Seven

2.7K 215 23
                                    


Chaeyoung  Lisa  အလုပ္မွာဘဲ  တစ္ညေနလံုးလိုက္လာျပီး  ညေနစာပာနွစ္ေယာက္သားစားခ်င္တာစားျပီးမွ အိမ္ျပန္လိုက္ပို့ခိုင္းလိုက္သည္....။

အိမ္ေရွ့ေရာက္ေတာ့...

"Lili  အထဲလိုက္ဝင္အံုးေလ.."

"အမေလး..က်ားျမီးေျပးဆြဲဆိုလဲ ငာဆြဲပာ့မယ္ဟယ္..ဝင္ေတာ့မဝင္ပာရေစနဲ့"

"ျဖစ္ရမယ္😂..ဒာဆိုလဲ ေျဖးေျဖးေမာင္းျပန္ေနာ္ ေရာက္ရင္ဖုန္းဆက္"

Chae  အိမ္ထဲ  သီခ်င္းေလးျငီးျပီး ဝင္သြားလိုက္သည္...

(ေညာင္းကိုက္ေနတာဘဲ ေရေနြးေလးနဲ့  စိမ္ခ်ိုးရမယ္)

"Young!!! ဒီကိုလာခဲ့အံုး  ဘယ္ကျပန္လာတာလဲ!!!"

ဧည့္ခန္းမွာ  မ်က္နွာျကီးစူပုတ္ျပီး ေခာ္ေနတဲ့  Jennie နဲ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္..

(ဘယ္သူပာလိမ့္)

"ဟာ..Jen  ဒီေန့ေစာတယ္ေနာ္"

စားခ်င္တာေတြအဝတြယ္ခဲ့ရတာမို့ ျကည္လင္ေနတဲ့စိတ္ေလးနဲ့  Jen  ထိုင္ေနတဲ့နားကပ္ထိုင္  ပခံုးေလးမွီရင္းေမးလိုက္သည္   ...

"လြွတ္စမ္း!!..ဘယ္ကျပန္လာတာလဲ လို့ေမးေနတယ္ေလ  အိမ္ကိုေန့လည္ကတည္းက  ျပန္မယ္ဆိုတဲ့လူက  ဘာလို့ငာ့ေနာက္မွ  ျပန္ေရာက္ေနရတာလဲ!!!!"

"......"

Jen  နဲ့ပာလာတဲ့  မိန္းမေခ်ာေလးကေတာ့  chae  ကိုအထင္အျမင္ေသးတဲ့အျကည့္ေတြနဲ့ျကည့္ေနေလရဲ့...

"ေျဖေလ...ဘာေတြခက္ခဲေနလို့ မေျဖနိုင္ရတာလဲ!!!!"

(ေအာ္ခ်င္ရင္လဲ chae  မသိတဲ့ သူစိမ္းတစ္ေယာက္ေရွ့မွာ  မေအာ္သင့္ပာဘူး  Jen  ရယ္)

"ေန့လည္စာစားရင္း Lisa  အလုပ္မွာ လိုက္ေနလိုက္တာပာ!!!"

"ဘာ!!!နင့္မွာ  လုပ္စရာအဲ့ေလာက္ရွားသလား...နင့္ကိုယ္နင္  လက္ထပ္ထားတယ္ဆိုတာေရာ  သတိရရဲ့လား.."

"....."

"လုပ္စရာမရွိရင္လဲ   အိမ္မွာေအးေဆးေနေလ...ဟိုယားယား ဒီယားယားနဲ့ .... "

"အြန္းပာ..ေနာက္ဆို ဘယ္မွမသြားေတာ့ဘူးေနာ္... Chae  အေပာ္တက္ခ်င္ျပီရမလား"

CRUSHWhere stories live. Discover now