3

1.7K 32 3
                                    


sabah gözlerini açtığında daha hava yeni yeni açmaya başlamıştı, yataktan kalkıp  banyoya girmişti bedeni o kadar yorgundu ki, bir duşla tm omuzlarındaki yükü atabilecekmiş gibi hisseti, tabikide sadece hisetmişti,duşa girip soğuk suyu açıp bedenin deki kıyafetleri yerle buluşturdu soğuk suyun altına girdiğinde içi titremişti, suya alıştığında,saçlarını suyla iyice ıslatıp yanındaki şampuana uzan mıştı bir el hisettiğinde kapalı olan gözleri hızla açılmıştı gördüğü kişi ile yandaki bornoza uzanıp vücuduna kapatmıştı,


''s-senin ne işin var''

''bana hesapmı soruyorsun sen!!''

cevap verse de kızacaktı vermesede kızacaktı şuan içindekileri föküpte kızmasını istiyordu beritan.


''evet soruyorum ben senin karın,arkadaşın yada hayat arkadaşın değilim bu banyoa bu şekilde giremezsin''


''sen fazla kaşınıyorsun haa!!''


''niye aşagıda sen demedinmi,karım değil sadece hizmetçisin diye aşağlamadın mı herkezin içinde, ben senin karın değilsem bu banyoya bu şekilde giremezsin şerwan..!!''


'' SEN BANA NE HAKLA İSMİM İLE HİTAP EDERSİN KEVAŞE..!!''


şaçlarında hissteyi el ile çığlık atmıştı beritan ama söylediklerin de zerre pişman değildi, saçlarından sürüye sürüye yatağa fırlatıp üzerine çıkmıştı şerwan ağa, o kızın ona nasıl baş kaldırdığını o ne zaman ne isterse alacagını ona göstermesi lazım dı bunu öğrenmesi lazım dı.!!


şerwan ağa'nın acıması yoktu bu kıza attığı çığlıklar ona zevk veriyordu bakalım yatak taki çığlıklar nasıl olacaktı..!!


.......................................................

.......................................................

şerwan ağa küçük geline hiç bir şekilde acımamıştı beritana canını yaka yaka yalvarışlarını aldırmadan onun bedenine sahip olmuştu, kızlar ilk gün herzaman heycanlı korku ile beklerlerdi sonra sında ise mutlu bir akşam geçirirlerdi, ama beritan bunu zerre hisetmemişti,acı,acı hep acı hissetmişti ilkini sevdiği adama vermişti beritan ama sevdiği adam bir anda celladı olmuştu.



şerwan aynanın karşısında kravatını düzeltip beritana baktı, 


''kalk daha çok işin var aşagıda ne diye burda oyanalırsın kadın banyonuda yaptın''


beritan kasıkların ağrısıyla hemde göz yaşlarının verdiği yorgunlukla hiç inesi yoktu aşagıya, ama mecburdu onun o istemesede buraya karısı olarak gelmişti daha tam karısı değildi ama... neyse,beritan  baş örtüsünü güzelce düzeltip aşagıya yavaş adımlarla indi  kasıkları yürüyüşünü zorlaştırıyordu,aşağıya indiğin de kimse yoktu hizmetçiler oturmuş  kahvce içiyorlardı beni gördüklerin de umursamayıp, benim hakkımda olan dedikodularına devam etmişlerdi ben yanındayken bile benim hakkımda kötü şeyler söyle biliyorlardı, dolaptan kahvaltı malzemelerini çıkarıtıp  ocakta pişecek olanları sonra ya saklayıp götürecek şeyleri masaya götrüp çay demledim, ocakta pişirilecek kahvaltılıkları çıkarıp hazrılamaya başladım kulağıma ilişen kahkaha sesleri ile onları dinlemeye başladım.

SON GÖZYAŞIM//mardin serisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin