1 ay sonra.....
beritan erken saatlerde kalkmış, kahvaltıyı oturma odasına hazırlamıştı, ezo hergün istediği gibi kahvaltısını odasına istemişti, beritan kendini şu 1 ay içerisin de kendini çökmüş hisetmişti, kocasıyla 1 den fazla ilişkiye girmişlerdi, ama o gün onun yanın da kalmayıp ezo nun yanına gidiyordu beritanıda bu çok dokunuyordu, beritan her zamanki gibi tabağını alıp, bahçeye çikti mardinin o haşin rüzgarı ve manzarısı ile kahvaltısını yapmaya başladı, yediği yumurtanın kokusu burnuna keskin bir koku ile gelice yüzünü buruşturdu beritan, elindeki tabağı kenara koyup koşarak odasına gitti , tuvaletin kapısını açıp klozetin oraya çöküp yediklerini çıkarmaya başladı. beritan içindekileri tamamen çıkardığında ayağa kalkıp sifonu çekti, elini yüzünü yıkayıp aynada kendine baktı beritan.
1 aydır ne kadar da çökmüştü beritan, göz altındaki morluklara baktı, yine beli olmaya başlamıştı makyaj masasının oraya geçip, yüzüne fondeten den sürdü şöyle bakılırsa kocasının evine gelmeden önceden beri migde bulantıları baş dönmeleri ve baygınlık geçirmeleri vaqrdı, güle hanım bunu fark etmiş bir çok kez doktora gidelim diye ısrar etmişti, ama beritan güçlü görünmeye çalışarak itiraz etmişti.
beritan beyninin içindeki sesler, onun baygınlık geçirmesine sağlıyordu. beritan şu 2 haftadır dahada kötüydü sürekli uyumak istiyordu yataktan kalkmak istemiyordu baş ağrısı ise cabasıydı, kendi kendine doktora gitmeyi planladı beritan kocası onu köle muamelesi gösterip her işi yaptırıyordu bunun için güçlü durması gerkiyordu, bunun için ise bu şikayetlerin den kurtulmalıydı.
beritan aşagıya inip güle hanımın odasına gidip kapıyı çaldı, gel komudu gelince içeri girdi beritan.
'' daye müsaitmisin?''
''gel güzel kızım müsatim''
beritan güle hanımın karşısına geip başını yere iğdi ve konuştu.
''daye, uzun zamandır kendimi kötü hisediyorum bir doktora görün mek istiyorum''
''tabi kızım şerwan'a da söyle gidin beraber''
''daye bilirsin durumları, ben rozayı alıp gitsem onun haberi olmasa''
''ama kızım sonradan öğrenirse biliyorsun olacakları''
''göze aldım daye herşeyi artık şerwan ağadan da korkmuyorum, ama lütfen rica ediyorum onun haberi olmasın''
''olmaz gelin ben bunu göze alamam git söyle kocana''
''daye ben onun karısı değilim allah katında karısıyım ama hiç bir zaman o gözle bana bakmadı''
''tamam kızım anlıyorum seni ama kocana söyle''
''tamam daye''
beritan biraz şikayetlerinden bahsetti kayn validesine, sonra ise odadan çıkıp avluya indi şerwan ağa ile ezoyu sarmaş dolaş gördü, beritan bir an kendini ezo nun yerine koymak iste di kendine, ama bu hayali bile yasakıtı beritana o sadece çocuk dogurup evin işlerine bakan bir kızdı, onun karısı olma şerefine bile layık değildi,beritan ne kadar güzel ne kadar masum sevmişti şerwan ağayı, onun gülüşüne tutulmuştu güldüğün de yanağında oluşan o çukura aşık olmuştu.
şerwan arkasını dönüdüğünde onları izleyen beritanı gördüğünde kaşlarını çattı,
''ne bakarsın kadın öyle salak salak.''
''şerwan ben izin isteyecektim senden''
''ne içinse hayır vermiyorum.''
''ama b-''
''HAYIR DEDİM ODANA''
beritan sinirle odasına çıktı,neden görmüyordu onu, gün gün ölüyordu, bitiyordu, neden ezo ile ilgilendiği gibi benlede ilgilenmiyordu. beritan kafasına kuymuştu ne olursa olsun o hastaneye gidecekti,iyi değildi hemde hiç.
beritan yanda hazır olan çantasını alıp çekedini giyip baş örtüsünü düzeltti, aşağıya inip kapıdan çıkacakken şerwan ağa kolundan sıkıca tutup alev saçan gözlerle beritana baktı.
''sana hayır dedim''
''gidicem bırak''
''SANA HAYIR DEDİM,BU EVDEN ÇIKMIYCAKSIN''
beritanın gözlerin deki bulanıklığı aldırmamaya çalıştı,kolunu çekerek şerwan ağa ya bakıp.
''gidi-''
beritanın beynin deki sesler yine başlamıştı görüş alanı bulanıklaşmaya başlamıştı tam düşecekken şerwana tutunmak istedi ama şerwan kendini geriye çekti,burnundan sıvı gelince elini yavaşça burnuna atmıştı kan olduğu barizdi, su gibi kan akıyordu, şerwan bir anda şaşırmıştı hızla yanına iyilip omuzlarından tutup kaldırmak istedi ama beritan kocasını itti.
''do-dokunma''
''ANA ANAAAA BERİTANA BİŞEY OLDU KOŞ''
rozanın sesini duyduğunda bulanık görüşü tamamn karanlığa çekilmişti beritan yere yığıldığında, ierwan kucagına alarak arabaya bindirdi roza güle hanım arkasından binmişti arabaya.
....................
doktor tüm kontrolleri yaptığında, şerwan ağaya bu haberi nasıl vereceğini düşün dü, kapıya kadar geldiğinde aile üyelerin hepsi doktorun başına üşüşmüştü.
''ilk başta sakin olun,tüm gerekli şeyleri yaptık, bundan beritan hanımın da haberi var v-''
''doktor söyle yoksa ben söyletirim''
''şerwan ağa karın hamile''
şerwanın içine büyük bir sevinç kaplamıştı, onun bir bebeği olacaktı uzun zamandır bu haberi ezo dan bekliyordu ama beritan vermişti doktor sözlerine devam ederek.
''ama büyük bir sorunumuz var,''
güle hanı bu sefer söz atlamıştı
''nedir doktor bey söylesene.''
''daha önce gelse büyük belki kurtulma şansı olabilirdi ama...beritan hanımın beynin de büyük bir virüs taşıyor tümör halk dilinde ise kanser, tedavisi için bebeği almamız gerekiyor ama beritan hanım kesin bir dilde bunu kabul etmeyip bebeği dünyaya gelmesini istedi..''
gülle hanım
''n-ne dersin doktor sen KULAGIN DUYARMI BUNLARI kızı kurtarın bebek ol-''
''o bebek dünyaya gelecek karımıda kurtaracaksın doktor anladınmı ''
''bakın kemoterapı bebeğe zarar verir verecğimiz ilaçlar öldürücü bir ilaç iç organlarını bitiriyor ve vücuttaki zararlı hücreleri yok ediyor biz buna başlarsak bebek kurtulamaz''
şerwan kalbine birşey saplanmıştı,kalbini tutarak yere çötü ağlamak istiyordu ama yapamıyordu boğazına bişeyler düuyümlenmiti ama olmuyordu işe konuşamıyordu birşey yapamıyordu,şerwan gün gün çöktüğünü görememişti onları izelrken gördüğünde gözlerinde ki bitkin yorgun bakışları görmüştü ama umursamamıştı,kim bilir ne zamandan beri bu haldeydi ne kadar acı çekmişti kim bilir..
şerwan ağa ağzından zorla 1 tek kelime çıkmıştı.
''karımı kurtar doktor''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON GÖZYAŞIM//mardin serisi
General Fiction17 yaşında bir genç kız, ve evli olan karısına deli gibi aşık olan şerwan ağa, beritan 3 yıldır şerwan EROĞLU'na aşıktı, ama kader ki 5 senedir şerwan ağa evliydi, ve deli gibi karısına aşıktı, beritan hayallerini unutup sadece uzaktan sevmeye deva...