Two

6K 245 22
                                    

"ဘာေတြလဲ Daddy ရာ Jen အဲ့ကိစၥေတြ စိတ္ကူးထဲမထၫ့္ခ်င္ေသးပါဘူးဆို..."

အေရးတႀကီးေျပာစရာရိွလို႔ေခၚလိုက္တာက ဒီကိစၥေျပာဖို႔တဲ့လား...... LA မွာရိွတဲ့အလုပ္ေတာင္ ၿပီးေအာင္မလုပ္ႏိုင္ဘူး အေရးႀကီးတယ္ဆိုေတာ့ အေျပးျပန္လာခဲ့ရတာ...... ေရာက္ေရာက္ခ်င္းေျပာခ်လိုက္ေတာ့ အေမာပင္ဆို႔သြားရသည္...။
ပိုၿပီးအံ့ၾသစရာေကာင္းတာက Jen ကိုမိန္းမေပးစားမလို႔တဲ့ေလ...။

"စိတ္ဝင္စားရမယ္ Jen... သူတို႔ဖက္ကစၿပီးကမ္းလွမ္းလာတာ...... သူတို႔မိသားစုရဲ့ေက်းဇူးေတြ daddy တို႔ေပၚမွာအမ်ားႀကီးရိွခဲ့တယ္ဆိုတာ သိတယ္မို႔လား..."

"ဟာ...... အဲ့တာေၾကာင့္နဲ႔ Jen ကသူ႔ကိုယူရမယ္ေပါ့ မျဖစ္သင့္တာ daddy ရာ..."

Sofa ေပၚကို ေလးပင္စြာမွီလိုက္ၿပီး မ်က္ႏွာကို လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ပြတ္လိုက္ရင္း ေျပာလိုက္သည္...။

"Daddy အမိန႔္ပဲ Jen... နားေထာင္ရမယ္..."

"Jen မယူခ်င္ဘူး Dad စိတ္မဝင္စားဘူး!!!"

ငယ္ငယ္ကတည္းက Jen သေဘာ Jen စိတ္တိုင္းက်လုပ္ခိုင္းတဲ့ daddy ကအမိန႔္ေတြလာေပးေနေတာ့ Jennie စိတ္တိုလာသည္......

"Jen ေလးငယ္ငယ္ကတည္းက သမီးသေဘာေတြပဲ လုပ္ေနတာ daddy ဘာေျပာခဲ့လို႔လဲ...... ဒီတစ္ခုေတာ့ daddy ဆႏၵကိုလိုက္ေလ်ာေပးပါလား သမီးရယ္..."

Daddy အသံကႏုညံလာျပန္သည္...။

"ဟူးးးး... Jen စဉ္းစားအံုးမယ္ daddy ရာ...... အခုေတာ့ ခရီးပန္းလာလို႔ နားေတာ့မယ္... Dad ကအေရးႀကီးတယ္ဆိုေတာ့ အလုပ္ကိစၥေတြအကုန္ ji Eonnie နဲ႔အကုန္ထားခဲ့ရတယ္......"

"ေအးပါကြယ္... ခုေတာ့နားလိုက္အံုး ညေနက်ရင္ daddy နဲ႔သြားစရာရိွေသးတယ္"

Jennie ဘားမွမေျပာခ်င္ေတာ့ ... ဘဝမွာ ေျပးၾကၫ့္မွ ဒီေဖေဖပဲရိွေတာ့တာဆိုေတာ့... ေဖေဖကိုစိတ္ခ်မ္းသာေစခ်င္သည္ေလ...... Jennie စဉ္းစားမယ္လို႔ေျပာေပမယ့္ လက္ခံေပးဖို႔ေတြးထားၿပီးသား......

(နင္ကဘယ္လိုေလးျဖစ္မလဲ chaeyoung......)

ေညာင္းကိုက္ေနတာေတြသက္သာေအာင္ bathtub ထဲမွာေရႏြေးေနြးေလးနဲ႔ နာရီဝက္ေလာက္စိမ္ခ်ိဳးလိုက္သည္...။ ေရခ်ိဳးအဝတ္လွဲၿပီး နာရီၾကည့္္လိုက္ေတာ့ ဆယ္နာရီခြဲ......

CRUSHWhere stories live. Discover now