17 yaşında bir genç kız, ve evli olan karısına deli gibi aşık olan şerwan ağa,
beritan 3 yıldır şerwan EROĞLU'na aşıktı, ama kader ki 5 senedir şerwan ağa evliydi, ve deli gibi karısına aşıktı, beritan hayallerini unutup sadece uzaktan sevmeye devam etti
beritan'ın babası hem annesini hem kendini tarlada şerwan EROĞLU'nun ailesinin olan tarlada çalıştırıyordu 14 yaşında başlamıştı oraya gidip gelmeye ,beritan şerwan ağayı gördüğünde o sert suratını gördüğünde içi titriyordu, karısı ne şanslı dedi beritan, içinden.
şerwan izlendiğini anlayıp arkasını döndüğünde beritanla göz göze gelmişti, beritan'ın gözleri gözleriyle buluştuğunda utanmıştı beritan, hızla önüne dönüp işine koyldu beritan, ama onu izleyen güle hanım'dan habersizdi beritan.
ezonun 6 yıldır çocuğu olmuyordu,oğluna ne kadar üstüne kuma gelmesi için ikna etmeye çalışsada , oğlu konağı inletip odasına çekiliyordu,ama iş başa düşmüştü tüm mardin şerwan ağa nın kısır olduğunu konuşuyordu ,gelinini seviyordu güle hanım ama oğlu ağaydı bu nesilden nesile geçmesi için , oğlunun çocuğu olması lazım dı.
güle hanım elindeki bastanuyla destek alarak ayağa kalktı, madem oğlu istmiyordu o da kendi bildiği gibi yapardı güle hanım, elindeki bastanuyla ağır adımlarıyla kocası olan hıdır ağa nın yanına gitti, olanları oda biliyordu güle hanım hıdır ağaya beritanı işaret ederek
''ağam şurdaki kız nasıl beritanı uzun zamandır tanıyoruz,oturmasını kalkmasını bilen bir kızdır, hem örf ve adetlerimizide bilir.''
''bilirim hanım beritan kızımı ama gönlü olacakmıdır bizim oğlana.??''
''gönlü vardır ağam, buraya 3 yıldır gelip giderler ben her geldiğimde beritan'ın bakışlarını yakalıyorum sürekli şerwan'da gönlü vardır ama yinede sorayımı.?''
''tamam hanım sen sor uygun bir zamnda gider isteriz kızı şerwanıda uyar bu son şansı yoksa biliyor olacakları''
''tamam ağam kızla konuştuktan sonra şerwana da derim''
güle hanım yavaş adımlarıyla heja hanımın yanına gidip, az biraz muhabet etmişti asıl konuya geldiğinde ağzındaki kelimeleri yavaş ve aksanıyl beraber döktü ortaya.
''heja hanım aslında sormak istediğim şudur, bilirsiniz bizim gelinin bebe si olmuyor, kız bakıyoruz eğer beritanın gönlü varsa allahın emri demek istiyoruz.''
'' bana laf düşmez güle hanım eşim ne derse o dur''
''hıdır ağa ya söyleyeyim konuşsun hadi kolay gele''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON GÖZYAŞIM//mardin serisi
General Fiction17 yaşında bir genç kız, ve evli olan karısına deli gibi aşık olan şerwan ağa, beritan 3 yıldır şerwan EROĞLU'na aşıktı, ama kader ki 5 senedir şerwan ağa evliydi, ve deli gibi karısına aşıktı, beritan hayallerini unutup sadece uzaktan sevmeye deva...