Eight

2.7K 209 21
                                    


"Park  Chaeyoung shi!!!! "

"Nae... ေျပာပာ"

Irene  ကဧည့္ခန္းက ဆိုဖာမွာမိန့္မိန့္ျကီးထိုင္ျပီး chae  သန့္ရွင္းေရးလုပ္ေနတာကို လွမ္းေခာ္ေနသည္....

"Chaeyoung  တို့က ခ်စ္လို့လက္ထပ္ထားတာလား?"

"ခ်စ္လို့  လက္ထပ္တားတာေပာ့ Irene  ရဲ့ ဘာလို့ေမးတာလဲ"

"ေအာ္ေဟာ္... Nini  ေျပာတာေတာ့  အိမ္ကအတင္းေပးစားလို့တဲ့ေလ.. ဒီတိုင္းေမးျကည့္တာပာ.."

Chae  ကိုင္ထားတဲ့ ျကက္ေမြွးကို  ျကစ္ျကစ္ပာေအာင္ဆုပ္ကိုင္ထားျပီး  Irene  ကိုျဖစ္ညစ္ျပီးျပံုးျပလိုက္ရသည္...

Chae  ေမ့ေနခဲ့တာဘဲ... Jen  ကသူမကို ခ်စ္တယ္လို့ တစ္ခာေလးေတာင္  မေျပာဖူးခဲ့တာ...

ထိုအခ်ိန္  Jennie  အေပာ္ထပ္ကေန  ဆင္းလာေတာ့....

"Nini  အလုပ္သြားေတာ့မွာလား...."

"မနက္စာစားျပီးမွသြားမယ္ေလ... Irene  ဒီေန့နားခ်င္ေသးရင္ နားလိုက္ေလ...ေနာက္ေန့မွ လိုက္လဲရတယ္...."

"Irene  လဲလိုက္ခဲ့ေတာ့မယ္ေလ အိမ္မွာေနရမွာပ်င္းစရာျကီး..."

"သေဘာပာ..."

"Young  ေရာဒီေန့ဘယ္သြားဖို့ရွိလဲ"

Jennie  ကဘာသေဘာနဲ့ေမးလဲမသိေပမယ့္ သူအဲ့လိုေမးတိုင္း Chae  သိမ္ငယ္မိတယ္....

"ခုေတာ့မရွိေသးဘူး Jen "

"Young  ေနမေကာင္းဘူးလား..မ်က္နွာလဲမေကာင္းဘူး"

အဲ့လိုေလးေမးေပးရံုတင္ chae   နာျကင္သမ်ွေပ်ာက္သြားတယ္လို့ေျပာရင္ ယံုျကမွာလား...

"ေကာင္းပာတယ္  Jen  ရဲ့...လာေလ မနက္စာစားရေအာင္  အလုပ္သြားရအံုးမွာမို့လား...."

လက္ေမာင္းေလးကိုတြဲျပီး  ထမင္းစားခန္းထဲေခာ္လာခဲ့သည္....

အေနာက္မွာပာလာတဲ့ Irene  မ်က္နွာျကီးေတာ့  ရွံုတြလို့....

◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾

Jennie  နဲ့  Irene  အလုပ္အတူသြားတာျမင္ေတာ့ chae  စိတ္ထဲမနွစ္ျမို့ျပန္...

သူမအလုပ္မလုပ္မိခဲ့တာေနာင္တေတြရလာသလို....

Chae  ဘာမွလုပ္စရာမရွိတာနဲ့ IG  မွာ Jen  ေျဖထားတဲ့ interview  ေတြကိုျကည့္ေနလိုက္သည္....

CRUSHWhere stories live. Discover now