще ходите?

Сохюн:
Ще бъдем в парка. Субин иска да се срещнем с нея. Трябвало да ни каже нещо. А най странното е че се държеше твърде мило.

Remember me(Stray kids FF)[ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora