I tak měl někdo velkou odvahu, že poslal sovu s obálkou určenou pro Harryho Pottera. Byla to pozvánka na zasedání, kde se bude rozebírat propuštění pár vězňů z Azkabanu.
Harry zuřil a nebýt Ginny, obálku by určitě spálil.
,,No dobrá, půjdu tam, ale jen kvůli tobě." Řekl naštvaně a vběhl do ložnice. Musel se rychle přichystat, né jen že měl naprosto nemožné vlasy, které tvořily jakési hnízdo na hlavě, ale také tmavé kruhy pod očima.
Měl by se je pokusit zamaskovat,pomyslel si a z kapsy vytáhl hůlku. Rychlým švihem narovnal vlasy a druhým o trochu vlídnějším zamaskoval tmavé kruhy.
Úkosem pohlédl na hodiny, byl právě čas vyrazit, ještě si narovnal rukávy u společenského hábitu a poté vlezl do krbu.
Na rozloučenou něco zamrmlal a ihned vyslovil cíl své cesty. V komíně se ocitl zelený dým, který když odstoupil odhalil Harrymu pohled do ministerstva kouzel.
Spoustu lidí, co mají na spěch a nevnímají okolí, mnohé z nich poznával, protože to byli bystrozoři, kteří ho buď to už zachraňovali, nebo pracovali s Hermionou.
Pomalým krokem došel až k výtahu, musel dlouho pátrat v myšlenkách, než našel správné patro. V kapse ještě pro jistotu nahmatal lístek, který má předat.
Dveře se otevřely na desátém patře, všude bylo až uším nepříjemné ticho, snad už to nezačalo, pomyslel si rychle Harry a spešným krokem se vydal do soudní síně.
Snažil se být nenápadný, když vcházel do slov Rufuse Brouska.
Ten se však zvědavě otočil za zvukem, který vydaly mohutné dveře.
Jeho úsměv jako by projasnil potemnělou místnost, poté si odkašlal a řekl.
,,Ach, pan Harry Potter, to jsem rád, že jste zde, moc jsme se na vás těšili." Objasnil situaci a rychlým pohledem přejel nemalý počet kouzelnic a kouzelníků, který se právě účastnili zasedání.
Mnohý z nich teď hleděli na Harryho, kterému jejich zvědavý pohledy lezli na nervy.
,,Promiňte" omluvil se rychle Harry a neblaze zjistil, že musí projít přes celý sál, aby se mohl pohodlně usadit. Popravdě ho překvapil velký počet lidí, co se tu objevil, ale zase není divu.
Harry se hanebně rozešel kolem stále prázdné klece, kterou za chvíli zaplní nějaký vězeň. Cvakot mužských podpatků upoutával pozornost.
Potter to bral však v něčem pozitivně, mohl si prohlédnou tváře 'poroty' pár jich poznal, však o nějaké přátelé se nejednalo.
Omluvte tu neaktivitu, moc mě to mrzí, ale co už. Snad se líbí, v dalším díle už přijde Severus, snad se těšíte.
Jak myslíte, že dopadne soud pro Severuse?
Erra∞
ČTEŠ
Špetka mandragory/ Snarry
FanfictionSeveruse Snapea uvěznili v Azkabanu a Harry Potter mezitím dostudoval. Život šel dál a jak se zdálo vše vycházelo podle plánů. Harry měl však tajemství, ukryté hluboko ve stole, čas, kdy se vše prozradí právě nastal. #1-mysl- 08. 04. 2019