güle hanım ,hıdır ağa herkez hastaneye üşümüşlerdi heja hanım ise kızının ölümcül bir hastalığa yakalndığını duyduktan sonra,yere yığılıp kalmıştı, heja hanımın feryatları tüm hastaneyi yyakmıştı.
''yaktınız kızımın başını,sizin yüzünzden,deniz gözlümü küçük yaşta aldınız, düştüğü hallere bak HIDIR AĞA EN BÜYÜK SUÇ SENDE!!!''
şerwan ağa ayağa kalkıp,odaya doğru ilerledi ezo ise sevdiği adamla göz göze gelip duruyordu,şerwan ağa yla severek evlenmemişti ezo ama sayamayacagı kadar uzun süredir birliktelikleri vardı, şerwan onu deli gibi seviyordu, istemeye geldiklerin de bile ezoya sormamışlardı aşiret ağasının karısı olacaktı, ailesi zengin olacagız vaedi ile kızlarını vermişlerdi, düşündükleri gibide olmuştu, şerwan ağa sevdiği kadının ailesine yüklü bir miktarda para verip tarla ev araba, vb. şeyler vermişti.
şerwan ağa odaya girdiğinde elini karnına atmış, bebeği ile konuşan bir beritan görmüştü.
''rüyamda gördüm seni, intihar etmeye kalkışmıştım ama sırf o rüyadan sonra,vazgeçtim, beni hiç göremeyeceksin belki ama babanın sana iyi bakacağını biliyorum,ama seni görmeyi çok istiyorum,sana bunu anlatağım ama aramıza bir sır olacak tamamı annecim.''
beritan derin bir nefes alıp gözlerinde intihar etmek için bekliyen göz yaşları yanaklarından süzülerek yastığı ıslatmışlardı.
''dedn, kendi hayata çalıştırmazdı, annanenle beni çalıştırırdı, baban gilin tarlasında çalıpşırdıkilk gördüğümde baban kahkhalar içerisinde arkadaşıyla konuşuyordu, 14 yaşındaydım o sıralar, babanı ilk o gün görüp gülüşüne aşık olmuştum babn güldüğünde yanagında oluşan o çukur varya işte o zaman ona deli gibi aşık olmuştum.''
şerwan gülümseyip kapıya dayanıp dinlemeye devam etti.
''sonra aradan uzun bir zaman geçti hıdır deden beni istemiş babamdan para karşılığı babam ise vermiş çok itiraz ettim ama bana vurdu ve ertesi sabah baban beni aldı çok sevdim ama baban bir kere bile bana gülümsemedi''
''şimdi gülümsesem telafi edebilirmiyim''
beritan duyduğu sesle korkup kafasını arkaya çevirdi.
''neden geldin''
''karım hastaneye kaldırılmış gelmiyeyimmi''
''ben senin karın değilim ki''
''eskileri telafi etmeme izin ver beritan eskileri hatırlatmıycam söz''
''eskiler benim geçmişim onları bir köşeye bırakıp sana gelemem bunu sen yaptın sn istemedin beni şimdi de ölücem diye isteme beni benim hakkım sana helal olsun sende bana et''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON GÖZYAŞIM//mardin serisi
General Fiction17 yaşında bir genç kız, ve evli olan karısına deli gibi aşık olan şerwan ağa, beritan 3 yıldır şerwan EROĞLU'na aşıktı, ama kader ki 5 senedir şerwan ağa evliydi, ve deli gibi karısına aşıktı, beritan hayallerini unutup sadece uzaktan sevmeye deva...