Nine

2.9K 223 49
                                    

"Young... Young  ေလးထေတာ့  ညေနစာစားရေအာင္"

Chaeyoung    တကယ္အိပ္ေပ်ာ္သြားတာ  jennie  ဘယ္အခ်ိန္ေရခ်ိုးျပီးမွန္း  မသိလိုက္....အက်ႌေတာင္လဲျပီးေနျပီ....

"Chae  မဆာေသးဘူး Jen... ညေနကမွ  Lisa  နဲ့စားထားတာမျကာေသးလို့... Jen   ဘဲစားလိုက္ေနာ္  chae  လိုက္ေနေပးရမလား..."

"နင္ဘယ္တုန္းကထြက္တာလဲ ... ငာမသိလိုက္ရပာလား.... နင္ေျပာေတာ့ ဒီေန့သြားစရာမရွိဘူးဆို.."

"ေအာ္..jackson oppa  ျပန္လာတာ  မုန့္လိုက္ေက်ြးမယ္ဆိုလို့  သြားတာ.... Jen  ဆီကိုဖုန္းဆက္တယ္ေလ.. Jen  မရွိတာနဲ့  irene  ကိုမွာခဲ့တယ္ သူမေျပာဘူးလား.
.."

"Irene  ကိုေျပာခဲ့ရင္  ငာ့ကိုျပန္ေျပာမွာေပာ့....ခုသူက  ဘာမွမေျပာဘူး"

"ေမ့ေနလို့မေျပာျဖစ္တာေနမွာေပာ့ Jen  ရယ္.... အေရးမျကီးတာကို  ျပႆနာမရွာခ်င္ပာနဲ့"

Chaeyoung  ရန္မျဖစ္ခ်င္တာနဲ့ ေကာင္းေကာင္းေျပာေပမယ့္...

"နင္ကအျမဲတမ္းေပာ့ပ်က္ပ်က္နဲ့... Irene  ကမေမ့ေလာက္ပာဘူး...တကယ္နင္ငာ့ဆီဖုန္းဆက္ခဲ့ရင္ေပာ့"

Jackson oppa  ဆိုတဲ့အသံျကားတာနဲ့  Jennie  စိတ္ဆိုးျပီး  ရွာျကံရစ္ေနတာပာ....

"Jen  က   chae  ကိုမယံုဘူးေပာ့.... လာ  chae  Irene  ကိုေမးေပးမယ္"

"Irene  ခဏေလာက္ထြက္လာေပးပာလား chae  အတည္ျပုစရာေလးရွိလို့..."

Irene  အခန္းထဲမဝင္ခ်င္တာနဲ့ အျပင္ကေနဘဲ  ေခာ္လိုက္သည္...

"ဘာအတည္ျပုမလို့လဲ"

"Chae  ေန့လည္ေလာက္က Jen  ဆီကိုဖုန္းဆက္တာ  Irene  ကိုင္တာေလ .... အဲ့တာ Jen  ကိုျပန္ေျပာဖို့ေမ့သြားတာလား.."

"ဟမ္း...မေခာ္ပာဘူး...ေခာ္ရင္  ေျပာျပမွာေပာ့"

"ဟမ္...မဟုတ္ဖူးေလ  chae  ေခာ္တယ္ေလ"

Jennie  ရဲ့အထင္ေသးတဲ့အျကည့္ေတြက  အထင္းသား..

အခု  chae  ပံုစံက မဟုတ္တာကိုအဟုတ္လုပ္ေနသလို္....

"နင္ဟန္ေဆာင္မေနပာနဲ့....မဆက္ရင္  မဆက္ဖူးလို့ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာလို့  ရပာတယ္.."

Chaeyoung  Jennie  ကိုအခန္းထဲျပန္ဆြဲေခာ္လာျပီး....

"Chae  မ်က္လံုးကို  ေသခ်ာျကည့္  လိမ္ေနတဲ့ပံုေပာက္လားလို့...."

CRUSHWhere stories live. Discover now