Ten

3.1K 220 28
                                    


Jennie   မ်က္ရည္ေတြ  ပိုးပိုးေပာက္ေပာက္က်ျပီး  ေျပာေနတဲ့ chaeyoung  ကိုေျကာင္ျပီးျကည့္ေနမိသည္...

သူမဒီအေတာ္အတြင္းျပုမွုခဲ့တာေတြကို  Young  အဲ့လိုခံစားခဲ့စားေနခဲ့ရတာလား...Jen  တကယ္မရည္ရြယ္ခဲ့ပာ...

ေျပာရရင္  Young  ကိုသူမခ်စ္ပာသည္...ထုတ္မေျပာမိတာေလးတစ္ခုပာဘဲ...

Jen  လဲ  Young  နဲ့ထပ္တူ ခ်စ္တယ္ေလ..

ထြက္သြားတဲ့ Young  ေနာက္ကို အေျပးလိုက္ျပီး....

"Young... ခဏေနပာအံုး  ထြက္မသြားပာနဲ့ Jen  ေတာင္းပန္ပာတယ္"

အေနာက္ကေန  လွမ္းဖက္ျပီးစကားဆိုလိုက္ေပမယ့္.... Chaeyoung  ဆီကစကားသံမထြက္လာေတာ့... မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ေအာင္ ဆြဲယူလိုက္ျပီး...

"ထြက္မသြားပာနဲ့.... Jen  လဲခ်စ္တယ္ေလေနာ္"

နာျကင္စြာျပံုးလိုက္ျပီး...

"ရွင့္မွာေတာင္ပန္ဖို့အခြင့္အေရးမရွိေတာ့ဘူးေလ....က်ြန္မလို  ေပာ့ပ်က္ပ်က္မိန္းကေလးကိုလဲ  ရွင့္လိုအရမ္းေတာ္အရမ္းတတ္ေနတဲ့လူက ေတာင္းပန္စရာမလိုပာဘူး"

"...."

"က်ြန္မကိုလြွတ္"

ပခံုးေပာ္တင္ထားတဲ့လက္ေတြကို  ျကမ္းတမ္းစြာျဖုတ္ခ်....လက္သန္းျကြယ္ကလက္စြပ္ကို ခ်ြတ္..သူ့လက္ထဲျပန္ထည့္ေပးခဲ့ျပီး...

"ရွင္ခ်စ္တဲ့အလုပ္ေတြနဲ့ဘဲ ေပ်ာ္ေအာင္ေနပာ...ျပီးေတာ့ Irene  shi   က်ြန္မတို့ကြဲသြားျပီဆိုေတာ့   ရွင္လဲေက်နပ္တယ္မို့လား...အဟြန္း"

"Young!!!!!! "

Chae  လွည့္မျကည့္ေတာ့...

အျပီးနွုတ္ဆက္ခဲ့ပာတယ္...ဒီဘဝဒီေလာက္ပာဘဲ....

◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾

"အဲ့ေတာ့  နင္သူနဲ့ျပီးသြားျပီေပာ့"

"ဒီလိုဘဲေျပာရမွာေပာ့"

Chaeyoung  Appa  တို့ဆီမျပန္ေသးဘဲ... Lisa  ဆီအရင္လာျပီး ရင္ဖြင့္လိုက္သည္....သူမငိုေနတာ  Appa  တို့ကိုမျမင္ေစခ်င္ဘူးေလ...

"ျပီးျပီဆိုလဲ   မငိုနဲ့ေတာ့ေလဟာ..."

"ငာဒီတစ္ရက္ဘဲ ငိုပာရေစ  Lili  ရယ္...."

CRUSHWhere stories live. Discover now